دستگاه بسته بندی عسل

دستگاه بسته بندی عسل تک نفره ، امری ضروری و بهداشتی برای بسته بندی عسل است. عسل، یکی از پر خواص ترین محصولات در حیطه ی غذاییست. این ماده غذایی برای بسته بندی شدن به شرایطی کاملا بهداشتی نیازمند است.
بسته بندی عسل، مربا، کره، پنیر، خامه و…، به صورت تک نفره، امری ضروری است، چون در هتل و رستوران و مسافرخانه یا مهمانی ها، استفاده از آن لازم است و می بایست به صورت تک نفره، سرو شود.
بسته بندی تک نفره عسل، کمی متفاوت تر از دیگر بسته بندی ها است؛ چرا که عسل قابلیت رس بستن را دارد و در دمای سرد، می بندد.
پس برای داشتن محصولی مرغوب و با کیفیت، نیازمند دستگاهی کاملا برنامه ریزی شده و دقیق هستیم؛ به همین منظور ما به شما دستگاه بسته بندی ساشه (تک نفره) آراد ماشین را توصیه می کنیم.

بسته بندی عسل

شما می توانید برای کسب اطلاعات جامع تر در رابطه با دستگاه مذکور و انواع مشابه، با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.
مشاوران آراد ماشین، پاسخگوی هرگونه پرسش شما هستند.

خرید دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

اگر قصد دارید از دستگاه بسته بندی ساشه عسل بهره مند شوید و کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید لازم است محصولی با کیفیت تهیه کنید.
به این منظور به شرکت آراد ماشین مراجعه کنید. شرکت آراد ماشین، دستگاه مذکور را با بهترین قطعات، مرغوب ترین ساخت و بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.
بدنه ی دستگاه ساخته شده توسط تیم آراد ماشین، استیل می باشد تا از هرگونه تخریب غذایی عسل جلوگیری کند و همچنین دستگاه دارای عمر بیشتری باشد. خرید دستگاه بسته بندی تک نفره، با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.
هرچند که آراد ماشین برای خریدی آگاهانه تر، ارتباط حضوری با کارشناسان حاذق خود را فراهم آورده است.
شما می توانید از خط تولید دستگاه دیدن کنید و بعد تصمیم به خرید آن، با قیمتی مناسب داشته باشید.

ویژگی های دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

دستگاه بسته بندی تک نفره سلفونی که نام تخصصی آن ساشه است، دارای انواع مختلفی است که هر نوع، کارایی های متفات و مخصوص به خود را دارند. من جمله: دستگاه ساشه پودری، دستگاه ساشه گرانولی، دستگاه ساشه مایع.
برای پر کردن ظروف عسل تک نفره باید از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده شود. معمولا این دستگاه ها دارای یک مخزن گرمکن می باشند تا از رس بستن عسل، مربا و… جلوگیری کنند و مخزنی دیگر، که توسط عسل و یا محصولی مشابه پر می شود.
دستگاه های پر کن عسل باید از موادی ساخته شده باشد که از هرگونه خاصیت تغییر دهندگی در رنگ، بو و مزه ی محصول معاف باشد.
تمامی قطعات درگیر با مواد دستگاه های ساشه مایعات غلیظ آراد ماشین، از جنس استیل می باشند تا در برابر هرگونه تغییر جلوگیری کند.

دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

ویژگی گرمکن دستگاه ساشه عسل

عسل های تک نفره بسته بندی های متفاوتی دارند. برخی از این بسته بندی ها سلفونی هستند که توسط دستگاه ساشه زده می شود. این دستگاه دارای دوخت های متنوعیست از جمله دوطرف دوخت، سه طرف دوخت، دوخت مدادی و بالشی.
دستگاه اتومات می باشد و به نیرو برای انجام کار ها نیاز ندارد.

نوع دیگر بسته بندی های تک نفره عسل به صورت ظرفی می باشد. این بسته بندی به دستگاهی متفاوت نیازمند است. اسم تخصصی آن دستگاه سیل می باشد.

عسل به این صورت بسته بندی می شود:

  1. عسل را در مخزن پرکن ریخته، و اجازه می دهیم کمی نرم شود.
  2. سپس ظرف های آماده توسط نوار نقاله به صورت خطی جلو آمده و پر میشوند.
  3. به این ترتیب جلو رفته و توسط دستگاه سیل، درب رویی آنها بسته می شود.

بسته بندی عسل در ظرف

به منظور بسته بندی عسل و مایعات غلیظ دیگری نظیر خامه، مارمالاد، مربا و … از دستگاه های پرکن و  دستگاه سیل کن استفاده می شود. این دو دستگاه به صورت اتومات و نیمه اتومات ساخته می شوند.

فیلم زیر کارکرد دستگاه پرکن نیمه اتومات و سیل رومیزی اتومات آراد ماشین را نشان می دهد. این دو دستگاه برای راه اندازی یک کارگاه کوچک بسته بندی عسل مناسب است و میتوان خط نیمه اتوماتیک بسته بندی عسل راه اندازی کرد.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه سیل ریلی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

بسته بندی عسل قاشقی

متخصصین آراد ماشین قالب دستگاه سیل را با توجه به شکل ظرف طراحی می کنند. فیلم زیر مربوط به دستگاه سیل روتاری آراد ماشین است که برای بسته بندی عسل قاشقی ساخته شده است. بر روی این دستگاه می توان تجهیزاتی نظیر ظرف گذار،پرکن، فویل گذار، دستگاه سیل، تاریخ زن و سیستم تزریق گاز نصب کرد تا کلیه مراحل به صورت اتوماتیک انجام شود.

جهت اطلاع از قیمت محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه بسته بندی برای محصولات غذایی است که در سه مدل گرانول، مایع و پودر هستند. برای آشنایی با این دستگاه ها دکمه زیر را لمس کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد عارف نیا
فرزاد عارف نیا
3 سال قبل

سلام تولید کننده عسل هستم و کارگاه بسته بندی سنتی داشته و قصد مکانیزه کردن کار را داشته ام لیست و قیمت ماشین آلات بسته بندی عسل و محصولات غلیظ مثل عسل و مربا و کشک را میخواهم . شهرستان دزفول

خانم محمدیان
خانم محمدیان
3 سال قبل

سلام دوست عزیز
لطفا از طریق تلگرام و یا واتسپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.
09120807304

شهسواری
شهسواری
3 سال قبل

سلام.
برای بسته بندی محصولاتی مثل عسل و مربا نیاز به دستگاه بسته بندی تک نفره دارم. لطفا شرایط رو برام به این شماره ارسال کنید.
۰۹۱۴۱۵۹۷۸۵۳

اردشیر بساطی
اردشیر بساطی
3 سال قبل

با سلام وخسته نباشید.برای بسته بندی محصولاتی مثل عسل ومربا نیاز به دستگاه بسته بندی تک نفره دارم .