دستگاه خشک کن گوشت

مذل های مختلف دستگاه خشک کن گوشت، مرغ، ماهی و … در ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند. تولید گوشت خشک و فروش آن به پت شاپ ها، فروشگاه ها و … به عنوان غذای آماده حیوانات و حتی به عنوان غذای انسانی بسیار پرسود بوده و راه اندازی این کسب و کار نیاز به دستگاه ها و تجهیزاتی دارد که دستگاه خشک کن یکی از آن هاست. قیمت دستگاه خشک کن گوشت آراد ماشین با توجه به ظرفیت ورودی آن متفاوت است.

در گذشته خشک کردن میوه، سبزی و گوشت و مرغ به روش سنتی با قرار دادن جلوی نور آفتاب انجام می گرفت که اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی شد و با صرف زمان زیادی حجم مشخصی از محصول خشک می شد. امروزه با پیشرفت فناوری و بهره گیری از قطعات با کیفیت، دستگاه خشک کن  تولید شده  که حجم بالایی از محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک می کند و با استفاده از این دستگاه ها،  تمامی نکات بهداشتی رعایت می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

با خشک کردن گوشت و مرغ نه تنها می توان در طولانی مدت از این محصولات بهره برد بلکه مانع رشد باکتری ها، مخمرها، کپک ها و حذف آب اضافی در گوشت و مرغ می شود.

توسط دستگاه های خشک کن گوشت و مرغ می توان حجم های مختلف از انواع مواد پروتئینی را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک کرد و در سفر بدون نیاز به هیچ وسیله سرمایشی استفاده کرد.

هم چنین گوشت و مرغ خشک شده برای فضانوردان، کوهنوردان و صخره نوردها و افرادی که خیلی اردو و پیاده روی می روند مناسب می باشد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

خشک کردن گوشت

ویژگی دستگاه خشک کن گوشت و مرغ

از ویژگی های دستگاه خشک کن گوشت و مرغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی شده و خشک شدن گوشت و مرغ توسط جریان هوای داغ است.
  • جنس بدنه دستگاه از گالوانیزه و استیل می باشد و نکات بهداشتی کاملا رعایت شده است.
  • جنس سینی های دستگاه از کروم آبکاری شده، گالوانیزه و استیل می باشد.
  • سیستم دستگاه به صورت خودکار و تمام اتوماتیک می باشد.
  • فاقد هر نوع لرزش و صدایی می باشد.

منبع تولید حرارت دستگاه می تواند برقی، گازی،گازوئیلی، دوگانه و سه گانه باشد.  شرکت آراد ماشین دستگاه خشک کن با سوخت مصرفی زغال سنگ را نیز طراحی کرده و در اختیار آن دسته از مشتریانی قرار داده است که این سوخت از نظر اقتصادی برایشان بصرفه تر است.

برای جلوگیری از اتلاف گرما و انرژی و پایین آمدن سوخت مصرفی، بدنه دستگاه را بصورت ساندویچ پنل، با عایق حرارتی بسیار قوی XPS، که در بین ورق هایی از جنس گالوانیزه قرار دارد و با رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای پوشش داده شده است ساخته اند.

کار با دستگاه بسیار ساده است و می توان از طریق تابلو برق و با تنظیم دما و رطوبت نهایی، عمل خشک کردن را انجام داد.

به دلیل ابعاد مناسبی که دستگاه خشک کن گوشت و مرغ مدل مینور و مینی دارند، می توانند در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه خشک کن کابینی

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری با کیفیت ترین قطعات، انواع دستگاه خشک کن از جمله دستگاه خشک کن گوشت و مرغ را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی، به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان می گذارد.

قیمت دستگاه خشک کن گوشت

از آنجایی که دستگاه های خشک کن آراد ماشین بصورت سفارشی و مطابق با نیاز مشتریان ساخته می شود و قیمت تجهیزات و مواد اولیه در بازار ثبات ندارد، امکان درج قیمت دستگاه ها در سایت وجود ندارد از این رو جهت اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن گوشت و مرغ و یا برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاورین ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

آراد ماشین دستگاه های مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی مواد غذایی را تولید می کند. انواع دستگاه بسته بندی(سیل، توزین، شیرینگ پک، وکیوم، سلفون کش و …)، دستگاه خشک کن(کابینی، تونلی، دوار و …)، اسلایسر، میکسر و … را طراحی و تولید می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها