دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن جلبک خوراکی در ظرفیت های مختلف توسط شرکت آراد ماشین طراحی و تولید شده است. این دستگاه ها علاوه بر داشتن کیفیت و عملکرد بالا، با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

امروزه با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین قطعات، دستگاه های خشک کنی طراحی شده اند که با سرعت زیادی حجم بالایی از محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه خشک کن جلبک

دستگاه های خشک کن آراد ماشین در  مدل های کابینی، تونلی، درام درایر و اسپری درایر ساخته می شود. هر کدام از این مدل ها با کیفیت بالایی جلبک را خشک می کنند اما از نظر عملکرد با هم متفاوت هستند و با توجه به بودجه و ظرفیت ورودی انتخاب می شوند

دستگاه خشک کن کابینی

مشخصات دستگاه خشک کن جلبک کابینی

دستگاه خشک کن جلبک خوراکی کابینی  در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. دستگاه خشک کن نیمه صنعتی آراد ماشین، در با نام مینی پلاس(30 سینی) تولید شده است و سوخت مصرفی آن برقی، گازی یا دوگانه می باشد.

دستگاه های صنعتی آراد ماشین، در مدل های تک کابین، دوکابین و سه کابین، دارای 42 الی 168 سینی با ابعاد 72*72 سانتی متر می باشند. سوخت این دستگاه ها به صورت گازی، برقی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه یا سه گانه و با توجه به درخواست مشتری ساخته می شوند.

تنظیم درجه حرارت، زمان  و رطوبت نهایی محصول از طریق تابلو برق انجام می گیرد و همچنین رطوبت حاصل از خشک کردن جلبک به صورت اتوماتیک و کاملا هوشمند تخلیه می گردد.

بدنه دستگاه خشک کن آراد ماشین، دارای عایق حرارتی XPS است. این عایق از اتلاف انرژی و گرما جلوگیری می کند و سبب کاهش مصرف سوخت می شود.

به دلیل فن های قوی و نوع طراحی دستگاه، عمل سیرکولاسون(گردش هوا) به صورت کاملا یکنواخت انجام می شود و همین امر سبب یکدست خشک شدن محصول می شود.

خشک کن جلبک درام درایر(خشک کن غلتکی)

نوع جدیدی از دستگاه های خشک کن که برای خشک کردن انواع جلبک کاربرد دارد دستگاه خشک کن درام درایر است. این دستگاه برای خشک کردن مایعات غلیظ، محصولات خمیری و حتی مایعات دو فاز کاربرد دارد. درام درایر نسبت به خشک کن کابینی و افشانی حجم بالاتری از جلبک را مدت زمان مشخص خشک می کند.

ساخت خشک کن های  غلتکی حساسیت بالایی دارد. در این دستگاه لایه نازکی از محصول روی بدنه دوار دستگاه که بوسیله جریان حرارت گرم شده است، قرار می گیرد و به تدریج رطوبت خود را از دست می دهد. در نهایت محصول خشک شده توسط تیغه هایی از روی درام تراشیده می شود.

استفاده از این مدل از دستگاه خشک کن یک پیشنهاد عالی برای تولید کنندگان انواع جلبک خشک می باشد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

به دلیل اینکه جلبک خوراکی یک منبع غذایی غنی برای انسان ها تبدیل شده است وجود مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی، کارتنوئیدها، اسیدهای چربی چون امگا3 و امگا6 است.

از دیگر فواید جلبک می توان به این اشاره کرد که سرشار از ید است و به صورت قرص تهیه شده و با داشتن پتاسیم و منیزیم در سلامت قلب و کنترل فشار خون و سلامت استخوان ها بسیار مفید است.

از این رو دانشمندان توصیه کرده اند که به صورت استاندارد روزانه هر فرد 1 تا 3 گرم جلبک را که ارزش غذایی بالا و سودمند دارد را مصرف کرد.

جلبک خشک شده فواید زیادی دارد و معمولا به دو صورت پودر و قرص مورد استفاده قرار می گیرد.

جلبک در مقایسه با تخم مرغ کیفیت پروتئین بسیار بالایی دارد و سرشار از ویتامین ها، کربوهیدرات ها بوده و به عنوان یک مکمل غذایی خوب به شمار می آید.

دستگاه خشک کن جلبک

شرکت آراد ماشین دستگاه خشک کن جلبک خوراکی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس برقرارکنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها