دستگاه تفت و بو دادن خشکبار

دستگاه تفت تخمه

دستگاه تفت تخمه


دستگاه تفت و بو دادن خشکبار علاوه بر تخمه، بادام، پسته و … برای تفت دادن آرد، کنجد و سویا نیز بکار می رود. دستگاه های دیگری نظیر لووک، شورکن و سرند نیز برای طعم دار کردن و شورکردن خشکبار در خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند.

تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار با یک سال گاارنتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

ویژگی های دستگاه تفت آراد ماشین

دستگاه های تفت شرکت آراد ماشین تخمه، کنجد، آرد و … را به خوبی تفت و بو می دهد. با توجه به اینکه ظرفیت کار شما چه مقدار است و قرار است چند کیلو از هر محصول تفت داده شود دستگاه متناسب با کارتان ساخته می شود.

مخزن دستگاه تفت از جنس استیل ساخته می شود تا در مقابل خورندگی مقاوم باشد. در صورت نیاز و تقاضای مشتری امکان ساخت بدنه دستگاه از جنس استیل هم وجود دارد.

بطور کلی متخصصان شرکت آراد ماشین می توانند در دستگاه های مختلف با توجه به سفارش مشتری تغیراتی ایجاد کنند. این تغیرات ممکن است در نوع سوخت(گازی یا گازوئیلی)، جنس بدنه، ظرفیت درام حلزونی، استفاده از تسمه یا موتورگیربکس در دستگاه، کنترلرهای دستگاه و … قابل تغیر است.

برای تفت دادن و طعم دار کردن محصولات خود در ظرفیت های مختلف توسط دستگاه تفت، شورکن و طعم زن در ابتدا نیاز است تا به صورت کامل با این دستگاه آشنا شده و مشخصات و ویژگی های آن را مطالعه کنید. مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین در خدمت شما عزیزان هستند تا با برقراری ارتباط با آن ها کاتالوگ، فیلم کارکرد، عکس و قیمت دستگاه تفت و بو دادن خشکبار را برایتان ارسال کنند.

دکمه زیر را انتخاب کرده و وارد صفحه مشاوره رایگان شرکت آراد ماشین شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها