دستگاه بسته بندی کوچک

دستگاه بسته بندی کوچک و خانگی در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه شده است. این دستگاه ها قابلیت بسته بندی انواع محصولات را دارند. شما با داشتن دستگاه بسته بندی آراد ماشین می توانید تمامی محصولات مد نظر خود اعم از سبزیجات، گوشت، میوه و … را با استفاده از رول مدنظر خود بسته بندی کنید.
دستگاه بسته بندی کوچک که نام تخصصی آن دستگاه سیل است در انواع مختلف، توسط شرکت آراد ماشین ساخته و ارائه می شود. در ادامه به انواع دستگاه بسته بندی سیل می پردازیم.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند. دکمه تماس با ما را لمس کنید و اطلاعات خود را راسال کنید تا در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیریم.

دستگاه بسته بندی کوچک

دستگاه بسته بندی کوچک و خانگی آراد ماشین که دستگاه سیل نام دارد، دارای چندین دسته بندی می باشد. دستگاه بسته بندی سیل آراد ماشین دارای نوع دستی، نیمه اتومات ،اتومات و فول اتومات می باشد. نمونه اتوماتیک این دستگاه برای کسب و کار های خانگی بسیار مناسب می باشد.
دستگاه سیل با قالب های مختلف ساخته می شود. سایز این قالب ها بستگی به دهانه ظرف شما دارد. اندازه های استاندارد برای ظروف پلاستیکی که به وسیله دستگاه سیل بسته بندی می شوند عبارتند از 11*14 ، 22*16، 18*14
دستگاه های سیل اتومات عمل کشیدن رول و سیل کردن را به طور خودکار انجام می دهد.

دستگاه سیل نمونه های دیگری با کارکرد های مختلف دارد که عمل بسته بندی را انجام می دهند.
دستگاه بسته بندی سیل روتاری و دستگاه بسته بندی سیل القایی از جمله نمونه های دیگر این دستگاه هستند که در ادامه همین مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

با کارکرد دستگاه سیل آشنا شوید:

محصولات آراد ماشین را دنبال کنید

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی از جمله دستگاه های بسته بندی کوچک است که عمل سیل کردن را برای ظروف درب دار انجام می دهد. این دستگاه دارای نمونه دستی و اتومات است. در نمونه دستی آن که بیشتر از اتومات مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه دارای هد است که با قرار دادن آن بر روی درب دستگاه عمل سیل انجام می شود.

دستگاه سیل روتاری

دستگاه سیل روتاری دارای عملکرد چرخشی است. این عملکرد باعث سرعت بخشیدن به عملکرد دستگاه سیل می شود و ظرفیت در ساعت را بالا خواهد برد.

برزای کسب اطلاعات دقیق تر دکمه رو به رو را لمس کنید:

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها