دستگاه رب گوجه گیری دست دوم

دستگاه گوجه آب گیری


دستگاه رب گوجه گیری دست دوم برای انواع گوجه ها قابل استفاده است. رب گوجه فرنگی جز چاشنی های پر کاربرد در سفره غذای ایرانی است و معمولا در اکثر غذاها استفاده می شود. از آنجایی که گوجه فرنگی دارای خواص درمانی است، حساسیت روی تولیدات این میوه بیشتر است.
امروزه اکثر خانواده ها و مصرف کنندگان به دنبال استفاده از محصولات ارگانیک هستند؛ با توجه به این موضوع نیاز به تولید بیشتر رب به روش خانگی است. به همین علت برای تولید رب بیشتر نیاز به به یک دستگاه مناسب داریم که بتوانیم هم زمان تولید رب را کمتر کنیم و هم حجم بیشتری را به دست بیاوریم. برای داشتن یک دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان از نمونه دست دوم آن دستگاه استفاده کرد.

 

انواع دستگاه رب گوجه گیری دست دوم

دستگاه رب گوجه گیری را از لحاظ کارکرد و ظرفیت می توان به چند دسته تقسیم کرد. هر کدام از این مدل ها با توجه به نیاز مشتری ساخته می شود و عملکرد هر کدام متفاوت است. حتی می توان دستگاه رب گوجه گیری را بر اساس ظرفیت های متفاوت ساخت. در اینجا به معرفی انواع دستگاه رب گوجه گیری می پردازیم:
رب کوجه گیری سطلی: این دستگاه گوجه فرنگی را در ظرفیت های متفاوت آبگیری می کند آب تولید شده از این دستگاه کاملا صاف و یک دست می باشد. در این مدل تفاله بر روی توری تعبیه شده در داخل دستگاه جمع می شود و باید به صورت دستی آن را تخلیه کنند.
رب گوجه گیری اتوماتیک: این دستگاه گوجه فرنگی را چرخد نمی کند و به صورت له کردن عمل آبگیری را انجام می دهد؛ به همین خاطر پوست و دانه های آن در آب گوجه مخلوط نمی شود و نیاز به صاف کردن مجدد آن نیست. از مزایای دستگاه رب گوجه گیری دست دوم اتوماتیک این است گه دیگر نیاز به پاک کردن توری نیست زیرا خرجی تفاله به صورت مجزا تعبیه شده است.

 

دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه مناسب برای انواع گوجه ها

مشخصات فنی دستگاه رب گوجه گیری

  • جنس بدنه دستگاه: استیل
  • قدرت موتور: 3 اسب
  • برق مصرفی دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • جنس قطعات درگیر با مواد: استیل ضد زنگ
  • دارای چرخ برای جا به جایی راحت تر

 

خرید دستگاه رب گوجه گیری دست دوم آراد ماشین

خرید دستگاه رب گوجه گیری دست دوم آراد ماشین هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین امکام پذیر است. مشتریان محترم می توانند در خرید آنلاین هم مانند خرید حضوری از دستگاه بازدید داشته باشند. شرکت آراد ماشین با کمک متخصصان حرفه ای خود تمام دستگاه های دست دوم را به طور تخصصی سرویس می کند و همچنین برای اطمینان بیشتر تمام دستگاه های دست دوم را به همراه ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین در تماس باشید.

تماس با کارشناسان فروش آراد ماشین:

09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها