دستگاه آسیاب

دستگاه آسیاب شرکت آراد ماشین، جهت پودر کردن محصولاتی نظیر ادویه، سنجد، هسته خرما، گندم، جو و غیره استفاده می شود. این دستگاه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

آسیاب چیست؟

آسیاب از دستگاه هایی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، برای خرد کردن و پودر کردن محصولات سخت، استفاده می شود.

این دستگاه از مکانیزم هایی نظیر پره ای و چکشی برای خرد کردن مواد جامد استفاده می کند.

آسیاب چکشی

انواع آسیاب

شرکت آراد ماشین، دستگاه آسیاب را در انواع چکشی و پره ای، طراحی و تولید می کند. این دستگاه ها با بهترین قطعات موجود در بازار ساخته شده است و محصولات را با بهترین کیفیت خرد و  پودر می کند.  آسیاب در عطاری ها، کارگاه ها و کارخانه های تولید ادویه، مواد دارویی و یا برای فرآوری بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود.

دستگاه آسیاب پره ای دارای تیغه های بسیار تیزی است که با چرخش خود سبب خرد شدن مواد می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

عملکرد دستگاه آسیاب چکشی

دستگاه آسیاب چکشی دارای مخزنی جهت دپوی اولیه محصول است. قسمت اصلی دستگاه، محفظه ای دایره ای شکل با دیواره های دندانه دار است. در مرکز این محفظه چکش هایی قرار دارند که به یک شفت متصل هستند. این شفت با سرعت بالایی می چرخد.

با ریختن  محصول درون محفظه، حرکت سریع چکش ها سبب برخورد محصول به دیواره دندانه ای شکل شده و آن را خرد می کند.  در نهایت محصول خرد شده از توری های تعبیه شده در دستگاه عبور کرده و از خروجی دستگاه خارج می شود.

توری دستگاه قابل تعویض است و با تغییر آن براحتی می توان محصول را در اندازه های مختلف خرد کرد. همچنین شما می توانید بعد از آسیاب محصول، با استفاده از الک صنعتی و الک برقی ادویه یا دیگر محصولات خود را نرم کنید و یا اضافات را غربال کنید.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آسیاب چکشی

ابعاد دستگاه: 90* 55* 80 سانتیمتر
وزن دستگاه: 80 کیلوگرم
جنس بدنه دستگاه: بنا به سفارش مشتری (آهن یا استیل)
برق دستگاه: تک فاز/سه فاز
توان موتور دستگاه: دو/ سه اسب بخار
سرعت تولید: 80 کیلو در ساعت
قابل تعویض بودن توری دستگاه

قیمت دستگاه آسیاب چکشی

قیمت آسیاب

قیمت دستگاه های آسیاب، با توجه به نوع و ظرفیت آن متفاوت است. شرکت آراد ماشین سعی کرده است تا این دستگاه را با بهتری کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان خود عرضه کند.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه آسیاب و یا کسب اطلاعات بیشتر، در مورد دستگاه ها، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین، ارتباط برقرار کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها