دستگاه خشک کن برای دارویی

دستگاه خشک کن برای صنایع دارویی و همچنین تولیدات مواد شیمایی کاربرد دارد و با توجه به نیاز مشتری امکان ساخت آن بصورت سفارشی در شرکت آراد ماشین وجود دارد.

شرکت آراد ماشین با سال ها تجربه در صنعت ماشین سازی و با طراحی و تولید انواع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی، آبگیری و خشک کن، جایگاه خوبی در این عرصه کسب کرده است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

این شرکت بصورت کاملا تخصصی بر روی دستگاه خشک کن کار کرده است. این دستگاه را در انواع کابینی و تونلی و در ظرفیت های مختلف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، برای خشک کردن محصولاتی مانند انواع سبزیجات، میوه ها، جلبک، گوشت، کرم میلورم، مواد دارویی و شیمیایی و غیره تولید کرده است.

دستگاه خشک کن کابینی

امکان سفارشی سازی

یکی از مزیت های مهم دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین، امکان سفارشی سازی آن هاست. وجود طراحان، افراد متخصص و کادر فنی مجرب، این امکان را فراهم می آورد تا بر اساس نیاز و درخواست مشتری، دستگاه مورد نظر طراحی و ساخته شود.

مطابق با استاندارد های بین المللی

دستگاه های شرکت آراد ماشین، بر اساس استاندارد های GMP و FDA ساخته می شوند که به مشتریان این اطمینان را می دهد که محصولات تولید شده بر اساس استانداردهای از قبل تعریف شده ساخته شده و از نظر کیفی، بهداشتی و ایمنی، موارد لازم درساخت آن در نظر گرفته شده است.

استاندارد

کنترل های دقیق

بدلیل حساس بودن فرایند تولید مواد دارویی، کنترل دقیق فرایند خشک کردن محصول در دستگاه های خشک کن امری مهم محسوب می شود.

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین دارای ماژول هوشمند هستند که پارامترهای مختلف دما، زمان و رطوبت در آن قابل تنظیم بوده و با این کار دستگاه بصورت اتوماتیک عملیات خشک کردن را انجام می دهد.

تابلو برق هوشمند

مراحل طراحی وساخت دستگاه بصورت کاملا اصولی و با نظارت دقیق انجام می شود. پس از تکمیل مراحل ساخت، تست های FDA و SDA انجام شده و دستگاه به مشتری تحویل داده می شود.

دستگاه خشک کن در صنایع دارویی

دستگاه های خشک کن در صنعت دارو سازی و برای ساخت برخی از داروها مانند مکمل های پروبیوتیک کاربرد دارد.

نوع عملکرد این دستگاه و قطعات مورد استفاده در آن تفاوت هایی با دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی دارد. با توجه به نوع محصولاتی (مواد دارویی و شیمایی) که نیاز به خشک کردن دارند، ایجاد تغییراتی در طراحی و ساخت دستگاه ها و یا انتخاب نوع و جنس قطعات وتجهیزات لازم است.

فیلم زیر، نمونه ای از دستگاه خشک کن مورد استفاده در صنایع داروسازی که توسط شرکت آراد ماشین طراحی و تولید شده است را نشان می دهد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه خشک کن دارویی

  • جنس بدنه دستگاه، با توجه به درخواست مشتری از استیل 304 یا 316 می باشد.
  • جنس سینی ها از استیل 316 است.
  • المنت های دستگاه از جنس استیل است.
  • فن های دستگاه می توانند از جنس استیل باشند.
  • دستگاه مجهز به سنسور رطوبت و دما می باشد.
  • بدنه دارای عایق حرارتی XPS است و برای دماهای بالاتر از 75 درجه از عایق حرارتی پشم سنگ استفاده می شود.
  • سوخت مصرفی دستگاه، بر اساس درخواست مشتری می تواند برقی، گازی، گازوئیلی، دوگانه یا سه گانه باشد.
قطعات دستگاه خشک کن

با توجه به اینکه مواد شیمیایی باعث خوردگی فلزات می شود بدنه بیرونی و درونی دستگاه و همینطور سینی ها، المنت ها و حتی فن های دستگاه خشک کن دارویی  بر اساس در خواست مشتری از جنس استیل ساخته می شوند. تفاوت استیل 304 و 316 در این است که استیل 316 مقاومت بیشتری در برابر خورندگی مواد اسیدی و محیط های نمکی دارد.

ورق استیل

ابعاد و ضخامت سینی ها با توجه به نوع محصول و درخواست مشتری ساخته می شود. بعنوان مثال برای خشک کردن محصولات اسیدی، از سینی هایی با ضخامت بیشتر استفاده می شود.

دستگاه دارای فن های قوی بوده و عمل سیرکولاسیون یا گردش هوا درون کابین ها بدرستی انجام می شود، همچنین عمل تخلیه رطوبت بصورت خودکار توسط فن های سانتریفیوژی صورت می پذیرد.

بهترین ها، بهترین را انتخاب می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه خشک کن برای صنایع دارویی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها