خرید دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم

دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم

با خرید دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم می توانید با کیفیت بسیار بالایی آب انگور تازه و طبیعی را از دانه های زیبای انگور بگیرید.
این دستگاه با فشاری که توسط تیغه ها به دانه های انگور وارد می کند به خوبی آن را خرد کرده و آب آن را می گیرد.
انگور از محبوب ترین میوه ها در بین مردم است. این میوه تابستانی که بسیار خوشمزه و آبدار نیز می باشد، یکی از میوه هایی است که آب طبیعی آن نیز دوستداران زیادی را دارد.
بی شک یکی از راه هایی که می توان از طریق آن از تمام خواص یک میوه استفاده کرد، گرفتن آب آن است. آب انگور خواص بسیار زیادی را دارد که از ان می توان به محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید اشاره کرد

قیمت مستقیم دستگاه آبگیری انگور

تماس با کارشناسان شرکت آراد ماشین جهت مشاوره و خرید دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم: 09359460556

دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین

دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین، با کیفیت بالا و امکان آبگیری انوع میوه ها از بهترین دستگاه ها در خط تولید است. شما برای آبگیری انواع محصولات، در خط تولید های مختلف به این دستگاه نیاز دارید.
ظرفیت و تیراژ کار تولید شما رابطه مستقیم با نوع دستگاه و سیستم فنی آن دارد. در برخی موارد شما به دستگاهی با ظرفیت چند تن در روز نیازمند هستید که کمپانی آراد ماشین، توان ارائه این محصول به شما را دارد.

دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین را کاملا اورهال شده و با ضمانت سلامت دستگاه خریداری کنید و برای پشتیبان و ارائه خدمات، بدون نگرانی با آراد ماشین تماس بگیرید.

ما می توانیم جهت آسودگی خیال شما عزیزان، دستگاه های دست دوم را با ضمانت شرکت آراد ماشین به شما ارائه کنیم. برای آسودگی از خطرات خرید دست دوم، کافی است با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید؛ چرا که شما می توانید محصول خود را تست کرده و بعد از اطمینان از سلامت دستگاه آنرا خریداری کنید.

دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم و نو

دستگاه های آبگیری انگور انواع و اقسام مختلفی دارند. می توانیم این دستگاه ها را به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم کنیم.
هر کدام از این دستگاه ها کاربرد خاص خود را دارند و بر اساس ظرفیت آبگیری به این دو دسته تقسیم شده اند.
انواع دستگاه آبگیری انگور صنعتی از دستگاه هایی هستند که در کارخانه جات و کارگاه های بزرگ استفاده می شوند. کارخانه هایی که انواع آبمیوه های طبیعی را تولید می کنند از مشتری های پر و پا قرص این دستگاه می باشند.
دستگاه آبگیری خانگی،  دستگاهی کوچک تر از دستگاه آبگیری انگور صنعتی و با ظرفیتی کمتر است. این دستگاه برای مشاغل کوچکتر مانند مشاغل خانگی و همچنین استفاده های خانگی مناسب تر است.
مشاغل مربوطه، با خرید دستگاه آبگیری صنعتی انگور دست دوم می توانند با هزینه ای مناسب و به صرفه دستگاهی خوب و کار آمد را تهیه نمایند.

شرکت آراد ماشین، امکان بازدید از خط تولید دستگاه های آبگیری را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده، تا بتوانید خریدی مطمعن داشته باشید.

ویژگی های دستگاه آبگیری آراد ماشین

_ ابعاد دستگاه: طول 120 سانت، عرض 60 سانت، ارتفاع 90 سانت
_ جنس دستگاه: استنلس استیل
_ قابلیت شستشوی آسان قطعات درگیر با مواد
_ دارای صدا و لرزش بسیار کم
_ برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
_ حمل و نقل آسان دستگاه به وسیله تعبیه چرخ در پایه های آن
_ نوع سیستم دستگاه: سانتریفیوژی
_ قدرت موتور: یه اسب بخار
_ظرفیت: 300 کیلو در ساعت

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!