خط تولید بسته بندی خشکبار

خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار آراد ماشین شامل دستگاه های تفت، شورکن، طعم زن، بالابر، دستگاه بسته بندی(توزین ها، سیل، پرکن و غیره ) می باشد. دستگاه های مورد استفاده در این خط با توجه به تیراژ تولید و بودجه ای که در اختیار دارید متفاوت خواهند بود.

خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات را می توان با صرف هزینه ای اندک در مقایسه با انواع کار های ثانویه دیگر،  با روش های نوین، راه اندازی و استفاده نمود.
یکی از راه های کارآفرینی در ایران، احداث کارگاه هایی برای بسته بندی حبوبات و خشکبار می باشد. شرکت آراد ماشین با تخصص و تجربه طولانی در این زمینه، افراد زیادی راهنمایی نموده است تا بهترین کسب و کار را در زمینه بسته بندی راه اندازی نمایند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های خط تولید خشکبار

خط تولید آجیل و خشکبار که شامل محصولاتی نظیر بادام، پسته، نخود، تخمه، فندق، گردو و غیره است توسط شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته می شود. دستگاه تفت، طعم رن، شورکن و خشک کن سرندی از جمله این دستگاه ها هستند.

بسته بندی حبوبات خشکبار

دستگاه تفت

این دستگاه برای تفت دادن انواع تخمه، بادام، کنجد و غیره کاربرد دارد. دستگاه تفت در ظرفیت های مختلف 20، 45 و 90 کیلویی ساخته می شود. درام حلزونی دستگاه از جنس استیل است و بدنه دستگاه با توجه به درخواست مشتری از استیل، آهن یا گالوانیزه ساخته می شود.

دستگاه تفت آراد ماشین دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و محصولات را با کیفیت بالایی تفت می دهد.

دستگاه تفت

دستگاه طعم زن و دستگاه شورکن

برای شور کردن محصولاتی نظیر تخمه از دستگاه شورکن استفاده می شود و برای طعم دار کردن و روکش دار کردن آجیل و خشکبار، دستگاه طعم زن یا لووک مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سرند

دستگاه سرند برای خشک کردن محصولات پس از مرحله طعم دار کردن استفاده می شود. توسط یک هیتر هوای گرم به محصول می دمیده می شود. همچنین سطح دستگاه مشبک بوده و توسط سیستم هاپر و با ایجاد لرزش، نمک اضافه یا مواد دیگر از محصول جدا می شود. در نهایت محصول خشک شده از سمت دیگر دستگاه خارج شده و برای مرحله بسته بندی آماده است.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

دستگاه های خط بسته بندی آجیل و خشکبار

برای بسته بندی آجیل و خشکبار دستگاه های مختلفی وجود دارد. دستگاه توزین(دو توزین، چهارتوزین، شش توزین و غیره)، دستگاه پرکن، دستگاه سیل، دستگاه دوخت، بالابر، انواع نوار نقاله از دستگاه های مورد استفاده در خط بسته بندی آجیل و خشکبار می باشد.

برای داشتن یک خط جهت بسته بندی آجیل و خشکبار نیاز است تا بدانید بسته بندی را به چه صورتی می خواهید انجام دهید. به عنوان مثال درون ظرف یا پاکت سلفونی. همچنین میزان تولید شما در روز و بودجه ای که در اختیار دارید در انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب بسیار اهمیت دارد.

بسته بندی آجیل و خشکبار ارزان

برای داشتن یک خط بسته بندی آجیل و خشکبار ارزان می توانید از دستگاه توزین رومیزی استفاده کنید این دستگاه برای پرکردن مواد گرانولی از 10گرم تا 2000گرم درون ظروف پلاستیکی، پاکت های سلفونی، قوطی ها، جعبه و غیره کاربرد دارد.

در صورتی که قصد دارید بسته بندی، درون پاکت های سلفونی انجام شود می توانید توسط دستگاه دوخت دهانه پاکت را ببندید.

چنانچه تصمیم دارید خشکبار و آجیل را درون ظروف پلاستیکی بسته بندی کنید، جهت بستن در ظروف و پلمپ کردن آن، دستگاه سیل وکیوم شرکت آراد ماشین انتخاب مناسبی می باشد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

بسته بندی آجیل و خشکبار به صورت صنعتی

برای بسته بندی آجیل و خشکبار در تناژهای بالا نیاز به یک خط بسته بندی اتوماتیک خواهید داشت. بالابرZ، دستگاه پرکن، دستگاه بسته بندی توزین که برای بسته بندی محصولات گرانولی در اوزان 10 گرم تا 1000گرم استفاده می شوند ازجمله این دستگاه ها هستند.

محصولات توسط بالابر وارد مخزن دستگاه بسته بندی می شود. تنظیمات مورد نظر شامل وزن ، طول بسته و سرعت بسته بندی توسط PLC دستگاه انجام می شود.

جهت مشاهده عملکرد دستگاه های خط بسته بندی آجیل و خشکبار بر روی تصویر کلیک کنید و با دستگاه ها، نحوه ی عملکرد آن ها و مشخصات و ویژگی های هرکدام آشنا شوید.

خط تولید حبوبات

جهت مطالعه مشخصات و ویژگی های دستگاه بسته بندی توزین دار آراد ماشین که مناسب بسته بندی حبوبات، خشکبار و مواد گرانولی می باشند بر روی لینک زیر کلیک کنید. فیلم کارکرد دستگاه نیز قابل مشاهده می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار و دریافت کاتالوگ دستگاه ها از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین کاظمی
حسین کاظمی
2 سال قبل

سلام. ما قصد داریم یه کارگاه بسته بندی خشکبار راه اندازی کنیم. نیاز به مشاوره دارم. چه مقدار سرمایه نیاز داریم، چه مجوز هایی لازمه؟ قیمت دستگاه ها و ابعادشون رو هم میخوام. لطفا این اطلاعات را به واتساپ من بفرستید

اقتداری
اقتداری
1 سال قبل

سلام سال نو مبارک من کره بادام زمینی میگیرم و احتیاج به یک دستگاه تفت دارم البته یک مغازه بزرگتر هم گرفتم و دارم به معازه خشکباری هم فکر می کنم اگه زحمت نیست راهنمایی بفرمایید