نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله دست دوم در دسترس کارگاه های صنعتی و مراکز مونتاژ در سراسر کشور بوده و از طریق مرکز خرید به صورت مستقیم در بازار عرضه میشود.
نوار نقاله دست دوم را میتوان به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل مورد استفاده در بسیاری از مراکز صنعتی دانست که در مدل های مختلفی تولید شده و به صورت مستقیم در بازار عرضه میگردد. برای تهیه این کالا میتوان از طریق مرکز خرید های حضوری و حتی به صورت اینترنتی اقدام نمود که این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش ها بوده و در سراسر کشور در دسترس میباشد.

شما می توانید از طریق پل های ارتباطی، با مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید و از مشاوره تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید.
09197313849 

نوار نقاله چیست؟

دستگاه نوار نقاله آراد ماشین، در انواع مدل ها و کارایی های متنوع ساخته و عرضه می شوند. دستگاه های نوار نقاله محرکی جهت انتقال کالا از قسمتی به قسمت دیگر هستند.
با استفاده از نوار نقاله ها می توانید اجسام بزرگ و کوچک را به صورتی افقی و عمودی و حتی در مسیر های خمیده منتقل کنید.
نوار نقاله ها کار کارخانه های صنعتی و بزرگ را بسیار راحت کرده است. با استفاده از این دستگاه، لازم نیست از جسم برای جا به جایی استفاده کرد و به این ترتیب سرعت کار نیز بالا تر خواهد رفت.

شما می توانید کیفیت کار، نظم بیشتر و سرعت در خط تولید های مختلف را با استفاده از نوار نقاله ها فراهم کنید. اما آیا باید تمام خط تولید ها یک نوع نوار نقاله پاسخگو است؟ قطعا خیر!
در ادامه به توضیح کاملی در رابطه با انواع نوار نقاله ها خواهیم پرداخت.

نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله دست دوم

دستگاه های نوار نقاله از جمله دستگاه هایی هستند که عمر طولانی ای دارند و شما می توانید سال ها از آن استفاده کنید. معمولا دستگاه های نوار نقاله به دلیل عمر طولانی و درصد کم خرابی، جزو انتخاب های افراد هستند. تقاضا دستگاه های دست دوم، نسبت به دستگاه های نو در این صنعت بیشتر است.

به طور معمول و منطقی دستگاه های دست دوم نسبت به دستگاه های نو ارزان قیمت تر هستند اما در اکثر موارد سخت می توانیم به فروشنده دستگاه های دست دوم و و اجناسی که ارائه می دهند اعتماد کنیم. آراد ماشین با هدف اطمینان بخشی به شما دوستان عزیز دستگاه های دست دوم را با شرایطی ویژه به فروش می گذارد تا شما با خیال راحت تر و هزینه کمتر دستگاه را خریداری کنید.
برای اطلاع از شرایط فروش دستگاه های دست دوم، کلیک کنید.

 

دستگاه تسمه نقاله دست دوم

جنس کانوایر دست دوم

می توان نوار نقاله ها را با توجه به نکات متفاوتی، به دسته های متفاوتی تقسیم کرد.
برای مثال می توانید آنها را بر اساس جنس، نحوه کاهش و ارتقا ارتفاع و موارد متفاوت دیگری دسته بندی کرد.
در این مقاله با توجه به جنس دستگاه های نوار نقاله ها را به سه دسته تقسیم می کنیم:

  1. نوار نقاله استیل یا فلزی
  2. نوار نقاله لاستیکی
  3. نوار نقاله پلاستیکی
  4. کانوایر دست دوم برزنتی
  5. کانوایر پارچه ای یا نمدی

انتخاب جنس مناسب برای نوار نقاله ها به محصول و محلی که قصد دارید از آن استفاده کنید بستگی دارد. برای بسته بندی های سبک و نرم معمولا از نوار نقاله های پلاستیکی و یا پارچه ای استفاده می کنند.

 

خرید تسمه نقاله دست دوم

نوار نقاله ها در انواع مختلف و برای کار های متنوعی ساخته می شوند. برای خرید نوار نقاله دست دوم باید بتوانیم به چند سوال پاسخ دهیم:

  1. نوار نقاله را برای انتقال چه محصولی می خواهیم؟
  2. با توجه به عرض محصول، عرض نوار نقاله ما باید چقدر باشد؟
  3. با توجه به مسافتی که داریم، طول نوار نقاله ما باید چقدر باشد؟
  4. به نوار نقاله آج دار نیاز داریم یا بدون آج؟
  5. برای جا به جایی محصول مد نظرمان باید از نوار نقاله های صاف استفاده کنیم یا U و V شکل؟
  6. سرعت مد نظرمان چقدر است؟
  7. کدام جنس نوار نقاله ماندگاری بیشتری در برابر جا به جایی محصول شما خواهد داشت؟

شما با اطلاع از این سوالات می توانید نگاهی منطقی به دستگاه و قیمت آن داشته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره 09197313849 تماس بگیرید.

 

انواع نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله های دست دوم در مدل های مختلف و جنس های متفاوت عرضه می شوند. قبل تر در رابطه با جنس نوار نقاله ها باهم صحبت کرده ایم و حالا در رابطه با مدل های موجود این دستگاه صحبت خواهیم کرد.

  1. تسمه نقاله نواری
  2. تسمه نقاله پیاله ای
  3. نوار نقاله رولیکی/ غلطکی
  4. تسمه نقاله ماردونی/ پیچشی
  5. نوار ثقلی یا آکاردئونی

 

تسمه نقاله نواری آراد ماشین

تسمه نقاله نواری

به طور معمول در خط تولید ها از این نوار نقاله استفاده می کنند. تسمه نقاله های نواری معمولا دارای یک سطح صاف هستند و یا دارای هرزگرد های عمودی هستند. معمولا به صورت بدون عاج ساخته می شود، چرا که در خط تولید کاربرد بیشتری دارد.
برای انتقال مواد فله و یا باز مانند خاک، سیمان و… کاربرد دارد. سرعت نوار نقاله ها 3 الی 200 متر در دقیقه است و با توجه به سرعت لازم برای خط تولید طراحی و ساخته می شود.

تسمه نقاله نواری در شکل های مختلف مانند مقعر و زیپ شونده نیز ساخته می شوند. نوار نقاله های مقعری شکل دارای لبه هستند تا مواد در حال انتقال بیرون نریزند.
نوار نقاله های زیپ شونده، نوار تقاله هایی هستند که هنگام بار گیری و یا تخلیه بار باز خواهند شد و در طول مسیر حمل، نوار تقاله ها کاملا بسته شه و حالت لوله ای شکل به خود می گیرند.

 

نوار نقاله پیاله ای آراد ماشیننوار نقاله پیاله ای

معمولا برای جا به جایی مواد فله استفاده می شود. از این دستگاه برای جا به جایی عمودی با شیب ها و زادیه های زیاد استفاده می شود. این دستگاه دارای کاسه یا پیمانه است که مواد در آن پر شده و پس از حمل به محل مد نظر تخلیه می شود.
دستگاه های نوار نقاله پیاله ای می توانند به صورت کاور دار و بدون کاور ساخته شوند. این دستگاه قابلیت جا به جایی مواد دانه ای شکل مانند حبوبات، سیمان و غلات را دارد. برای جا به جایی مواد زبر، داغ و خراشیده می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

 

نوار نقاله رولیکی آراد ماشینتسمه نقاله رولیکی/ غلطکی

می توانید برای جا به جایی محصولات سنگین مانند جعبه یا کارتن از این نوع نوار نقاله استفاده کنید. بهتر است برای مسیر های کوتاه از این نوار نقاله استفاده کنید. می توان این دستگاه را طوری طراحی کرد که محصول را از روی زمین به محل مورد نظر هدایت کند. می توان برای این دستگاه موتور در نظر گرفت اما به دلیل وجود غلطک ها می توان از نیروی اپراتور و یا حجم محصول استفاده کرد.

 

دستگاه نوار نقاله چرخشینوار نقاله پیچشی

در این دستگاه  مارپیچ یا ماردون از یک محور اطاعت می کند. برای مواد پودری و گرانولی گذینه مناسبی است و می توانید برای جا به جایی های عمودی و یا زاویه دار از آن استفاده کنید.

 

 

ثقلی یا آکاردئونی

این دستگاه به صورت آکاردئونی ساخته می شود و شما می توانید با خمیدگی دلخواه از آن استفاه کنید. این دستگاه بدون انرژی برق کار می کند.

نوار نقاله آکاردئونی آراد ماشین

تماس با آراد ماشین

برای دریافت مشاوره و خرید از آراد ماشین، کافی است با شماره  09197313849 تماس بگیرید. کارشناسان ما با کمال احترام پاسخگوی شما هستند.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن خالقی
محسن خالقی
2 سال قبل

ممنون بابت مطلب خوب تون
من اگه بخوام نوار نقاله دست دوم از شما خریداری کنم حدودا چند درصد قیمت دستگاه نو باید هزینه کنم؟
با تشکر