خط تولید حبوبات

خط تولید حبوبات شرکت آراد ماشین، شامل دستگاه بوجاری، پولیش، دستگاه بسته بندی (توزین، پرکن و…)، بالابرZ، انواع نوار نقاله و غیره می باشد. تمامی این دستگاه ها با کیفیت بالایی طراحی و تولید شده اند و با قیمت مناسبی بفروش می رسند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از ضنعت و خدمات.

در فیلم زیر، عملکرد بخشی از دستگاه های مربوط به خط تولید حبوبات و خشکبار نشان داده شده است. با توجه به محصول، نوع بسته بندی و بودجه در اختیار شما برای راه اندازی این کسب کار پر درآمد، تغیراتی در این خط ایجاد خواهد شد.

در فیلم زیر دستگاه هایی نظیر بالابرZ به همراه مخزن آن، دستگاه توزین جهت بسته بندی و نوار نقاله برای جابجایی محصول نهایی وجود دارد.

نحوه عملکرد دستگاه های خط تولید حبوبات و خشکبار

این خط به این صورت کار می کند که محصول درون مخزن ریخته می شود. سپس با تخلیه تدریجی به کمک سیستم هاپر، حبوبات، درون پیمانه های بالا برZ ریخته می شود.

مکان بالا بر طوری تنظیم شده است که محتویات درون پیمانه ها را درون مخزن دستگاه بسته بندی توزین تخلیه کند. در مخزن دستگاه توزین، یک سنسور جهت بررسی میزان بار محصول قرار دارد و در صورت نیاز، تخلیه محصول توسط بالابر متوقف شده و یا ادامه می یابد.

با توجه به تنظیمات مورد نظر مانند وزن مورد نیاز جهت بسته بندی، طول بسته و غیره از طریق PLC دستگاه توزین، بسته بندی حبوبات انجام می شود.

در نهایت حبوبات بسته بندی شده توسط نوار نقاله ای که زیر دستگاه توزین کار گذاشته شده، به قسمت دیگری منتقل می شود. در واقع این کار از دپوی مجصول، زیر دستگاه توزین جلوگیری می کند.

بسته بندی حبوبات خشکبار

دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری از جمله دستگاه های مورد استفاده در خط تولید حبوبات و خشکبار است. از این دستگاه برای جدا کردن گرد و غبار، اجسام سبک مانند برگ و کاه، ناخالصی های ریز و درشت استفاده می شود.

شرکت آراد ماشین دستگاه بوجاری را در انواع و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید نموده است. دستگاه بوجاری با ظرفیت 300 کیلو در ساعت، یکی از تولیدات آراد ماشین است که برق مصرفی آن نیز بنا به درخواست مشتری  می تواند به صورت سه فاز یا تک فاز باشد،

برای ظرفیت های بیشتر دستگاه بوجاری با ظرفیت 5 تن در ساعت نیز ساخته شده و با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، به مشتریان عرضه می شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه بوجاری شرکت آراد ماشین را نشان می دهد. محصول توسط بالابر درون مخزن دستگاه بوجاری ریخته می شود. در دستگاه بوجاری، ابتدا با دمیدن باد توسط فن و سپس با ایجاد لرزش، ناخالصی ها، برگ و ساقه و غیره را از محصول جدا می کند.

بهترین ها، بهترین را انتخاب می کنند.

بالابر Z

از بالابرZ، جهت انتقال محصولات استفاده می شود. این دستگاه در خط تولید حبوبات  جایگاه ویژه ای دارد.

بالابر دارای یک مخزن است که محصولاتی نظیر حبوبات و خشکبار، درون آن ریخته می شود. توسط هاپر و بر اثر لرزش، حبوبات بصورت تدریجی، درون پیمانه های بالابر، که معمولااز جنس پلاستیک هستند ریخته می شوند. در نهایت این پیمانه ها درون مخزن دستگاه بسته بندی تخلیه خواهند شد.

بدنه این دستگاه از جنس استیل است. ارتفاع بالابرZ،  با توجه به ارتفاع دستگاه بسته بندی تنظیم شده و ساخته می شود.

بالابرZ

تمامی محصولات شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه بسته بندی توزین

دستگاه توزین جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، چای، برنج و غیره کاربرد دارد.

این دستگاه، قابلیت بسته بندی محصولات از 10گرم تا 2000گرم را دارد. تنظیمات دستگاه توسط PLC انجام می شود.

دستگاه قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، تزریق گاز و فرم پاکت زن را دارد.

برای تیراژهای بالاتر می توان از دستگاه چهار توزین، شش توزین، هشت توزین یا مولتی هد(10 الی 16 توزین) استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

نوار نقاله دستچین

نوار نقاله از تجهیزاتی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت بسته بندی نیز این دستگاه جایگاه ویژه ای دارد. شرکت آراد ماشین انواع نوار نقاله را با کیفیت و کارایی بسیار بالا تولید می کند.

نوار نقاله دستچین در خط تولید حبوبات، جهت کنترل و باز بینی حبوبات پس از خروج از دستگاه بوجاری استفاده می شود. این دستگاه دارای یک مخزن برای دپوی اولیه محصول می باشد. نوار نقاله دستچین مجهز به کنترل سرعت و ویبره است.

جهت مشاهده انواع دستگاه نوار نقاله شرکت آراد ماشین بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دستگاه پولیش حبوبات

دستگاه پولیش حبوبات در خط تولید حبوبات پیش از دستگاه بسته بندی قرار می گیرید. در واقع پس از جدا کردن خاشاک، سنگ ریزه و دانه های بی کیفیت و انجام کنترل نهایی بر روی حبوبات از دستگاه پولیش جهت براق کردن محصول و گرفتن گرد و خاک از روی آن استفاده می شود. اینکار سبب می شود  محصول براق و چشم نواز باشد و همچنین لفاف بسته بندی شفاف باقی بماند و کدر نشود.

دستگاه پولیش حبوبات

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع دستگاه های خط تولید حبوبات و خشکبار با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها