دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی

آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی (shrink machine) است. دستگاه شیرینک رومیزی، دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در ابعاد و سرعت های مختلف و با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شوند. بسته بندی و پک کردن انواع جعبه، بسته، بطری های نوشیدنی، مواد غذایی، کتاب و … به انواع نایلون شیرینگ پلی اتیلن، POF و PVC با این دستگاه امکان پذیر است. به دلیل اینکه این شرکت سازنده دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی است قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ پک بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

انواع دستگاه شیرینگ پک

عمل شیرینگ علاوه بر زیبایی ظاهری که به بسته های مورد نظر می بخشد حمل و جا به جایی آنها را نیز بسیار راحت تر می کند. در این مقاله انواع مدل های دستگاه بسته بندی شیرینگ را معرفی خواهیم کرد، فیلم کارکرد، مشخصات و ویژگی های این دستگاه نیز قابل مشاهده است:

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت دستگاه های بسته بندی کافی است با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید: 09120807304 

دستگاه شیرینگ پک
_

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی مناسب برای بسته بندی جعبه های کوچک و با وزن کم مانند بسته های چای، شیرینی، شکلات، اسباب بازی، تخم مرغ، نان، غذاهای بیرون بر و غیره می باشد.

خاصیت جمع شوندگی فیلم شرینگ در این نوع دستگاه باعث می گردد تا فیلم شیرینگ به راحتی به شکل جعبه مورد نظر در آمده و بر روی آن قرار بگیرد.

فیلم دستگاه های شیرینگ پک کابینی معمولا از جنس POF. PVC می باشد. که میزان ضخامت آن متفاوت می باشد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک کابینی در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید می شود.

در دستگاه های شیرینگ کابینی عملیات پیچیدن سلفون به دور محصول و گذاشتن آن درون کابین و برداشتن آن به صورت دستی و توسط اپراتور انجام می گیرد.

دستگاه رومیزی بسته بندی شیرینگ پک
_

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دستگاه مناسب برای فضاهای کوچک کارگاهی، رستوران ها، خانه،و…. مورد استفاده قرار می گیرند.

بسته مورد نظر بعد از قرار گرفتن در بین فیلم شیرینگ، داخل کابین قرار گرفته و بعد از بسته شدن درب کابین به دلیل حرارت تولید شده از المنت های برقی دستگاه وخاصیت جمع شوندگی فیلم شیرینگ به راحتی به شکل محصول موردنظر در می آید و دور تا دور آن می چسبد.

ویژگی های دستگاه شیرینگ کابینی رومیزی:

  • نوع سیستم دستگاه: پنوماتیک
  • قابلیت دوخت فیلم های PVC، POF
  • برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • مجهز به تایمر جهت تنظیم درجه حرارت و مدت زمان شیرینگ
  • نوع عملکرد دستگاه: حرارتی
دستگاه شیرینگ کابینی
_

شیرینگ پک کابینی ایستاده

دستگاه شیرینگ کابینی ایستاده نوع دیگری از دستگاه های شیرینگ کابینی می باشد. این مدل از دستگاه ها به شکل پایه دار ساخته می شود و تعبیه شدن چرخ زیر پایه های دستگاه جا به جایی آنها را راحت می کند.

روش کار این دستگاه راحت می باشد. بدین شکل که بعد از قرار گیری بسته در بین فیلم شیرینگ، آن را داخل کابین قرار داده و بعد از بسته شدن درب کابین به دلیل حرارت تولید شده از المنت های برقی دستگاه وخاصیت جمع شوندگی فیلم شیرینگ به راحتی به شکل محصول موردنظر در می آید و دور تا دور آن می چسبد.

ویژگی ها و مشخصات:

  • نوع سیستم دستگاه: پنوماتیک
  • قابلیت دوخت فیلم های PVC، POF
  • برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • مجهز به تایمر جهت تنظیم درجه حرارت و مدت زمان شیرینگ
  • نوع عملکرد دستگاه: حرارتی

بسته بندی غذای بیرون بر

دستگاه های شیرینگ قابلیت پک کردن انواع بسته های غذا، سالاد، ماست و… را دارند. دستگاه شیرینگ با دوخت سلفون و حرارت ملایم به آن بسته بندی ای شیک و قابل اعتماد برای غذا و انواع خوراکی ها ایجاد می کند.

دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر بهترین انتخاب برای رستوران ها و کترینگ ها جهت اطمینان بیشتر مشتری به سلامت دستگاه است.
در ادامه میتوانید ویدئو بسته بندی غذای بیرون بر را مشاهده کنید:

دریافت لیست قیمت، کاتالوگ مشخصات و فیلم عملکرد دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک با برقراری تماس و یا ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام به شماره های زیر:
09120807304

دستگاه شیرینگ تونلی در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی و ساخته می شود
_

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شرینک پک تونلی برای بسته بندی انواع جعبه های سنگین با ابعاد بزرگ مانند بسته های آب معدنی، بسته های نوشابه، کارتن های بزرگ، قطعات خودرویی، سیمان، و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم مصرفی دستگاه بسته بندی شیرینگ پک تونلی از جنس پلی اتیلن بوده زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است.
دستگاه شیرینگ تونلی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

_

دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

دستگاه شرینک پک تونلی اتوماتیک مجهز به چشمی الکترونیکی می باشد. روش کار دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک به این صورت می باشد که بعد از اینکه محصول مورد نظر بر روی ریل دستگاه قرار گرفت، فیلم پلی اتیلن دور محصول را محصور می کند و سپس داخل تونل می رود. حرارت تولید شده از طریق المنت ها برقی دستگاه و خاصیت جمع شوندگی فیلم شیرینگ منقبض شده و دور محصول جمع می شود.

در شیرینگ تونلی اتوماتیک عمل قرارگیری رول به دور محصول، برش و دوخت آن و… به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می گیرد.

ویژگی های دستگاه شرینک پک تونلی اتوماتیک:

  • نوع سیستم دستگاه: الکترومکانیک- پنوماتیک
  • قابلیت دوخت فیلم پلی اتیلن
  • برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • مجهز به تایمر جهت تنظیم درجه حرارت و مدت زمان شیرینگ
  • نوع عملکرد دستگاه: حرارتی
_

دستگاه شرینک پک تونلی نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک عمل برش را توسط اپراتور و با وارد آورد فشار به اهرم آن انجام می دهد. بعد از این مرحله بسته به داخل تونل دستگاه هل داده شده و از طریق حرارتی که در اثر هوای داغ جریان یافته درون تونل به آن داده می شود و در اثر انقباض آن عمل جمع شوندگی انجام گرفته و محصول مورد نظر شیرینگ می شود.

خرید و قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

دستگاه های ساخته شده توسط شرکت آراد ماشین با بهترین قطعات و بالاترین کیفیت با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

_

قیمت دستگاه شیرینگ پک

متاسفانه بدلیل نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار امکان درج قیمت مدل های مختلف دستگاه شیرینگ پک در سایت نیست. اما شما می توانید قیمت بروز این دستگاه را براحتی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ و یا با برقراری تماس دریافت کنید. همچنین با انتخاب دکمه موجود در سمت چپ صفحه و ثبت شماره خود در آن، همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت.

آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه های شیرینگ پک بوده و به همین دلیل با برداشته شدن واسطه ها، انواع شیرینگ های کابینی و تونلی را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه می شود.

_

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

در دستگاه های شیرینگ پک تونلی با استفاده از حرارت ایجاد شده در تونل، بسته بندی انجام می شود. این گرما می تواند از طریق المنت های برقی یا مشعل های گازی یا گازوئیلی ایجاد شو.د با توجه به نیاز و درخواست مشتری این امکان وجود دارد که دستگاه های شیرینگ تونلی، دوگانه سوز ساخته شوند.

برای مشاهده محصولات دیگر آراد ماشین وارد صفحه محصولات آراد ماشین شوید. همچنین انواع خطوط تولید مواد غذایی توسط شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته می شود، خط تولید میوه خشک، خط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار و … برای ظرفیت های تولید مختلف طراحی و ساخته می شود.

تفاوت دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی چیست؟

برای بسته بندی محصولات بزرگ و سنگین از دستگاه شیرینگ پک تونلی استفاده می شود. برای بسته بندی محصولات کوچک و با ارتفاع کمتر از دستگاه شیرینگ کابینی استفاده می شود.

شیرینگ تونلی گازی بهتر است یا برقی؟

بهتر است سوخت مصرفی دستگاه شیرینگ دوگانه باشد. اما بین برقی و گازی بهتر است از شرینک تونلی برقی استفاده کنید.

قیمت سلفون شیرینک چقدر است؟

قیمت سلفون شیرینک بسته به جنس سلفون متنوع است.

سرعت بسته بندی دستگاه شیرینگ کابینی چیست؟

سرعت دستگاه شیرینگ کابینی حدود 200 الی 300 بسته در دقیقه است.

اندازه دستگاه شرینک چقدر است؟

ابعاد شیرینگ کابینی: 135*65*105 ابعاد شیرینگ تونلی: 350*150*210

تفاوت شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک اتوماتیک و تمام اتوماتیک

در شیرینگ نیمه اتوماتیک باید سه طرف سلفون دوخت داشته باشد و بعد شیرینگ شود؛ در شیرینگ تمام اتوماتیک احتیاجی به دوخت در سلفون نیست و دستگاه چهار طرف سلفون را میدوزد.

کاربرد دستگاه شرینک پک تونلی چیست؟

بسته بندی محصولات سنگین و حجیم با سلفون ضخیم تر. مانند بسته بندی آب معدنی بسته بندی محصولات سبک تر و حجم تر با سلفون نازک تر. مانند غذای بیرون بر برای رستوران ها و جعبه های کوچک

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی
احمدی
2 سال قبل

اطلاعات خیلی کامل و جامع بود. خدا قوت و دمتون گرم

حسنی
حسنی
1 سال قبل

سلام، برای بسته بندی کارتن با ابعاد 20×30 با سرعت ۳۰۰ تا در ساعت لطفا قیمت دستگاه شیرینگ تونلی رو اعلام کنید.