دستگاه خشک کن سبزی دست دوم

دستگاه خشک کن دست دوم در خشک کردن انواع سبزیجات و میوه ها کمک میکند


دستگاه خشک کن کشک در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی توسط متخصصان شرکت آراد ماشین، طراحی و تولید شده است و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های خشک کن این شرکت برای خشک کردن محصولاتی نظیر میوه ها، سبزی ها، گوشت، جلبک، کرم میلورم، گیاهان دارویی، مواد شیمیایی، کشک و غیره استفاده می شود.

کشک از جمله محصولاتی است که در فرایند خشک کردن ممکن است ترک بخورد ازین رو حساس بوده و برای خشک کردن آن به دستگاه های خشک کنی نیاز است که قابلیت تنظیم دما، رطوبت و زمان را داشته باشد و همچنین گردش هوا و تخلیه رطوبت در آن درست و دقیق انجام شود.

شرکت های بسیار زیادی در ایران اقدام به ساخت دستگاه های خشک کن کرده اند، شرکت آراد ماشین با طراحی و تولید انواع دستگاه های خشک کن کابینتی و تونلی، جایگاه خوبی در این بازار رقابتی کسب کرده است.

خشک کن میوه صنعتی

بهترین ها، بهترین را انتخاب می کنند.

دستگاه خشک کن کابینی

انواع دستگاه خشک کن کشک شرکت آراد ماشین

دستگاه خشک کن کشک شرکت آراد ماشین در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته شده است.

دستگاه خشک کن خانگی دارای 15 سینی با ابعاد 50*25 سانتی متر می باشد. این دستگاه برقی بوده و با توجه به ابعاد مناسب آن قابل استفاده در منازل برای ایجاد کسب و کارهای کوچک خانگی است.

دستگاه خشک کن کشک نیمه صنعتی در دو مدل مینی(20 سینی) و مینی پلاس(30 سینی) طراحی شده است. ابعاد سینی ها 50*60 سانتی متر است. سوخت مصرفی این دستگاه بنا به درخواست مشتری می تواند برقی، گازی یا دوگانه باشد.

aaa (2)

دستگاه های خشک کن کشک صنعتی در مدل های تک کابین، دوکابین و سه کابین ساخته شده و 28 الی 130 سینی 72*72 سانتی متری دارد. سوخت مصرفی این دستگاه ها برقی، گازی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه یا سه گانه می باشد.

جنس سینی ها با توجه به درخواست مشتری می تواند از کروم آبکاری شده، استیل 304 یا استیل 316 باشد، اما بدلیل اینکه کشک خاصیت خورندگی دارد، بهتر است سینی ها از جنس استیل 316 ساخته شوند. این استیل مقاومت بالایی در برابر خورده شدن دارد.

هوشمند بودن دستگاه خشک کن کشک

دستگاه خشک کن کشک شرکت آراد ماشین، بصورت کاملا هوشمند عمل می کند. اطلاعاتی نظیر دمای مورد نیاز جهت خشک کردن، رطوبت نهایی محصول، زمان روشن شدن فن های سیرکوله(گردش هوا) و سانتریفیوژی(تخلیه رطوبت) قابل تنظیم هستند.

دستگاه دارای ماژول هوشمند می باشد که با استفاده از تنطیماتی که اپراتور انجام می دهد و اطلاعات دریافتی از طریق  سنسور رطوبت و دما که در کابین های دستگاه نصب شده است، عمل خشک کردن محصول انجام می شود.

دستگاه دارای حافظه بوده و در صورتی که در حین خشک کردن محصول، برق قطع شود، اطلاعات ذخیره شده و با وصل مجدد برق، پروسه خشک کردن محصول ادامه می یابد.

تابلو برق دستگاه خشک کن

مشخصات و ویژگی های دستگاه خشک کن کشک

  • بدنه دستگاه بصورت ساندویچ پنل بوده و دارای عایق حرارتی XPS است که عایق حرارتی بسیار مقاومی در برابر صوت، حرارت و رطوبت است. استفاده از این عایق از اتلاف حرارت جلوگیری می کند و این امر سبب کوتاه شدن زمان روشن ماندن المنت ها یا مشعل، کاهش مصرف سوخت و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.
عایق xps
  • سوخت مصرفی دستگاه، بنا به درخواست مشتری می تواند گازی، برقی، گازوئیلی، دوگانه یا سه گانه باشد.
  • بدنه دستگاه و سینی ها بنا به درخواست مشتری از کروم آبکاری شده یا استیل ساخته می شوند.
  • دمای دستگاه قابل تنظیم تا 75 درجه سانتی گراد است.
  • برق مصرفی دستگاه بصورت تک فاز یا سه فاز و با توجه به درخواست مشتری خواهد بود.
  • دستگاه های خشک کن کشک صنعتی مجهز به فن های سانتریفیوژی جهت تخلیه خودکار رطوبت هستند.
  • دستگاه دارای فن های گردش هوای قدرتمندی است که بوسیله آن ها و با طراحی مهندسی شده، جریان هوای یکنواختی درون کابین ها ایجاد می شود و این امر سبب خشک شدن یکدست محصول و افزایش کیفیت آن می شود.

در فیلم زیر دستگاه خشک کن صنعتی سه کابین پلاس شرکت آراد ماشین معرفی شده است.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

نحوه کار با دستگاه خشک کن کشک

دستگاه خشک کن کشک برای افزایش سرعت و بهداشتی تر شدن فرایند تولید این محصول ساخته شده است. برای درست کردن کشک، راه های متفاوتی وجود دارد. بطور کلی کشک از جوشاندن و تغلیظ دوغ بدون چربی(کره گیری شده) بدست می آید.

مایع غلیظ بدست آمده در اشکال مختلف بر روی سینی های دستگاه خشک کن چیده شده و درون دستگاه قرار می گیرد. سپس اپراتور پارامترهایی نظیر رطوبت نهایی، دمای مورد نظر جهت خشک کردن، زمان انتظار دستگاه برای تخلیه رطوبت را از طریق تابلو برق دستگاه، تنظیم می کند و دستگاه بصورت خودکار عملیات خشک کردن کشک را انجام می دهد.

تکنولوژی مورد استفاده در تهیه کشک، نوع و کیفیت ماده اولیه، منطقه و فصلی که شیر دوشیده شده، فرآوری های صورت گرفته روی آن بر میزان کیفیت و ارزش غذایی کشک اثر گذار است. هر چه حرارت مورد استفاده در فرآوری این محصول کمتر باشد و محصول نهایی درصد رطوبت پایین تری داشته باشد کشک، ارزش غذایی بالاتری خواهد داشت.

خشک کن کشک

نحوه خرید دستگاه خشک کن کشک

جهت خرید انواع دستگاه خشک کن کشک می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها و اطلاع از قیمت آن ها از مشاوره رایگان، جهت را اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز بهره مند شوید.

آراد ماشین

شرکت آراد ماشین، طراح و سازنده انواع ماشین آلات و دستگاه های حوزه صنایع غذایی، دستگاه هایی نظیر دستگاه خشک کن میوه، سبزی و سایر محصولات، دستگاه آبگیری، دستگاه های فرآوری تفت آجیل و خشکبار، دستگاه بسته بندی و غیره را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین به مشتریان خارجی خود عرضه می کند.

دستگاه های خشک کن ورژن جدید شرکت آراد ماشین که دارای حافظه می باشند، دو سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش دارند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن کشک و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران شرکت آرادماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها