دستگاه پرکن

دستگاه پرکن دست دوم برای پر کردن انواع مواد گرانولی


دستگاه های پر کن از مهم ترین دستگاه ها در صنایع مختلف می باشند. خرید دستگاه قوطی پرکن دستی ارزان به مشاغل مرتبط کمک می کند تا بتوانند محصولات خود را در قوطی های مختلف پر کنند.

برای پر کردن مواد غذایی نیاز به دستگاه پر کن قوطی می باشد. موادی مانند نوشابه های گازدار، دوغ، نوشیدنی های طبیعی مانند آبمیوه ها و…
دستگاه پر کن قوطی با فشار زیاد و سرعت بالا می تواند انواع مایعات و پودر ها را در قوطی و ظرف های مشابه پر کند. استفاده از این دستگاه سبب بالا رفتن سرعت و دقت کار میشود.

قوطی پرکن ها موارد استفاده مختلفی را نیز دارند برای مثال دستگاه قوطی پرکن پودری برای پر کردن قوطی از مواد پودری مانند مکمل های یدنسازی، ادویه جات و پودر های مختلف استفاده می شود.

این محصول می تواند در زمانی مشخص حجم های مختلفی از پودر ها را در قوطی پر کند.

آراد ماشین تضمین خرید دستگاه قوطی پرکن دستی ارزان و یا کیفیت را به مشتریان می دهد. تمامی محصولات نیز با ضمانت نامه معتبر و نصب توسط تکنسین های شرکت به مشتریان محترم تحویل داده می شود.

کیسه پرکن

دستگاه قوطی پرکن پودر

دستگاه پر کن قوطی مایعات

دستگاه پر کن قوطی مایعات همانطور که از نام ان نیز پیداست برای پر کردن مایعات به کار گرفته می شود، این مایعات می توانند مانند دوغ، آب، نوشابه و… رقیق بوده و یا مانند رب و سس و شربت ها و شوینده ها غلیظ باشند، در هر دو صورت دستگاه قوطی پرکن می تواند این مایعات را درون ظرف پر کند. البته ممکن است برای استفاده های تخصصی تر برای هر دسته نیاز به یک دستگاه پرکن مایعات مخصوص باشد که برای اطلاع از این مسئله می توانید با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!