دستگاه بسته بندی سمنو

دستگاه بسته بندی سمنو شامل انواع دستگاه های پرکن و سیل کن می باشد که در ظرفیت های مختلف و به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

خط تولید و بسته بندی سمنو

سمنو از محصولات پر استفاده دربین ایرانیان است. این خوردنی خوشمزه از جوانه گندم و آرد تهیه می شود و در تمام فصول می توان از آن استفاده کرد اما در فصل بهار و آغاز سال نو بسیار بیشتر مورد استقبال  قرار می گیرد.

جهت تولید سمنو و بسته بندی آن از دستگاه های مختلفی می توان  ساخته شده است. در واقع میزان بودجه شما و تیراژ تولید محصول در انتخاب دستگاه مناسب اثر گذار است.

برای تولید سمنو و پخت آن دستگاه هایی نظیر دستگاه آبگیر جوانه گندم و انواع دیگ پخت و دیگ بخار مورد نیاز است. شرکت آراد ماشین دستگاه های مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی سمنو را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای بسته بندی سمنو، در ساده ترین حالت ممکن و با هزینه نسبتا پایینی، یک پرکن رومیزی و یک دستگاه سیل حرارتی می توان تهیه کرد و یک خط بسته بندی سمنو داشت.

در کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و برای بسته بندی سمنو از دستگاه فیلر سیلر استفاده می شود. این دستگاه بصورت اتوماتیک عمل می کند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه پرکن سمنو

دستگاه های پرکن سمنو آراد ماشین در مدل های مختلفی ساخته می شوند. دستگاه های پرکن نیمه اتومات، به صورت رومیزی و یا ایستاده ساخته می شوند و برای پرکردن انواع مایعات غلیظ مانند سمنو، عسل، مربا و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه دارای یک پدال است که با فشردن آن میزان مشخصی از محصول(10گرم الی 1000گرم) درون ظرف ریخته می شود.

دستگاه های پرکن اتوماتیک دارای نوار نقاله هستند و به صورت تک نازل یا چند نازل ساخته می شوند. ظروف مختلف با حرکت روی نوار نقاله در زیر نازل ها متوقف شده و محصول به میزان مورد نیاز(10گرم الی 2000گرم) درون آن ها ریخته می شود.

دستگاه سیل ظرف سمنو

دستگاه  سیل ظروف بطور کلی در دومدل حرارتی و القایی ساخته می شوند.

دستگاه سیل القایی برای ظروف دایره ای شکل که دارای در هستند مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تصمیم دارید سمنو را درون ظروف جار بسته بندی کنید، هم از دستگاه سیل القایی و هم از دستگاه سیل حرارتی می توانید استفاده کنید. فراموش نکنید که در ظروف، در سیل القایی نمی توانند از جنس فلز باشند و باید پلاستیکی باشند.

دستگاه سیل حرارتی به صورت کشویی، روتاری و خطی ساخته می شود و توانایی سیل کردن ظروف در اشکال و ابعاد مختلف را دارد. در واقع قالب دستگاه سیل حرارتی را با توجه به شکل و ابعاد ظرف می سازند و به صورت دایره ای، چهارگوش، بیضی و غیره قابل طراحی و ساخت است.

دستگاه پرکن وسیل سمنو(فیلرسیلر)

دستگاه پرکن و سیل(فیلرسیلر) شرکت آراد ماشین از ترکیب دستگاه پرکن و سیل اتوماتیک ساخته می شود. دستگاه پرکن می تواند بر روی دستگاه سیل روتاری و یا خطی قرار داده شود.

ابتدا سمنو توسط پرکن درون ظروف ریخته می شود و توسط نوار نقاله(در دستگاه سیل خطی) و یا با چرخش یک صفحه(در دستگاه سیل روتاری) به سمت قالب دستگاه سیل هدایت می شود و با فشار قالب بالایی و حرارت تولید شده توسط المنت های برقی یک لایه سلفون بر روی دهانه ظرف پرس می شود.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی سمنو از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها