دستگاه فر برقی و گازی

دستگاه فر برقی و گازی قنادی و شیرینی پزی مناسب برای پخت انواع کیک و شیرینی، نان های حجیم، و… می باشد. شرکت آراد ماشین با سال ها تجربه و فعالیت در حوزه ماشین سازی به طراحی و ساخت دستگاه های فر قنادی و شیرینی پزی در مدل ها و ظرفیت های مختلف پرداخته است. این دستگاه ها مجهز به سیستم کنترل بسیار آسان بوده تا هر فرد مبتدی بتواند به راحتی با آن کار کند.
پنل دیجیتال در نظر گرفته شده برای این دستگاه ها به شما امکان تنظیمات سریع برای پخت و پز را می دهد.

برای خرید انواع دستگاه فر برقی و گازی همین حالا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:
09120807304

فر برقی

فر برقی برای کسب و کار های کوچک و خانگی گزینه بسیار مناسبی هستند. این دستگاه با استفاده از المنت و قدرت برق، بهترین کیفیت و کارایی را برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خانگی دارند به عمل می آورد. دستگاه فر برقی و گازی آراد ماشین با توجه به رعایت استاندارد های جهانی از جمله بهترین کیفیت و بیشترین رضایت را به همراه دارد.

می توانید فر برقی آراد ماشین را به صورت دست دوم نیز تهیه کنید. مجموعه آراد ماشین جهت ایجاد فضای مناسب با هر بودجه ای، انواع فر برقی با قیمت های متنوع و حتی دست دوم اورهال شده را به فروش می رساند.

فر گازی

معمولا از فر گازی در قنادی ها و کسب وکار های نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود. فر های گازی با استفاده از فن های به کار رفته در طراحی دستگاه و استفاده از حرارت غیر مستقیم و هوای داغ در تمام نقاط به صورت یکسان، عمل پخت را به شکلی عالی بدون سوختگی و یا خامی محصول انجام می دهد.

فر گازی آراد ماشین، در انواع ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند. با تماس با کارشناسان آراد ماشین میتوانید ظرفیت مورد نیاز کار خود و فر مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید.

دستگاه فر نیمه صنعتی

دستگاه فر برقی و گازی نیمه صنعتی در نوع ثابت و در دو مدل 4 دیس، 6 دیس طراحی و ساخته می شوند.

ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه:
تعداد سینی ها: 4 یا6 سینی
فاصله بین سینی ها: 8 سانتی متر
جنس دستگاه: ورق داخل دستگاه گالوانیزه و بدنه دستگاه تمام استیل
مجهز به سیستم فن دو طرفه
مجهز به عایق حرارتی پتو سرامیکی و پشم سنگ
قابلیت تنظیم دما تا 260 درجه

فر خانگی آراد ماشین

فر نیمه صنعتی 4 دیس

فر نیمه صنعتی 4 دیس به گونه ای طراحی شده است تا افرادی که با مشکل محدودیت فضا روبه رو هستند بتوانند از آن ها استفاده کنند. این مدل از فرهای نیمه صنعتی ثابت از 4 دیس به ابعاد 40* 60 سانتی متر ساخته می شوند. بدنه دستگاه تمام استیل بوده و عایق بندی قوی آن مانع از اتلاف انرژی و گرم شدن محیط اطراف می شود

فر نیمه صنعتی 6 دیس

فر نیمه صنعتی 6 دیس در ابعاد بزرگتر و به تعداد سینی های 6 تایی با ابعاد 40* 60 سانتی متر برای استفاده از ظرفیت بالاتر ساخته می شوند. این مدل دستگاه نیز از نوع فرهای ثابت بوده و به راحتی می توان انواع شیرینی های خشک، کیک، نان سنگگ و غیره را با آن پخت. میتوانید فر نیمه صنعتی را به دو شکل برقی و گازی تهیه کنید.

عایق حرارتی این نوع دستگاه ها پشم سنگ با بدنه سه جداره بوده تا از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و باعث راندمان بیشتر دستگاه گردد.

دستگاه فر صنعتی گردان

دستگاه فر برقی صنعتی گردان بسیار مناسب برای انواع شیرینی، کیک، نان های حجیم، شیرینی های تر، دانمارکی و غیره می باشد. فر صنعتی گردان در ظرفیت های مختلف 6، 8، 10 و… ساخته می شود. این مدل از دستگاه ها برای ظرفیت های بزرگ قابل ساخت است تا بتوان در کارخانجات، کارگاه های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار بگیرند. فرهای صنعتی گردون قابلیت نصب سیستم بخار را دارا می باشند.
فر گازی صنعتی آراد ماشین با کیفیت فوق العاده و یکسال گارانتی ارائه می شود.

دستگاه فر صنعتی گردان 6 دیس

دستگاه فر صنعتی گردان 6 دیس یکی از کوچکترین دستگاه های فر گردون می باشد. سینی های دستگاه گردون ساخته شده و به دلیل مجهز بودن به کانوکشن حرارت را به صورت غیرمستقیم و یکنواخت به تمامی سطح سینی ها می رساند تا همه نواحی یک دست پخته شوند.

دستگاه 6 دیس گردان در ابعاد 145*100*160 سانتی متر و با بدنه تمام استیل و مجهز به سیستم کنترل دمای دیجیتال ساخته می شوند.

دستگاه فر صنعتی گردان 8 دیس

دستگاه فر صنعتی گردان 8 دیس با ابعاد 190* 100* 145 سانتی متر و با ظرفیت 8 دیس گردان 40*60 سانت ساخته می شود.
این دستگاه ها قابلیت نصب سیستم بخار را دارند و دارای درجه حرارت قابل تنظیم می باشند.
سوخت این نوع دستگاه ها گازی یا برقی بوده که بر اساس نیاز مشتری ساخته می شود

دستگاه فر صنعتی گردان 10 دیس و بالاتر

دستگاه فر برقی و گازی صنعتی گردان 10 دیس و بالاتر برای ظرفیت های بزرگ و صنعتی ساخته می شوند. معمولا این مدل دستگاه ها برای قنادی های بزرگ یا کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا استفاده می شوند. بدنه دستگاه ها تمام استیل بوده و مجهز به عایق حرارتی می باشند. نصب سیستم بخار بر روی این دستگاه ها باعث می شود که بتوان از آنها در پخت تمام شیرینی هایی که نیاز به گرما دارند مورد استفاده قرار بگیرند

دستگاه فر پخت

تمامی دستگاه های فر برقی و گازی قنادی و شیرینی پزی تمام دیجیتال و دارای صفحه کنترلی می باشند، که این امکان را فراهم می کند تا بتوان هر دمایی را برای پخت تنظیم کرده و به صورت اتوماتیک دما را در آن درجه نگه داشت و سپس در تایم موردنظر که تنظیم شده است و بعد از انجام پخت به صورت اتومات خاموش گردد.

تمامی دستگاه هایی شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها