خرید انواع دستگاه بسته بندی

انواع دستگاه پیشرفته و کارآمد بسته بندی ترشی، سبزی و سالاد تک نفره را می توانید از نمایندگی های معتبر، در سراسر کشور، تهیه کنید.
تمامی شرکت های دستگاه های بسته بندی محصولات، آن را به یک قیمت، عرضه نمی کنند.
ما انواع دستگاه بسته بندی تک نفره، را بدون افزایش قیمت، به همان قیمت اصل کارخانه، به شما عرضه می داریم و تنها با یک تماس، می توانید آن را خرید کنید.
این دستگاه بی نظیر، می تواند انواع ترشی، سالاد، سبزی،ظروف غذا، دسر، ژله، سالاد الویه، مارمالاد، عسل، مربا و… را به شکل تک نفره، بسته بندی کند.

برای آشنایی با کارایی دستگاه ویدئو کوتاه را تماشا کنید:

خرید انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی ترشی، مربا و … آراد ماشین، مناسب برای انواع بسته بندی ظروف پلاستیکی است.
اگر به دنبال دستگاهی هستید که درب ظروفتان را به خوبی بسته بندی کند، آراد ماشین دستگاه سیل را به شما پیشنهاد می کند.
دستگاه سیل آراد ماشین در انواع قیمت ها به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک وجود دارد. دستگاه های بسته بندی ترشی، مربا و … که نام تخصصی آن دستگاه سیل می باشد باعث تسریع در کار شما می شود و انرژی اندکی از شما خواهد گرفت.
پس همین حالا با مشاوران آراد ماشین تماس بگیرید و دستگاه مذکور را خریداری کنید.

ظرفیت دستگاه سیل در ساعت

محصولات آ راد ماشین از جمله دستگاه سیل انواع مختلفی دارد و به همین روال ظرفیت های مختلفی برای کسب و کار های مختلف دارد. ما تلاش کردیم با صرف نظر از این موضوع، برای کمک به شما عزیزان ظرفیت نرمال دستگاه را ارائه دهیم.
دستگاه سیل دستی نیاز به اپراتور برای کشیدن رول و عمل سیل کردن دارد. به همین علت ظرفیت دقیقی برای آن ارائه نشده اما به طور بالانس در هر ساعت قابلیت سیل 100 بسته را دارد.

نوع دیگر دستگاه سیل، دستگاه سیل نیمه اتومات می باشد. این دستگاه عمل کشیدن رول را به صورت خودکار نجام می دهد اما اپراتور به وسیله اهرم جای گذاری شده در دستگاه عمل سیل کردن ظرف را به عهده می گیرد.
به طور میانگین دستگاه سیل نیمه اتومات، قابلیت بسته بندی 200 محصول را خواهد داشت.

آراد ماشین با طراحی کاملا مهندسی شده بر دستگاه سیل نوع اتومات این دستگاه را طراحی کرده است که در ویدئو بالا به راحتی می توانید طریقه کار با آن را ملاحظه کنید.
دستگاه سیل اتومات آراد ماشین، عمل سیل و پیچیدن رول را به طور اتومات انجام می دهد، کافیست شما زمان سیل کردن را برای دستگاه مشخص کنید و کشوی دستگاه را به جلو هل دهید.
دستگاه به طور میانگین قابلیت سیل کردن 300 بسته در ساعت را دارد.

دستگاه سیل فول اتومات، مانند دستگاه اتومات عمل کرده؛ با این تفاوت که کشوی آن نیز به طور خودکار عمل می کند. شما با داشتن این دستگاه به طور میانگین موفق به سیل 400 الی 500 بسته در ساعت خواهید شد.

نوع ظروف قابل بسته بندی

برای خرید انواع دستگاه بسته بندی سیل باید پاسخ چند سوال را بدانید. ما به شما کمک خواهیم کرد:

  1. جنس ظرف شما چیست؟
    انواع دستگاه سیل قابلیت بسته بندی ظروف PP, PT, و PE  را دارد. شما می توانید برای کسب و کارتان دستگاه سیل اتومات و یا فول اتومات را انتخاب کرده و سفارش نصب گاز ازت و دستگاه تاریخ زن را به آراد ماشین بدهید و کار خود را به شکل حرفه ای و تایید شده شروع کنید.
  2. اندازه دهانه ظرف شما چقدر است؟
    دهانه ظرف شما اهمیت بسزایی در خرید و سفارش دستگاه دارد؛ چراکه برای ساخت قالب برای دستگاه سیل نیازمند به اندازه هستیم.
    اندازه استاندارد ظروف به طور معمول 11*14 و 16*22 سانتی متر است. همچنین در ظروف لیوانی دهانه استاندارد 95 و 75 میلی متر می باشد.

مطالب مهم و کاربردی در رابطه با دستگاه سیل را برای شما آماده کرده ایم:
انواع دستگاه سیل

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها