خط تولید چیپس میوه

خط تولید میوه خشک (چیپس میوه)؛ شامل دستگاه هایی از قبیل دستگاه شستشو، دستگاه خشک کن ، دستگاه اسلایسر و پوست کن، دستگاه های بسته بندی و انواع نوار نقاله می باشد.

معرفی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید چیپس میوه

شرکت آراد ماشین سازنده  تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید میوه خشک در ظرفیت های خانگی، کارگاهی و صنعتی است. با توجه به فضای کار شما امکان طراحی یک خط کامل با جانمایی درست و دقیق دستگاه ها به صورت کارشناسی شده وجود دارد.

آراد ماشین با سال ها کار و تجربه در زمینه ساخت دستگاه ها و ماشین آلات مرتبط با صنایع غذایی، با وجود نیروهای متخصص و خبره و در راستای تولید محصولاتی با کیفیت و در حد رقابت با نمونه های خارجی برای بر طرف کردن نیاز مشتریان انواع دستگاه های خشک  کن و دیگر دستگاه های مورد نیاز در خط تولید میوه خشک را به مشتریان خود عرضه می کند.

وان شستشو اتومات میوه و سبزیجات

دستگاه شستشوی میوه اتوماتیک در ابتدای خط تولید چیپس میوه برای گل گیری، شستشو و ضد عفونی کردن میوه ها ساخته می شوند. در صورتی که تولید میوه خشک را در ظرفیت پایین آغاز کرده اید نیازی به دستگاه اتومات نبوده و کلیه مراحل شستشو را به صورت دستی و با تهیه یک وان پلی اتیلنی انجام دهید.

برای شستشوی محصولات در ظرفیت های بالا و به صورت چند مرحله ای، با توجه به تعداد مراحل، وان شستشوی اتومات تهیه می شود.

دستگاه شستشو

نوار نقاله آبگیر

میوه ها پس از خروج از دستگاه شستشو روی نوار نقاله ای قرار می گیرند و توسط فن هایی آب سطحی آن ها خشک می شود تا برای مراحل بعد آماده شوند.

دستگاه پوست گیر(پوست کن) و هسته گیر

پس از مرحله شستشو، با توجه به نوع میوه عملیاتی نظیر پوست گیری و خارج کردن هسته محصول انجام می شود. میوه های هسته دار مانند آلو، سیب، هولو و… را با استفاده از دستگاه هسته گیر دستی یا اهرمی هسته گیری می کنند.

برای جدا کردن پوست میوه هایی مانند پرتقال و کیوی، از دستگاه پوست کن میوه استفاده می شود. علاوه بر میوه محصولاتی مانند سیب زمینی، پیاز، سیر و… نیاز پوست گیری دارند که برای آن ها نیز از مدل های خاصی از دستگاه های پوست گیر استفاده می شود.

دریافت لیست قیمت و کاتالوگ مشخصات و بهره مندی از مشاوره رایگان، با برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با شماره های زیر:

09120807304

دستگاه اسلایسر

دستگاه اسلایسر میوه در دو مدل دستی و برقی ارائه می شود. دستگاه اسلایسر دستی دارای تیغه ی بسیار تیزی بوده و برای کار با آن باید از دستکش ضد برش استفاده نمود. اسلایسر دستی با کیفیت بسیار خوبی میوه ها را اسلایس می کند و با مشکلاتی مانند له شدن و خرد شدن محصولات در این دستگاه روبرو نمی شوید.

دستگاه اسلایسر برقی با تیغه های مختلفی که دارد، جهت ورقه ای، خلال، پوره و نگین کردن انواع میوه و صیفی جات در ظرفیت های بالا استفاده می شود. ضخامت اسلایس ها در اندازه های دلخواه قابل تنظیم بوده و با تعویض تیغه ها امکان پذیر است.

دستگاه اسلایسر میوه

در خط تولید چیپس میوه یا همان میوه خشک معمولا از دستگاه اسلایسر دستی استفاده می شود. استفاده از برخی از مدل های دستگاه اسلایسر برقی ممکن است سبب له یا خرد شدن میوه و در نتیجه افت کیفیت محصول نهایی شود. اسلایس میوه ها با جدیدترین اسلایسر ساخته شده توسط متخصصین آراد ماشین این مشکل را نداشته و بدون له شدن و تخریب بافت میوه می توان آن ها را برش داد.

با دستگاه ها، تجهیزات و مراحل کسب و کار پرسود و نو تولید میوه خشک حبه ای آشنا شوید:
خط تولید میوه خشک حبه ای

انواع دستگاه های خشک کن آراد ماشین

به طور کلی دستگاه خشک کن میوه آراد ماشین به دو دسته ی دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی تقسیم می شوند که جهت خشک کردن محصولاتی از قبیل میوه ها، سبزیجات، گوشت، جلبک، کرم میلورم، کشک، صیفی جات، ماهی و میگو، گیاهان دارویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در خط تولید چیپس میوه با توجه به ظرفیت تولید میوه خشک، دستگاه های خشک کن تونلی و کابینی به کار گرفته می شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن میوه کابینی

دستگاه های خشک کن کابینی  که مهم ترین بخش خط تولید چیپس میوه است دارای مدل های مختلفی می باشند از جمله: مینور ( خانگی)، مینی ( نیمه صنعتی)، تک کابین، دو کابین و سه کابین ( صنعتی). سوخت دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی، گازی، برقی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه  یا سه گانه می تواند باشد. استفاده از دستگاه خشک کن گازی در ایران از نظر اقتصادی صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

دستگاه خشک کن کابینی

ویژگی های خاص، کیفت بالا، عملکرد بسیار خوب و خدمات ارائه شده قبل و بعد از خرید این دستگاه ها سبب رضایت هرچه بیشتر خریداران این دستگاه شده است. این ویژگی ها و خدمات شامل:

*مشاوره تخصصی و رایگان برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و انتخاب دستگاه های مناسب برای این کار.
*امکان سفارشی سازی(جنس بدنه و سینی ها، نوع سوخت مصرفی، ابعاد و …) دستگاه های خشک کن با توجه به نیاز مشتری وجود دارد.
*هوشمند بودن دستگاه های خشک کن، وجود حافظه در ماژول دستگاه و قرار دادن سنسورهایی برای بررسی دقیق دما و رطوبت موجود درکابین(به دلیل سیرکولاسیون دقیق دستگاه این رطوبت تقریبا با رطوبت محصول برابر است).
*به دلیل طراحی دقیق و اصولی دستگاه و وجود فن های گردش هوا و تخلیه رطوبت، میوه و سبزیجات به صورت یکدست و با کیفیت بسیار عالی خشک می شوند.
*استفاده از عایق حرارتی XPS در بدنه دستگاه ( XPS یک عایق حرارت، رطوبت و صدای بسیار مقاوم است).
*دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارئه می شوند.
*آموزش، نصب و راه اندازی دستگاه های خشک کن صنعتی به صورت کاملا رایگان انجام می شود.
*امکان ارسال به تمام نقاط ایران و کشورهای خارجی وجود دارد.

دستگاه خشک کن میوه تونلی

دستگاه خشک کن تونلی مناسب کارخانه های بزرگی هستند که در ظرفیت های زیاد و تناژهای بالایی میوه ی خشک را تولید می کنند و سرعت خشک کردن این دستگاه به مراتب بیشتر است و از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

شرکت آراد ماشین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که دستگاه های خشک کن تونلی را با ابعاد و اندازه های دلخواه سفارش دهند تا تیم حرفه ای این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر را طراحی کرده  و تولید کنند.

ویژگی های خشک کن تونلی

دستگاه های بسته بندی میوه خشک

در بخش انتهایی خط تولید میوه خشک دستگاه های مختلفی جهت بسته بندی میوه و سبزیجات خشک جای می گیرند. با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده و نوع بسته بندی دلخواه می توان بهترین گزینه را انتخاب و سفارش داد.

از انواع دستگاه های مناسب برای بسته بندی میوه خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه توزین، دستگاه ساشه، انواع دستگاه پرکن، دستگاه دوخت و دستگاه سیل.

زمانی از دستگاه سیل استفاده می شود که برای بسته بندی، ظروف پلاستیکی را انتخاب کرده اید. از این دستگاه جهت پرس درب ظروف استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی میوه خشک

دریافت لیست قیمت و کاتالوگ مشخصات و بهره مندی از مشاوره رایگان، با برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با شماره های زیر:

09120807304

هزینه راه اندازی خط تولید میوه خشک

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه و با بهره گیری تکنولوژی روز دنیا، زمینه ی مناسبی را برای راه اندازی خط تولید میوه خشک فراهم کرده است و با به صرفه ترین قیمت، دستگاه های خشک کن و دیگر دستگاه های مورد استفاده در خط تولید چیپس میوه  را در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور قرار می دهد. این شرکت به مشتریان خود که تصمیم به راه اندازی خط تولید میوه خشک دارند، مشاوره های رایگان ارائه می دهد.

آراد ماشین

کاتالوگ، فیلم و عکس تمامی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید میوه خشک را به همراه لیست قیمت آن ها، از طریق برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین دریافت کنید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میرمیران
میرمیران
1 سال قبل

سلام، لطفا قیمت و اطلاعات دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای تولید میوه خشک با میزان ورودی ۳۰۰ در روز کیلوگرم رو ارسال کنید.

حکیم پور
حکیم پور
11 ماه قبل

سلام، لطفا قیمت و اطلاعات دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای تولید میوه خشک با میزان ورودی 100 کیلوگر در روز رو ارسال بفرمایید.
با تشکر