دستگاه آبگیری گوجه دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه مناسب برای انواع میوه ها


دستگاه آبگیری گوجه دست دوم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که با استفاده از آن به صورت بی واسطه میتوان محصولات بسیار باکیفیتی را تولید نمود.
استفاده از دستگاه های آبگیری دست دوم با رشد قابل توجهی همراه شده است زیرا این دستگاه دارای قیمت بسیار مناسبی است و با بهره گیری از آن به صورت بی واسطه میتوان محصولات بسیار با کیفیتی را تولید نمود و مورد استفاده قرار داد. دستگاه های آبگیری دست دوم به گونه ای تولید شده اند که استفاده از آنها این امکان را فراهم می آورد تا بتوان آبمیوه های بسیار خوشمزه را تولید کرد که دارای خواص بسیار منحصر به فردی هستند. دستگاه آبگیری دست دوم را می توان در موارد صنعتی و خانگی با توجه به نیاز خریداری نمود زیرا این دستگاه دارای مدل های بسیار مختلفی می باشد.

 

دستگاه آبگیری گوجه دست دوم خانگی

دستگاه آبگیری گوجه دست دوم خانگی به نسبت سایر مدل دستگاه های ارائه شده به بازار از فروش بالاتری برخوردار هستند. این دستگاه ها با ظرفیت ها و مدل های بسیار مختلفی به بازار عرضه شده اند و با بهره گیری از آنها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن آب انواع میوه ها و سبزجات را گرفت و به محصولی خوشمزه دسترسی یافت که سرشار از ویتامین های مختلف است. دستگاه آبگیری دست دوم علاوه بر قیمت پایین دارای کیفیت بالایی است.

 

دستگاه آبگیری گوجه دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه مناسب برای انواع گوجه ها

ویژگی و مشخصات فنی دستگاه آبگیری گوجه

  • جنس بدنه دستگاه: استیل
  • جنس قطعات درگیر با مواد: استیل ضد زنگ
  • قدرت موتور: 3 اسب
  • برق مصرفی دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • دارای چرخ برای جا به جایی راحت تر

 

خرید از شرکت آراد ماشین

خرید از شرکت آراد ماشین به سادگی امکان پذیر است زیرا این شرکت امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده است. دستگاه های دست دوم از جمله دستگاه آبگیری گوجه دست دوم در آراد ماشین به طور کامل سرویس می شود و همراه با ضمانت به مشتری تحویل داده می شود. بنابراین خرید از آراد ماشین علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه این اطمینان را مشتری می دهد که دستگاه دست دوم خریداری شده کاملا سالم است. جهت هرگونه مشاوره و خرید با کارشناسان آراد ماشین در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناسان آراد ماشین: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها