خرید دستگاه تفت تخمه، خشکبار و کنجد

سازنده دستگاه تفت تخمه دست دوم

دستگاه تفت دست دوم آراد ماشین


خرید دستگاه تفت تخمه، خشکبار و کنجد با تنوع بالا و با تناژهای تولیدی مختلف در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

از دستگاه تفت برای پختن و برشته کردن و تفت دادن انواع خشکبار و تخمه و آجیل استفاده می شود.

دستگاه تفت دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه بوجاری، تفت، شورکن، لووک(طعم زن)، خشک کن و بسته بندی می باشد که برای راه اندازی کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

دستگاه تفت خشکبار

از این دستگاه برای تفت انواع تخمه، بادام، بادام زمینی، پسته، بادام هندی و غیره در تناژهای 5 الی 80 کیلوگرم استفاده می شود.

سوخت مصرفی این دستگاه گازی و گازوئیلی می باشد. جنس بدنه فلزی و درام حلزونی تمام استیل است و از موتور و گیربکس بسیار با کیفیتی در آن استفاده شده.

بر روی مدل های مختلف این دستگاه می توان بالابر محصول، خشک کن(سرند) و تابلو برق اتوماتیک نصب کرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه شورکن تخمه و آجیل و خشکبار

دستگاه شورکن برای شور کردن و طعم زدن برخی محصولات مانند تخمه استفاده می شود که حساسیت بالایی ندارند و در مراحل طعم دهی آسیب نمی بینند.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که محصول به صورت خودکار تخلیه شود.

فروش دستگاه تفت

دستگاه طعم زن(لووک)

این دستگاه برای طعم دهی و رنگ دهی به انواع محصولاتی به کار می رود که حساس به ضربه هستند استفاده می شود. از جمله محصولات حساس، می توان به پسته و بادام هندی اشاره کرد.

طعم های مختلف به صورت مایع در این دستگاه به خشکبار اضافه می شود. با چرخش دستگاه عمل طعم زنی انجام می شود.

به دلیل خیس شدن محصول و نیاز به خشک کردن آن از دستگاه خشک کن خشکبار(سرند) استفاده می شود.

دستگاه خشک کن خشکبار

از این دستگاه برای خشک کردن انواع آجیل به کار می رود که با کوره گازی یا گازوئیلی، گرمای لازم برای خشک کردن محصول پس از طعم دار کردن و شور کردن فراهم می کند.

با استفاده از هوای داغ و لرزش و سرند کردن این کار انجام می شود که محصول آلوده به قارچ آفلاتوکسین نشود.

خشک کن سرندی برای خشک کردن آجیل و خشکبار پس از مرحله طعم دهی

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه بسته بندی خشکبار

یکی از دستگاه های بسته بندی خشکبار دستگاه توزین دار می باشد. این دستگاه برای بسته بندی خشکبار در وزن های 20 گرم تا 2000 گرم استفاده می شود.این دستگاه در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته شده است.

جهت بسته بندی در وزن های بیشتر می توان از دستگاه های پرکن استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری از مجهزترین قطعات، انواع دستگاه تفت تخمه، خشکبارو کنجد با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه تفت تخمه، خشکبار و کنجد و یا  کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جواب گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها