دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

دستگاه بسته بندی آویشن تک نفره که از جمله دستگاه های پرکاربرد در زمینه صنایع غذایی می باشد، در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

فروش این دستگاه در ظرفیت های مختلف برای بسته بندی آویشن، نمک، فلفل، سماق، ادویه جات و سایر محصولات مشابه در کشور وجود دارد.

آویشن با خواص مفید درمانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از این ماده در غذا یا نوشیدنی های خود می توان استفاد کرد. آویشن در تمامی رستوران ها و فست فودها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسته بندی آن توسط دستگاه های بسته بندی ساشه  صورت می گیرد.

از جمله خواص مفید آویشن می توان به نشاط بخشی، آرام بخش بودن، کمک به سیستم گوارشی، خوش طعم کننده غذا و غیره اشاره کرد. از این رو کشاورزان، آماده عرضه این محصول به سراسر کشور هستند، اما این امر نیاز به بسته بندی دارد تا مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند و آویشن ها به فروش برسند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی ساشه، برای بسته بندی های تک نفره  1گرم الی 50 گرم و دستگاه پودری برای بسته بندهای بزرگ تر 10 گرم الی 2000گرم انواع ادویه جات و پودرها از جمله آویشن طراحی و ساخته شده است.

برای بسته بندی آویشن و سایر مواد پودری، ادویه جات، نمک، شکر، قهوه، زردچوبه، پودر کیک، پودر کاکائو، وانیل، بکینگ پودر و غیره، دستگاه بسته بندی ای طراحی شده است که این محصولات را به صورت تک نفره، در ابعاد کوچک، بسته بندی می نماید.

همچنین سنسورهای دقیق و لود سل های تعبیه شده در آن، این عملیات را به صورت دقیق انجام می دهند و هیچ گونه هدر رفتی ندارند.

دستگاه بسته بندی ساشه

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

خرید دستگاه بسته بندی آویشن تک نفره

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره اگر از نمایندگی اصلی خریداری شوند از قیمت ارزان و گارانتی چند ساله برخوردار خواهند بود.

دستگاه های شرکت آراد ماشین را می توان به صورت حضوری و آنلاین خریداری کرد.

فیلم زیر نحوه ی عملکرد دستگاه ساشه پودری شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری از بهترین قطعات، دستگاه بسته بندی آویشن تک نفره را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها