دستگاه تفت تخمه، آجیل و خشکبار

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه تفت آجیل، خشکبار، حبوبات، تخمه و محصولات دیگر است. کلیه تجهیزات مورد استفاده در خط تولید و فرآوری خشکبار، به ویژه دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی حلزونی برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف و بر اساس نیاز مشتری ساخته می شوند.

_

دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی

برای تفت و بو دادن تخمه از دستگاه های تفت حلزونی استفاده می شود. قیمت دستگاه تخمه پزی با توجه ظرفیت(5 کیلو گرم به بالا)، جنس بدنه(استیل یا آهن) و میزان ظرفیت آن مشخص می شود.

لیست قیمت، کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه تفت تخمه و دیگر تجهیزات مورد نیاز در فرآوری تخمه و آجیل آراد ماشین از راه های مختلف قابل دریافت هستند.  واتساپ، تلگرام، تماس تلفنی و… راه های ارتباطی شما با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین می باشد.

_

دستگاه تفت تخمه، خشکبار و کنجد

دستگاه تفت از جمله دستگاه هایی است که شرکت آراد ماشین با تنوع بالا و با تناژ های تولیدی مختلف طراحی و ساخته است. دستگاه های تفت برای پختن و برشته کردن و تفت دادن انواع خشکبار و آجیل و تخمه پزی و بکار می روند.

مصرف روز افزون محصولات خشکبار و تنقلات باعث شده است که سودآوری تولید این محصولات نیز روز به روز افزایش یافته و صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

شرکت آراد ماشین در زمینه فرآوری و بسته بندی این محصولات بسیار فعال بوده و تمام ماشین آلات و دستگاه های خط تولید این محصول را ارائه می نماید. این دستگاه ها شامل دستگاه بوجاری، تفت، شورکن، لووک (طعم زن)، خشک کن و بسته بندی می شوند.

البته پیش از بسته بندی محصولات پودری و گرانولی استفاده از الک ها الزامی است. الک ارد برای نرم کردن آن، جداسازی اضافاتی مانند نمک و یا طعم دهنده های اضافی می تواند به واسطه الک صنعتی و یا الک برقی انجام شود.

دستگاه تفت تخمه و آجیل

شرکت آراد ماشین انواع دستگاه های تفت و شور کن و بسته بندی را در تناژها و اندازه های مختلف طراحی کرده است که مشتریان ما بتوانند برای راه اندازی کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ از آنها استفاده  کنند.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

_

دستگاه تفت خشکبار

دستگاه تفت خشکبار و تخمه را می توان در تناژ های 5 الی 80 کیلوگرم (در هر بار) طراحی کرده و ساخت و برای تفت انواع تخمه، بادام، بادام زمینی، پسته، بادام هندی و … به کار برد.

سوخت مورد استفاده برای تفت دادن در دستگاه تفت و بو دادن خشکبار گاز یا گازوئیلی بوده و مصرف بسیار کم سوخت در این دستگاه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بدنه کاور شده با استیل ضد زنگ، درام حلزونی تمام استیل و استفاده از بهترین موتور و گیربکس ها و باکیفیت ترین تجهیزات در دستگاه باعث شده است که کیفیت کلی دستگاه در سطحی عالی باشد.

توسط این دستگاه محصولات مختلف تفت داده شده و برشته می شوند. به دلیل استفاده زیاد این دستگاه در تفت تخمه به آن دستگاه تخمه پزی نیز گفته می شود.

دستگاه تفت تخمه

امکان نصب بالابر محصول و بالابر نمک و سرند و تابلو فرمان اتوماتیک نیز روی مدل های مختلف  برای راحتی کار با این دستگاه ها وجود دارد.

نکته قابل توجه این است که می توان دستگاه هایی مخصوص تفت انواع آرد و قهوه و سایر محصولات نیز طراحی کرده و ساخت که آراد ماشین در این زمینه نیز فعال بوده و کارنامه بسیار عالی ای دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه تفت کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید:

شماره تماس: 09120807304

_

دستگاه شور کن تخمه و آجیل و خشکبار

دستگاه شور کن تخمه و آجیل و خشکبار برای شور کردن و طعم زدن محصولاتی استفاده می شود که در تناژ بالا فرآوری می شوند و حساس به ضربه نیستند. دستگاه شور کن بصورت افقی طراحی و ساخته شده است و امکان تخلیه اتوماتیک نیز برای آن وجود دارد.

برای محصولی مانند تخمه نیاز نیست که حتما دستگاه شورکن تهیه کرد. دستگاه تفت می تواند به عنوان دستگاه تخمه پزی استفاده شود و هم کار شور کردن را انجام دهد.

دستگاه تخمه شورکن

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس ار فروش می باشند.

_

دستگاه طعم زن (لووک)

دستگاه طعم زن (لووک) از جمله دستگاه هایی است که در خط فرآوری و بسته بندی خشکبار به کار می رود. این دستگاه برای طعم دهی و رنگ دهی به انواع محصولاتی بکار می رود که حساس به ضربه هستند و با دقت بالا فرآوری می شوند. از جمله این محصولات می توان به پسته و بادام هندی اشاره کرد.

این دستگاه در تناژ ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند و گردش و تخلیه اتوماتیک نیز برای آنها الزاما ارائه می گردد.

دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار

طعم های مختلف بصورت مایع در این دستگاه به خشکبار اضافه می شود، لذا محصول خیس شده و نیاز به خشک کردن دارد که در دستگاه خشک کن خشکبار این کار انحام می شود. با استفاده از هوای داغ و لرزش و سرند کردن این کار انجام می شود که محصول آلوده به قارچ آفلاتوکسین نشود.

_

دستگاه خشک کن خشکبار

دستگاه خشک کن خشکبار و تخمه برای خشک کردن انواع آجیل در تناژ های مختلف طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه دارای کوره گازی یا گازوئیلی می باشد و گرمای لازم برای خشک کردن محصول پس از طعم دار کردن و شور کردن را فراهم می کند.

روش کار دستگاه خشک کن خشکبار به این شکل است که با دمیدن هوای داغ در لابلای محصول آن را خشک کرده و با لرزش دستگاه(ویبره) محصول از دستگاه خارج می شود همچنین وجود سرند(توری) باعث می شود نمک و دیگر مواد اضافی از تخمه، آجیل و … جدا شود.

خشک کن سرندی برای خشک کردن آجیل و خشکبار پس از مرحله طعم دهی

دستگاه خشک کن خشکبار در اندازه ها و تناژهای مختلف طراحی و ساخته می شود و می توان بعد از دستگاه لووک و شورکن از آن بصورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک استفاده کرد.

نکته قابل توجه این است که حتما بعد از دستگاه خشک کن باید به محصول زمان داد تا خنک شود و سپس به مرحله بسته بندی ارسال گردد. دلیل این کار این است که اگر محصول بصورت داغ بسته بندی شود امکان رشد قارچ و … مانند آفلاتوکسین وجود دارد.

_

دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل

دستگاه بسته بندی خشکبار نیز از جمله تولیدات شرکت آراد ماشین می باشد که با کیفیت بسیار بالا و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد. بهترین دستگاه بر ای بسته بندی خشکبار دستگاه توزین دار می باشد که با سرعت ها و تناژ های مختلف طراحی و ساخته شده اند.

این دستگاه ها امکان بسته بندی از 20 گرم تا 2000 گرم را دارند و این کار را بصورت تمام اتوماتیک انجام می دهند. برای بسته بندی در وزن های بیشتر نیز می توان از دستگاه های کیسه پرکن و دوخت استفاده کرد که برای هر وقتی قابل طراحی می باشند.

دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل

نصب، راه اندازی و پشتیبانی رایگان دستگاه

ارسال به سراسر ایران و کشورهای خارجی

قیمت دستگاه تفت تخمه و آجیل پزی

به دلیل اینکه آراد ماشین سازنده انواع دستگاه تفت می باشد این دستگاه را با کمترین سود و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند.

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه های مورد نیاز در خط تولید آجیل و خشکبار (دستگاه تفت ، آجیل پزی یا همان دستگاه تخمه پزی ، دستگاه های شورکن، طعم زن، خشک کن سرندی و انواع دستگاه بسته بندی) و دریافت کاتالوگ هر دستگاه که حاوی مشخصات دقیق و اطلاعات تخصصی تر است، به صفحه مشاوره رایگان رفته و با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

ظرفیت ورودی دستگاه تفت آجیل و خشکبار چند کیلو است؟

مخزن دستگاه آجیل و تخمه پزی در ظرفیت های مختلف ساخته می شود. در بین خشکبار، تخمه حجم بیشتری دارد و میزان وروردی مخزن دستگاه تفت برای تخمه تقریبا نصف دیگر خشکبار است.

دستگاه تفت از چه جنسی ساخته می شود؟

مخزن دستگاه تفت از جنس استیل است و بدنه دستگاه با توجه به درخواست مشتری می تواند از استیل و یا آهن ساخته شود.

از دستگاه تفت برای پخت چه محصولاتی می توان استفاده کرد؟

دستگاه تفت آراد ماشین برای تفت و بودادن انواع تخمه، بادام زمینی و بادام هندی، پسته، کنجد، نخودچی، فندق، آرد و ... استفاده می شود.

در فرآوری آجیل و خشکبار از چه دستگاه هایی استفاده می شود؟

برای خط فرآوری آجیل و خشکبار از دستگاه های تفت، شورکن، طعم زن(لووک)، سرند و دستگاه های بسته بندی استفاده می شود.

4.4 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

34 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی
احمدی
2 سال قبل

سلام
برای تفت دادن و شور کردن تخمه میشه از یک دستگاه استفاده کرد؟

غلامی
غلامی
2 سال قبل

سلام و احترام. لطفا قیمت و اطلاعات مربوط به دستگاه تفت رو برای بنده ارسال بفرمایین.

حسینی فر
حسینی فر
2 سال قبل

سلام لطفا اطلاعات و قیمت دستگاه تفت آجیل روبرای من ارسال کنید. با تشکر

افسری
افسری
2 سال قبل

سلام
دستگاه طعم زن و شور کن کاراییشون با هم متفاوته؟؟

سامان فرخی
سامان فرخی
2 سال قبل

سلام. دستگاه تفت حبوبات با ظرفیت 30 کیلو در هر بار احتیاج دارم لطفا قیمت و مشخصات رو به شماره من ارسال کنید.

نظام دوست
نظام دوست
2 سال قبل

جنس بدنه دستگاه تخمه پزی چی هست؟

ایزدی
ایزدی
2 سال قبل

سلام. من میخوام در روز حدود 100 کیلو تخمه رو شور کنم و تفت بدم. لطفا مشخصات و قیمت دستگاه های مورد نیاز برای این کار رو برام از طریق واتساپ ارسال کنید.

حیدرپور
حیدرپور
2 سال قبل

دستگاه تفت تخمه 20 کیلویی قیمت چقدره؟

علی
علی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید، لطفا قیمت و ظرفیت دستگاه را برام بفرستید، بعد برای راه اندازی یک کارگاه خط تفت دادن تمام اتومات لازمه همه دستگاها رو داشته باشم؟

صفری
صفری
1 سال قبل

سلام وقت بخیر، برای بو دادن ۲۰۰ کیلو از انواع آجیل و تخمه کدوم مدل دستگاه تفت مناسبه و قیمتش چقدره؟

علی صولتی
علی صولتی
1 سال قبل

سلام‌لطفا کاتالوگ همراه با قیمت ارسال کنید متشکرم در ضمن بنده دنبال دستگاه آجیل پزی ۲۰ کیلویی هستم

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

سلام و احترام. لطفا قیمت و اطلاعات مربوط به دستگاه تفت رو برای بنده ارسال بفرمایین.

محمدی
محمدی
1 سال قبل

با سلام من قیمت دستگاه تفت آجیل ۳۰ کیلویی و لووک و نمک زن رو میخواستم. لطفا کاتالوگ قیمت رو ارسال بفرمایید.

فرهاد
فرهاد
1 سال قبل

سلام وعرض ادب .اطلاعات وقیمت دستگاه هارا اگرامکانش هست برام بفرستین .ممنون

محسن
محسن
11 ماه قبل

سلام لطفا کاتالوگ وقیمت دستگاه های تفت و شور کردن تخمه رو برام ارسال کنید ممنون میشم

یوسفی
یوسفی
1 سال قبل

سلام لطفا مشخصات و قیمت دستگاه تفت اجیل رو برام بفرستید ممنون

علی‌محمد کشاورز
علی‌محمد کشاورز
1 سال قبل

سلام و عرض ادب واحترام
بالاترین خط تولید روزانه با این دستگاه‌ها چقدر هست ،به لحاظ تناژ،و قیمتش چنده؟
ممنونم

علی
علی
2 ماه قبل

سلام شمادستگاه‌بادام‌روکش‌دارین