فروش دستگاه فلافل زن

خرید انواع دستگاه فلافل زن دستی توسط ساندویچی ها و فست فودی ها رونق دارد زیرا استفاده از این نوع دستگاه ها سرعت مناسبی به فرآیند کار می بخشد.
قلافل زن ها انواع گوناگونی دارند و از آن ها برای تولید فلافل در مقادیر مختلف استفاده می شود.نوعی از فلافل زن ها، دستگاه فلافل زن دستی می باشد.
این دستگاه فواید زیادی دارد و کاربر می تواند با قیمت انواع دستگاه فلافل سرخ کن خانگی فلافل ها را در انواع و اقسام اندازه ها و فرم های مختلف آماده کرده و در بازار به فروش برساند. همچنین استفاده از این محصول کیفیت کار را نیز به خوبی و به طرز قابل توجهی بالا می برد که این مهم باعث افزایش رضایت مشتری و زیاد شدن میزان فروش واحد تولیدی استفاده کننده می شود.

کارشناسان آراد ماشین با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و حضوری رایگان ما بهره مند شوید.

انواع دستگاه فلافل زن دستی

دستگاه فلافل زن دستی دارای سیستم ساده ای صرفا جهت قالب گیری فلافل است که البته هنگام تخلیه قرص فلافل ممکن است مواد حالت خود را از دست دهد. این دستگاه سرعت کارکرد را پایین می آورد و صرفا مناسب پخت و پز های خانگی است. اما آراد ماشین پیشنهادی ویژه برای کسب و کار های خانگی، فلافلی ها و رستوران ها دارد: دستگاه فلافل زن رومیزی و ریلی

فلافل

دستگاه فلافل زن رومیزی

دستگاهی که کمی یشرفته تر از دستگاه فلافل زن دستی است، فلافل زن رو میزی نام دارد. دستگاه فلافل زن رومیزی دارای مخزن برای تخلیه مواد  است. مواد فلافل را داخل مخزن میریزیم و با روشن کردن دستگاه، فلافل ها قالب گیری می شوند و به بیرون از دستگاه هدایت می شوند.
دستگاه فلافل زن رومیزی توان تولید 4000 فلافل در ساعت را دارد.

قیمت دستگاه فلافل زن دست دوم

دستگاه فلافل زن ریلی

دستگاه فلافل زن دستی آراد ماشین در مقایسه با دستگاه فلافل زن ریلی حجم زیادی از فلافل را قالب گیری می کند. دستگاه فلافل زن ریلی کارایی فراتری از قالب زنی فلافل دارد. این دستگاه با توجه به سیستم پیشرفته ای که در آن به کار رفته است، دارای ریل هایی می باشد که فلافل های قالب زده شده را به سمت لگن های سرخ کن هدایت می کند. لگن های سرخ کن با استفاده از حرارتی که دیده اند و روغنی که درون آن ها است فلافل ها را سرخ کرده و به این ترتیب فالفل های سرخ شدده توسط کانوایر های کوچک به صورت خودکار به بیرون از لگن روغن هدایت شده و درون ظرف قرار می گیرند.

طول ریلی که فلافل ها توسط آن جا به جا می شوند 3 متر است.
ظرفیت دستگاه فلافل زن ریلی نسبت به فلافل زن های دستی بسیار متفاوت است. دستگاه های فلافل زن زن ریلی در سه نوع ارائه می شوند که تفاوت هر سه آنها در ظرفیت خروجی است.

ظرفیت دستگاه فلافل زن ریلی

دستگاه فلافل زن ریلی در سه ظرفیت 1000 عدد در ساعت، 2500 عدد در ساعت و 6000 فلافل در ساعت تولید می کند.
این تفاوت ظرفیت در قالب دستگاه نیست و تمام فلافل زن های آراد ماشین دارای دو قالب می باشند. تفاوت در سرعت دستگاه است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها