خرید دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک

دستگاه بسته بندی میوه خشک

خرید دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک که کیفیت و عملکرد خوبی دارند در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود. یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته از خدمات این شرکت می باشد.

شرکت آراد ماشین دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک را با توجه به نوع محصول و حجم و وزن بسته طراحی و تولید می کند.

با بسته بندی شکیل و با کیفیت انواع سبزیجات و قارچ خوراکی، می توان به فروش بیشتر این محصول دست یافت.

برای اینکه از ورود هر نوع آلودگی و مواد مخرب به محصول جلوگیری کرد می توان با انواع دستگاه بسته بندی توزین دار، سیل،  این محصولات را در بسته بندی هایی با کیفیت، در ظروف یکبار مصرف و سلفون، علاوه بر شکیل و با کیفیت بودن، سالم و بهداشتی بسته بندی کرد.

آراد ماشین تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک

برای بسته بندی کردن سبزیجات تازه و خشک می توان از دستگاه های سیل وکیوم استفاده کرد. از آنجایی که سبزیجات خشک به صورت پودر یا گرانول می باشند، با توجه به وزن و اندازه بسته می توان از دستگاه های بسته بندی توزین، ساشه و یا از انواع دستگاه های پرکن ها استفاده نمود.

بسته بندی سبزیجات

دستگاه بسته بندی سیل

از دستگاه سیل می توان در بسته بندی انواع ظروف PE,PP,PET و غیره در اشکال و ابعاد مختلف استفاده کرد.

کار با این دستگاه بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش تخصصی نیاز نیست و از این دستگاه در کارگاه ها، کیترینگ ها، کارگاه های بسته بندی سبزیجات و گیاهان دارویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سیل نیز دارای انواع مختلفی است و به صورت رومیزی، روتاری و خطی طراحی و ساخته می شوند و قالب دستگاه با توجه به نوع ظرف، می تواند به صورت لیوانی، چهارگوش و بیضی باشد.

دستگاه سیل حرارتی

دستگاه بسته بندی توزین

دستگاه های توزین دار، در انواع مختلفی از قبیل تک توزین، دو توزین، چهار توزین و مولتی هد ساخته می شوند و جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند چای، خشکبار، حبوبات، چای، تافی، شکر و غیره استفاده می شود.

دستگاه دو توزین به صورت اتوماتیک عمل می کند و تنظیمات از طریق  PLC انجام می گیرد.این دستگاه به صورت نیمه اتومات نیز طراحی شده است.

دستگاه بسته بندی دوتوزین

بهترین ها، یهترین را انتخاب می کنند.

دستگاه بسته بندی ساشه

توسط این دستگاه می توان محصولات تک نفره را از 1 گرم تا 50 گرم بسته بندی کرد.

از این دستگاه در رستوران ها، کیترینگ ها و غیره به منظور بسته بندی سبزیجات خشک مانند نعناع، سماق و غیره  که معمولا به صورت تک نفره و در کنار غذا سرو می شوند، استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی ساشه

شرکت آراد ماشین دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک یا  کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها