دستگاه بسته بندی مواد پودری

دستگاه بسته بندی مواد پودری برای بسته بندی پودر قهوه، کاپوچینو، نمک، فلفل، ادویه، مواد دارویی و شیمیایی در وزن های مختلف و درون پاکت های سلفونی یا درون ظروف مختلف قابل استفاده هستند. دستگاه ساشه، دستگاه حجمی و دستگاه های پرکن پودری برای بسته بندی این محصولات بکار گرفته می شوند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه بسته بندی پودر

دستگاه‌های بسته بندی پودر با تنوع زیادی از نظر تکنولوژی، قابلیت‌ها و نوع بسته‌بندی‌ها ساخته می شوند. در زیر، به برخی از انواع معمول دستگاه‌های بسته بندی پودر اشاره می‌کنم:

  1. دستگاه بسته بندی حجمی
  2. دستگاه بسته بندی ساشه پودری
  3. دستگاه پرکن پودر

این سه مدل دستگاه را در ادامه معرفی خواهیم کرد. انتخاب هر کدام از این دستگاه ها به نوع محصول، وزن مورد نیاز جهت بسته بندی، نوع بسته بندی و … وابسته است.

دستگاه ساشه پودری

توسط دستگا ساشه پودری می توان انواع قهوه، نسکافه، ادویه و غیره را در پاکت های سلفونی و در اشکال سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت و مدادی بسته بندی کرد.

دستگاه ساشه جزو دستگاه های بسته بندی تک نفره محسوب می شود. محصولات تک نفره بسیار فراوان در رستوران ها، هتل ها، در مجالس و مهمانی ها و … مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

بسته های 1گرم الی 50 گرم از محصولات متنوع پودری، گرانولی و مایع توسط دستگاه های ساشه بسته بندی می شوند و می شود گفت استفاده از این دستگاه شروع یک کسب و کار پر سود فکر بسیار خوبی است.

دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره

دستگاه های بسته بندی ساخته شده توسط شرکت آراد ماشین با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود.

دستگاه بسته بندی حجمی پودری

دستگاه های بسته بندی حجمی تقریبا عملکردی مشابه دستگاه ساشه پودری دارند اما تفاوت این دو دستگاه در وزن بسته های تولید شده است. در دستگاه حجمی محصولاتی مانند شکر، آرد، ادویه و … را در وزن های 10گرم الی 2000گرم بسته بندی می کنند. علاوه بر مواد غذایی محصولات دارویی و شیمیایی که بصورت پودر شده به فروش می رسند توسط این دستگاه قابل بسته بندی هستند.

توسط PLC دستگاه کلیه تنظیمات لازم مانند طول بسته، وزن مورد نظر، سرعت بسته بندی و… قابل تنظیم می باشد و عملکرد دستگاه به صورت اتوماتیک است.

دستگاه بسته بندی ادویه

آموزش، نصب و راه اندازی دستگاه های بسته بندی به صورت رایگان انجام می شود.

امکان ارسال به تمام نقاط کشور و صادرات آن به کشورهای دیگر وجود دارد.

دستگاه های پرکن پودری

گاهی در بسته بندی از پاکت های آماده برای پرکردن استفاده می شود یا بسته بندی دلخواه دورن ظروف پلاستیکی، شیشه ای یا قوطی های فلزی انجام می شود. به همین دلیل فقط کافی است تا یک دستگاه جهت پرکردن پودر به وزن دلخواه درون پاکت، کیسه یا ظرف دلخواه در اختیار باشد.

دستگاه های پرکن پودری در مدل های مختلفی ساخته می شوند و با توجه به  وزن مورد نظر برای بسته بندی قابل طراحی و ساخته شدن هستند. پرکن های پودری یه صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شوند و حتی برای اوزان بالا مانند پر کردن کیسه های بزرگ(کیسه آرد 40 کیلو گرمی) مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش دستگاه پرکن ارزان

نکات مهم خرید دستگاه بسته بندی پودر

خرید دستگاه بسته بندی پودر یکی از مراحل اساسی در فرآیند تولید و عرضه محصولات پودری است. این دستگاه‌ها با کارآیی بالا و قابلیت انعطاف‌پذیری در بسته بندی انواع پودرها از جمله پودرهای غذایی، دارویی، شیمیایی و مواد معدنی، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در زیر به تعدادی از نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی پودر اشاره خواهیم کرد:

1.نیاز تولید:

ابتدا باید نیازهای تولیدی خود را شناخته و مشخص کنید که دستگاه بسته بندی به چه میزان و با چه سرعتی باید کار کند. همچنین، ویژگی‌های محصول پودری خود را از جمله وزن بسته، حساسیت به اکسیژن یا رطوبت و… در نظر بگیرید.

2.نوع دستگاه:

با توجه به نوع محصول و نیازهای تولیدی، باید تصمیم بگیرید که از دستگاه بسته بندی عمودی (Vertical) یا افقی (Horizontal) استفاده کنید. هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

3.تکنولوژی بسته بندی:

تکنولوژی‌های مختلفی برای بسته بندی پودرها وجود دارد، از جمله بسته بندی با کیسه، پوچ واکیوم، بطری‌های شیشه‌ای یا پلاستیکی و… انتخاب تکنولوژی مناسب برای محصول خود اهمیت دارد.

4. کیفیت ساخت و قطعات:

در انتخاب دستگاه، به کیفیت ساخت و استفاده از قطعات با کیفیت توجه کنید. این امر به طول عمر دستگاه و کیفیت بسته بندی تاثیر می‌گذارد.

5.قابلیت تنظیمات:

دستگاه بسته بندی باید قابلیت تنظیمات دقیق را داشته باشد تا بتوانید بسته بندی را به صورت دقیق و بهینه انجام دهید.

6.هزینه‌ها و بازده:

بررسی هزینه‌های خرید دستگاه، نصب و راه‌اندازی، نگهداری و همچنین هزینه‌های انرژی و مواد مصرفی در طول زمان ضروری است. این هزینه‌ها باید با بازدهی و سودآوری کسب‌وکارتان سازگار باشند.

7.پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش:

اطمینان حاصل کنید که شرکت تامین‌کننده دستگاه، خدمات پس از فروش، آموزش و پشتیبانی فنی مناسبی ارائه می‌دهد تا در صورت بروز مشکلات، به راحتی با آنها برخورد کنید.

8.استانداردها و مقررات:

مطمئن شوید که دستگاه انتخابی شما با استانداردها و مقررات مربوط به بسته بندی ایمنی و بهداشتی سازگاری دارد.

با توجه به این نکات، انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی پودر به مرحله‌ای از تحقیقات دقیق، مشورت با تخصصی‌ها و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد تا بهترین تصمیم را برای کسب‌وکار خود اتخاذ کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی پودر

قیمت دستگاه‌های بسته بندی پودر بسیار متنوع و متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

1.نوع دستگاه:

نوع دستگاه بسته بندی بر تعیین قیمت تأثیر دارد.

2.ظرفیت تولید:

سرعت و ظرفیت تولید دستگاه تأثیر مستقیم بر قیمت دارد. دستگاه‌های با ظرفیت بالاتر معمولاً گرانتر هستند.

3.ویژگی‌ها و تکنولوژی:

دستگاه‌هایی با ویژگی‌های خاص مانند کنترل دقیق وزن، قابلیت اتصال به خطوط تولید اتوماتیک، کنترل بر اساس PLC و… ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

4.سایز و ابعاد دستگاه:

ابعاد دستگاه و مصرف فضا هم می‌تواند بر قیمت تأثیر گذار باشد.

5.تامین‌کننده و محل تولید:

تامین‌کننده دستگاه و محل تولید آن نیز می‌توانند نقشی در تعیین قیمت داشته باشند.

6.ویژگی‌های خاص:

ویژگی‌هایی مانند توانایی بسته بندی تحت واکیوم، تنظیم دقیق وزن، سیستم‌های خودکار تغذیه مواد و… می‌توانند قیمت را افزایش دهند.

با توجه به تنوع این عوامل، دقیقاً یک عدد ثابت برای قیمت دستگاه بسته بندی پودر ارائه داده نمی‌شود. برای اطلاع از قیمت‌ها و انواع دستگاه‌های مختلف، بهتر است با ما تماس بگیرید و نیازهای خاص خود را مطرح کنید تا بهترین پیشنهاد را دریافت کنید. همچنین، مهم است که در انتخاب دستگاه، به جز قیمت، عوامل دیگری مانند کیفیت، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش و سازگاری با نیازهای تولیدی خود را نیز در نظر بگیرید.

با برقراری ارتباط با مشاوران آراد ماشین دستگاه مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید و از قیمت آن مطلع شوید. کااتولوگ، عکس و فیلم عملکرد دستگاه مورد نظر برایتان ارسال خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها