فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

خرید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار با عملکرد و کارایی بالا، در شرکت آراد ماشین و با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

دستگاه بسته بندی خشکبار در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است که از جمله آن ها می توان به دستگاه ساشه، دستگاه توزین، دستگاه سیل و دستگاه پرکن جهت بسته بندی خشکبار اشاره کرد که در ادامه به توضیح مختصر هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه برای بسته بندی کردن محصولات تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد و وزن بسته های نهایی بین 1 گرم تا 50 گرم می باشد. نوع دوخت بسته ها بصورت مدادی، سه طرف دوخت و چهارطرف دوخت می باشد.

برق مصرفی دستگاه بنا به درخواست مشتری می تواند سه فاز یا تک فاز باشد.

دستگاه بسته بندی تک نفره ساشه

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه بسته بندی توزین

از دستگاه بسته بندی توزین جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند خشکبار، سویا، قند، شکر، حبوبات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع مختلف دو توزین، چهار توزین و مولتی هد طراحی و ساخته شده اند.

دستگاه مجهز به پی ال سی با صفحه تاچ اسکرین فارسی می باشد همچنین قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، سیستم غبارگیر، سیستم فرم پاکت زن، سیستم تزریق گاز ازت را دارد.

دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل

بهترین ها، بهترین را انتخاب می کنند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل برای پرس کردن درب ظروف استفاده می شود و در دو نوع حرارتی و القایی، طراحی و تولید شده اند و قالب دستگاه را با توجه به شکل ظرف، می تواند دایره ای، چهارگوش و غیره باشد.

مکانیزم دستگاه های سیل به صورت دستی، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات است. این دستگاه با توجه به ظرفیت مد نظر جهت بسته بندی، در انواع کشویی، روتاری و خطی ساخته می شود.

جهت ریختن محصولات درون ظروف می توان از دستگاه پرکن استفاده کرد.

دستگاه سیل

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

بسته بندی خشکبار از جمله فعالیت های تجاری است که در مکان های مختلف و با امکانات متفاوت براحتی و با قیمت ارزان حتی به شکل خانگی و با امکاناتی که به سادگی قابل دسترس است نیز قابل خرید و راه اندازی می باشد.

از آن جا که بسته بندی خشکبار و به طور کلی بسته بندی اقلام مختلف مصرفی و خوراکی نقش پر رنگی در انتخاب و جلب مشتری به سمت اجناس و محصولات دارد پس می توان تهیه یک دستگاه بسته بندی مناسب و ارزان قیمت را سرمایه گذاری مطمئن و ایمن در نظر گرفت.

دستگاه هایی که در این مقاله معرفی شد، برای بسته بندی خشکبار و همچنین حبوباتی نظیر عدس، نخود، ماش و غیره  در تمامی کارخانجات و کارگاه های بسته بندی می توان استفاده کرد.

بسته بندی خشکبار

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی و با بهر ه گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری بهترین و مجهزترین قطعات، انواع دستگاه های بسته بندی خشکبار را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت خرید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها