لیست قیمت دستگاه فر شیرینی پزی

لیست قیمت دستگاه فر شیرینی پزی

انواع فر برای پخت انواع غذاها و دسر ها


برای اطلاع از لیست قیمت دقیق دستگاه فر شیرینی پزی به صورت مستقیم کافی است  از طریق تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید.
شماره تماس: 09120807304

در ادامه در رابطه با حدود قیمت و گران ترین و ارزان ترین دستگاه فر پخت آشنا خواهید شد.
فر شیرینی پزی آراد ماشن بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است و با توجه به متریال مصرفی و طراحی دقیق برایانجام فعالیت های شیرینی پزی، مورد نیاز برای قنادیها بوده و از بهترین کیفیت برخوردار میباشد. می توان از این فر ها در خانه نیز استفاده کرد چرا که دارای ظاهری زیبا و کارایی بالا می باشند.

بدنه ی فر های شیرینی پزی آراد ماشین از جنس استیل می باشد که علاوه بر زیبایی در رطوبت بالا دچار زنگ زدگی نمی شود. این دستگاه با پشم سنگ عایق شده است که از هرگونه انتقال حرارت جلوگیری می کند و بدنه دستگاه داغ نمی شود.

 

فر 8 دیس نیمه صنعتی

تعداد سینی فرهای شیرینی پزی آراد ماشین به سفارش مشتری در تعداد استاندارد ساخته می شود. کوچک ترین فر شیرینی پزی آراد ماشین دارای 4 سینی در ابعاد متوسط است و مناسب برای استفاده خانگی و قنادی های کوچک است.

این دستگاه دارای سیستم شمعک ترموکوبل و همچنین ترموستات دیجیتال می باشد و با استفاده از حرارت غیر مستقیم به پخت یک دست محصول شما کمک می کند.
ما با اطمینان از متریال مصرفی فر شیرینی پزی آراد ماشین برای این دستگاه یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته ایم. شما می توانید پیش از خرید فر شیرینی پزی آراد ماشین از این دستگاه دیدن کنید و با تسلط کامل بر کارکرد دستگاه از آن استفاه کنید.

انواع دستگاه فر شیرینی پزی

فر شیرینی پزی میتواند با ایجاد محیطی با دمای یکسان، تاثیر بسیار زیادی پخت یکدست و مناسب انواع کیک و شیرینی داشته باشد. درزگیر های کار شده در اطراف درب فر از هرگونه پرت هوای گرم جلوگیری می کند. در فر های آراد ماشین مشکل پیش گرمایش فر ها حل شده و این دستگاه به صورت خودکار دارای این برنامه است.

  1. فر ساده: از این دستگاه می توانید برای پخت همه چیز استفاده کنید اما کیفیت برخی محصولات مانند نان فانتزی پایین می آید. دستگاه فر ساده دارای حرارت مستقیم است.
  2. فر کانوکشن: فر های کانوکشن قابلیت نصب بخار را دارند وبا استفاده از فن، گردش هوای گرم در این فر ها به یکسانی پخت کمک می کند.
  3. فر بخار: از فر های بخار برای پخت نان در کیفیت بالا استفاده می شود. به طور کلی علاوه بر محصولات دیگر، محصولاتی که دارای ضخامت زیادی هستند مانند شیرینی های دانمارکی، در این فر با کیفیت بسیار عالی پخته می شوند.
  4. فر برقی و گازی: اکثر فر های آراد ماشین می توانند به صورت برقی و گازی ارائه شوند. ما با تغییر منبع سوخت تلاش کرده ایم که در کیفیت محصول شما هیچ تغییری ایجاد نشود.

شما می توانید از شرکت آراد ماشین، به صورت اینترنتی خریداری نمایید
مشاوران برجسته ی آراد ماشین آماده ی پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند.
برای ارتباط با آراد ماشین فقط کافیست کیلیک کنید.

فر قنادی

فر قنادی در ظرفیت های مختلف و در مدل های مختلف تولید می شود. این دستگاه قابلیت پخت کیک، انواع شیرینی خامه ای  و دانمارکی و…
سوخت این دستگاه ها با توجه به ارزان بودن سوخت در شهرتا انتخاب می شود. فر قنادی برقی و فر قنادی گازی در شرکت آراد ماشین تولید و با یکسال گارانتی و ده سال خدمات عرضه می شوند.

به فر های قنادی، فر کیک پزی هم می گویند. این دستگاه ها پخت انواع کیک را با بهترین کیفیت انجام می دهند.
فر کلوچه پزی نیز مانند فر کیک پزی امکان تغییر در ابعاد و سینی هارا دارد. میتوانید فر کلوچه پزی را به صورت نو و دست دوم از شرکت آراد ماشین تهیه کنید.

قیمت فر کیک پزی با قیمت فر های کلوچه پزی تقریبا در یک رنج است. شما می توانید از فر کیک پزی خانگی برای استفاده روزانه و یا کسب و کار خانگی استفاده کنید.

لیست قیمت فر شیرینی پزی

همانطور که قبل تر گفتیم قیمت فر ها نسبت به نوع آنها متفاوت است. اما به طورکلی فر ها از قیمت 17.000.000 تومان شروع می شود و بر اساس تکنولوژی ها و ابزاری که به آن اضافه می شود، بالاتر می رود.

همچنین می توانید با خرید فر شیرینی پزی دست دوم با بودجه کمتر، خریدی مطمعن انجام دهید.
برای اطلاع دقیق از لیست قیمت دستگاه فر شیرینی پزی کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

09120807304

مینی فر قنادی

مینی فر ها از جمله دستگاه های فر کوچکی هستند که برای کسب و کار های خانگی و نیه صنعتی و یا صنعتی استفاده می شوند. مینی فر شیرینی پزی برای استفاده در محیط منزل و یا کارگاه هایی که فضای کمی دارند گزینه مناسبی است، چرا که در طراحی و ساخت این دستگاه ها توجه زیادی به ابعاد و فضایی که اشغال می کند شده است.

مینی فر صنعتی پدیده ای جالب برای کسب و کار های صنعتی که فضای کمی دارند است. شما با استفاده از این نوع فر علاوه بر اشغال کردن فضای کم، پخت و تولید صنعتی خواهید داشت.

مینی فر ها با منابع سوختی متعددی ساخته می شوند و محدودیتی در این مورد ندارند. مینی فر گازی و مینی فر برقی، هردو دارای کیفیت یکسانی هستند.

قیمت مینی فر قنادی

عواملی در ساخت فر ها وجود دارد که موجب متغیر شدن قیمت می شوند. در ادامه به چند مورد از آن میپردازیم:

  1. تعداد سینی ها: تعداد سینی های موجود در فر ها موجب متغیر شدن قیمت آن می شود چرا که متریال مصرفی بیشتری استفاده می شود.
  2. فر های کانوکشن و معمولی: قیمت مینی فر قنادی کانوکشن بیشتر از فر معولی است. در فر های کانوکشن سیستم پخش هوای داغ وجود دارد و از متمرکز شدن حرارت در یک قسمت خاص جلوگیری می کند.
  3. پنل آنالوگ یا دیجیتال: پنل های دیجیتال از پنل های آنالوگ گران قیمت تر هستند. پنل های دیجیتال ظاهری شیک تر و کاربری آسان تری نسبت به پنل های آنالوگ دارند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

4.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها