دستگاه قوطی پرکن

دستگاه قوطی پرکن برای پر نمودن مواد گرانولی، مواد پودری و مایعات در قوطی، کارتن و جعبه های مختلف کاربرد دارد.

آراد ماشین توانسته است با به کارگیری مهندسین و نیروهای خبره خود، با سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، دستگاه قوطی پر کن را در ابعاد و اندازه های مختلف بر اساس تقاضای مشتریان تولید نماید.

 

دستگاه های پرکن قوطی مایعات

دستگاه قوطی پرکن مایعات در مدل های پیستونی، ثقلی و غیره طراحی و تولید می گردد. دستگاه پیستونی برای پر نمودن مایعات غلیظ مثل عسل، مربا، سس و… و دستگاه ثقلی برای مایعات رقیق مثل دوغ، آبلیمو، عرقیجات مناسب می باشد.

جنس بدنه دستگاه پرکن مایعات از استیل بوده تا دچار هیچگونه زنگ زدگی و خوردگی نگردد، همچنین این دستگاه این قابلیت را دارد تا ظروف مختلف را از 10 گرم تا 2000 گرم پر نماید.

 

دستگاه قوطی پرکن

دستگاه های پرکن پودری

از این دستگاه برای پر نمودن انواع مواد پودری مثل پودرکاکائو، آرد، ادویه در انواع قوطی ها، پاکت سلفونی، جعبه و غیره استفاده می شود.

دستگاه پرکن پودری در دو نوع اتوماتیک با قابیلت تنظیم از10 گرم تا 2000 گرم ونیمه اتوماتیک با قابلیت تنظیم تا 50 کیلوگرم طراحی و تولید می شود. همچنین جنس بدنه دستگاه استیل و مخزن آن مجهز به اوگر جهت پرکردن مواد پودری می باشد.

 

دستگاه قوطی و کارتن پرکن مواد گرانولی

دستگاه قوطی پرکن مواد گرانولی برای موادی چون حبوبات، خشکبار، میوه شخک و غیرع در انواع قوطی ها، کارتن و جعبه استفاده می شود.

این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید شده. در نوع اتوماتیک از 10 گرم تا 2000گرم و در نوع نیمه اتوماتیک تا 50 کیلوگرم قابل تنظیم است. جنس بدنه دستگاه از استیل می باشد.

 

دستگاه قوطی پرکن

 

آراد ماشین به عنوان طراح و سازنده انواع دستگاه های صنعتی، تمامی دستگاه های خود را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد جهت اطلاع از شرایط خرید دستگاه پرکن با ما تماس بگیرید.

مطلب پربازدید: دستگاه رومیزی بسته بندی شیرینگ پک

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!