دستگاه بسته بندی ترشی

دستگاه سیل کاربرد بسیار زیادی در صنعت بسته بندی و نیز ارئه محصول به بازار دارد. این دستگاه با قیمتی بسیار مناسب در آراد ماشین تولید و عرضه می گردد.

بسته بندی هر محصول می تواند پل ارتباطی میان فروشنده و خریدار باشد. از این رو هرچه بسته بندی تمیز، بهداشتی و با کیفیت باشد نظر مشتریان نسبت به محصول بهتر بوده و راغب تر به خرید آن می شوند.

این دستگاه قابلیت بسته بندی ظروفی چون PET، PP، PE  و غیره را دارد. کار با این دستگاه بسیار راحت بوده و افراد می توانند در فروشگاه، کیترینگ، آبمیوه فروشی ها، کارگاه ها ی بسته بندی مواد لبنی وسایر مشاغل مرتبط کاربرد دارد.

دستگاه سیل بنابر سفارش مشتری فویل آلومینیومی، پلاستیکی و غیره را بر روی محصول مورد نظر قرار می دهد که این لایه موجب می شود تا محصول مورد نظر هیچگونه دور ریزی نداشته و از هدر رفتن آن جلوگیری می نماید همچنین باعث می شود تا هیچ باکتری و میکروبی وارد محصول نگردد و به خوبی از آن محافظت خواهد کرد.

این امر برای محصولات و مواد غذایی بهداشتی و دارویی بسیار حائز اهمیت می باشد.

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم یکی از مدل های دستگاه سیل بوده که در سیل نمودن ظروف پلاستیکی چون سطل های ماست، ظرف ماست موسیر، ظروف سالاد وغیره بسیار کارآمد است. در این نوع سیل کردن احتمال جدا شدن درپوش از ظرف بسیار کم و تقریبا برابر صفر است.

در سیل وکیوم با گرم نمودن لبه های فویل و روکش، فویل را به ظرف می چسباند.

دستگاه سیل

مشخصات دستگاه سیل وکیوم

مشخصات دستگاه وکیوم به صورت زیر است:

  • عملکرد دستگاه: اتوماتیک
  • برق مصرفی: تک فاز، سه فاز
  • جنس بدنه دستگاه: استنلس استیل
  • قابلیت نصب تاریخ زن
  • قابلیت باز و بسته شدن رول به صورت اتوماتیک
  • مجهز به سیستم مانیتورینگ و PLC جهت کنترل عملیات
  • مجهز به سیستم کنترل مفدار کشش رل توسط اینکودر

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه سیل با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دستگاه های خود را عرضه می نماید. نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به عهده شرکت می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه وکیوم با ما تماس بگیرید.

مطلب پر بازدید: قیمت دستگاه سیل وکیوم

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!