دستگاه بوجاری

یکی از تجهیزات مورد استفاده در کارخانجات صنعتی و کارگاه های تولیدی دستگاه بوجاری حبوبات است. برای جداسازی مواد زائد مانند سنگ ریزه ها، خاک، علف ها و ساقه های اضافه از گندم، جو، کنجد و حبوباتی نظیر لوبیا، نخود، لپه، عدس و … کابرد دارد.

 

دستگاه بوجاری چیست؟

آیا تا بحال به بسته بندی حبوبات و غلات دقت کرده اید؟
این بسته ها کاملا تمیز، بدون گرد و خاک و سنگ ریزه هستند و این کار با دستگاه انجام می شوند.

به کمک دستگاه بوجاری و پولیش که در خط تولید حبوبات کاربرد دارد، حبوبات کاملا تمیز شده و آماده بسته بندی می شوند.

 

 

طرز کار دستگاه بوجاری چگونه است؟

طرز کار این دستگاه ها به این صورت است که با فشار باد و ارتعاش مناسب اقدام به تمیز کردن حبوبات و غلات می کنند.
در این دستگاه، سنگ های بزرگ و سنگین ته نشین شده با اصطلاک ویبراتور ها به پایین و مواد کوچک تر و سبک را از پایین به بالا انتقال می دهد.

این دستگاه ها مجهز به فن و ویبراسیون با موتور های  مختلف هستند که با کمک یک سیستم الکترونیک با استفاده از فرکانس های مختلف برای مواد خرد و ریز  مثل ارزن، دانه های متوسط مثل مثل دانه سویا و مواد دانه ای بزرگ مثل حبوبات به بهترین وجه برای دور نمودن سنگ و دیگر مواد زائد عمل می کنند.

 

خط پاکسازی، تصفیه و بسته بندی حبوبات

برای راه اندازی کارگاه بسته بندی و تصفیه حبوبات نیاز به ماشین آلات و تجهیزات زیر دارید:

 

قیمت دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری که برای حبوبات و غلات استفاده می شود با توجه به حجم تولید در ظرفیت های مختلف ساخته می شود. آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات صنایع غذایی است و تمامی تجهیزات مورد استفاده در خط فرآوری و بسته بندی حبوبات توسط متخصصین این شرکت با هر ظرفیتی ساخته می شود.
به دلیل نبود ثبات قیمت مواد اولیه در بازار امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. برای دریافت لیست قیمت دستگاه بوجاری از طریق را ه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها