دستگاه خشک کن خربزه و ملون

دستگاه خشک کن خربزه و ملون آراد ماشین، بهترین دستگاه برای خشک کردن انوع میوه های تابستانی و آبدار مانند خربزه و ملون می باشد که در ظرفیت های مختلف خانگی و نیمه صنعتی، کارگاهی و صنعتی طراحی و تولید می شود. در این متن ابتدا به خواص این میوه های آبداراشاره می کنیم و سپس درباره دستگاه خشک کن خربزه و ملون آراد ماشین صحبت می کنیم.
یکی از توصیه های پزشکان که همواره برای سلامت بدن بر آن تاکید شده مصرف آب است اما آدمی تا اندازه ای میتواند آب بنوشد. و به ویژه با نزدیک شدن فصل گرما برای جبران کمبود آب بدن باید چاره ای اندیشید که مصرف میوه های آب دار تابستانی نظیر خربزه و ملون یکی از بهترین گزینه ها است.
خربزه خاصیت هایی دارد نظیر:
پیشگیری از دیابت
پیشگیری از مشکلات بینایی
پیشگیری از سرطان
سلامت قلب
سلامت دستگاه گوارش
کمک به هضم غذا

خربزه

از آنجاییکه این میوه ها جزء خوش خوراک ترین میوه های تابستانی به شمار می آیند، مردم را بر این داشته که می توانند از خشک شده آنها نیز در طول سال استفاده کنند. در گذشته به صورت سنتی و با نور خورشید این کار را انجام میدادند. بدین صورت که خربزه و ملون را پوست گیری کرده و سپس با چاقو در اندازه های مختلف برش میدادند و در معرض نور خورشید قرار می دادند. این روش معایبی دارد که در ادامه با شما به اشتراک می گذاریم.

کارشناسان و مشاوران برجسته آراد ماشین، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند.
دکمه تماس با ما را لمس کنید و از مشاوره حضوری و تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

معایب خشک کردن میوه به روش سنتی

1ـ  برش های میوه ضخامت های مختلفی داشت که این مساله باعث می شد همه قسمت های میوه به صورت یکدست خشک نشوند.
2ـ  نور خورشید در مکانی که برای خشک کردن میوه در نظر گرفته میشد به صورت یکنواخت نبود و این باعث خامی و گاهی سوختگی میوه میشد.
3ـ  زمانی که صرف خشک شدن این میوه های آبدار میشد گاهی به 30 روز هم می رسید و این موضوع گاهی موجب تغییر رنگ در آنها میشد.
4ـ  به دلیل ضخامت های مختلف برش های میوه، خشک شدن بیش از حد و نداشتن کیفیت مرغوب و بازارپسند، این محصولات در بازار میوه خشک جایی ندارند.
اما امروزه دستگاه های خشک کن جای خشک کردن به روش سنتی را گرفته اند. با دستگاه های خشک کن به راحتی و با رعایت بهداشت میتوان در کمترین زمان میوه های تازه رابا حجم بیشتری خشک کرد.

دستگاه خشک کن خربزه و ملون آراد ماشین کار خشک کردن سریع انواع و اقسام میوه را برای شما به ارمغان آورده است.

دستگاه خشک کن خربزه و ملون

در ابتدا پوست خربزه و ملون را شسته و همراه با پوست اسلایس می کنیم؛ چرا که خشک کردن با پوست، جلوه زیبایی به میوه می دهد. روی سینی های دستگاه خشک کن می چینیم و از روی تابلو برق دستگاه، دما و زمان مناسب را تنظیم می کنیم و دستگاه به صورت اتومات شروع به خشک کردن میوه ها میکند. در پایان، شما محصولی با کیفیت و مرغوب خواهید داشت؛ چون دستگاه خشک کن خربزه و ملون آراد ماشین جریان هوای داغ را به صورت یکنواخت داخل دستگاه پخش می کند و این مساله موجب یکدست خشک شدن میوه ای آبدار می شود.

سوخت مصرفی دستگاه

سوخت مصرفی دستگاه خشک کن خربزه و ملون به صورت گازی، گازوئیلی، برقی، دوگانه و سه گانه است.

در مدل گازی و گازوئیلی منبع گرما از طریق مشعل و در نمونه برقی، به وسیله المنت حرارت وارد دستگاه می شود که با سیرکولاسیون مناسب جریان هوای گرم باعث یک دست خشک شدن خربزه و ملون می شود.
رطوبت داخل میوه به صورت هوشمند و اتومات به وسیله فن های تعبیه شده در داخل دستگاه تخلیه می شوند. بعد از اتمام زمان تنظیم شده، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. میتوان با باز کردن درب دستگاه محصولات خشک شده را خارج کرد.

مشخصات فنی دستگاه خشک کن خربزه و ملون

– جنس بدنه داخلی و خارجی دستگاه از گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک کارخانه ای
– مجهز به عایق حرارتی   xps
– قابلیت  تنظیم دما تا 100 درجه سانتی گراد
– مجهز به تایمر دیجیتال و کنترل دما و رطوبت سنج
– مجهز به سیستم تخیله رطوبت اتوماتیک
– مجهز به کانوکشن حرارتی
– سیستم حرارتی: گازی_ گازوئیلی_ برقی

تمامی دستگاه های آراد ماشین با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه می گردند.
شایان ذکر است نصب و راه اندازی تمامی دستگاه ها توسط مسئولین شرکت آراد ماشین به صورت رایگان انجام میشود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها