دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی به صورت اتوماتیک عمل کرده و توانایی تولید 1300عدد عسل با فرم قاشقی در ساعت را دارد. این دستگاه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش توسط شرکت آراد ماشین عرضه می شود.

مشخصات دستگاه بسته بندی روتاری عسل قاشقی

بدنه دستگاه: استیل
برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
ظرفیت تولیدی: 1300 عدد در ساعت(در صورت تک نازل بودن)
قابلیت پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ
قالب دستگاه: قاشقی،  لیوانی، چهار گوش، بیضی (سایز کوچک)
تعداد نازل و تعداد قالب طبق در خواست مشتری ساخته می شود.
قابلیت نصب تاریخ زن و تزریق گاز

خدمات شرکت آراد ماشین: ارائه مشاوره رایگان، امکان سفارشی سازی دستگاه، ارسال به تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر، نصب، آموزش و راه اندازی به صورت رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش.

انواع دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

عسل به روش های مختلفی و در اشکال و ظروف متفاوت بسته بندی می شود. برای بسته بندی عسل در وزن های بالاتر درون ظروف جار از انواع دستگاه های پرکن استفاده می شود.

عسل تک نفره را می توان درون سلفون بسته بندی کرد که برای این کار از دستگاه ساشه مایع در فرم های مدادی، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی فیلر سیلر(پرکن و سیل کن) برای بسته بندی انواع مایعات غلیظ  مانند عسل، خامه، مربا و غیره در ظرف های کوچک کاربرد دارد. قالب دستگاه را می توان دراشکال مختلف و با توجه به شکل ظرف ساخت.

بسته بندی عسل

برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی عسل قاشقی با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. با انتخاب دکمه مشاوره رایگان راه های ارتباطی مختلف برای دریافت مشاوره رایگان برابی راه اندازی کسب و کار و انتخاب دستگاه مناسب به شما نشان داده شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها