فروش دستگاه رب گیری دست دوم

فروش دستگاه رب گیری دست دوم توسط تیم حرفه ای آراد ماشین و با ضمانت سلامت دستگاه انجام می شود. دستگاه های آبگیری گوجه و یا رب گیری از مدل های بسیار مختلفی برخوردار می باشند که فروش بهترین مدل آن ها به صورت مستقیم فراهم شده است. اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار رب گیری با هزینه مرغوب باشید، کافی است از نمونه دست دوم این دستگاه استفاده کنید. با خرید از آراد ماشین، می توانید از کیفیت و سلامت دستگاه مطمعن باشید؛ چرا که تمامی دستگاه های آراد ماشین دارای کیفیت فوق العاده و کاملا سرویس شده و اورهال شده هستند.

 

کاربرد دستگاه رب گیری دست دوم

آبگیری گوجه، قدم اول برای تولید رب گوجه فرنگی است. امروزه آبگیری گوجه و پختن رب گوجه فرنگی کسب و کاری پرسود محسوب می شود؛ چرا که مردم به دنبال رب گوجه های ارگانیک هستند.
دستگاه آب گوجه گیری به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شود که در ادامه به صحبت در رابطه با آن خواهیم پرداخت. دستگاه آب گوجه گیری آراد ماشین به شما کمک می کند با سرعت وفق العاده بالایی نسبت به روش های سنتی و با بهداشتی بالا، رب گوجه فرنگی تولید کنید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار خانگی هستید، پیشنهاد ما به شما دستگاه دست دوم نیمه توماتیک است.

 

 

انواع دستگاه آب گوجه گیری دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه دست دوم به دو نمونه اتومات و نیمه اتومات  تقسیم می شوند. اگر قصد راه اندازی کسب و کاری کوچک را دارید، لازم است از دستگاه آبگیری نیمه اتوماتیک دست دوم آراد ماشین استفاده کنید. این دستگاه عمل آبگیری گوجه را به صورت کاملا دقیق انجام می دهد و تفاوت آن با دستگاه تمام اتومات، در سیستم عملکرد و سیستم تخلیه تفاله است.

 

دستگاه آب گوجه گیری سطلی

دستگاه رب گیری سطلی، عمل آبگیری گوجه را با سیستم عملکرد پره ای انجام می دهد. در مخزن این دستگاه پره ای استیل وجود دارد که در مرکز واقع شده و عمل آبگیری توسط آن انجام می شود. مش های موجود در این دستگاه سبب می شوند هسته و پوست گوجه از آب آن جدا شده و آب گوجه کاملا صاف و شفاف تولید شود. شما با خریداری این دستگاه به صافی و یا سیستمی برای پوست گیری نیاز ندارید؛ چرا که دستگاه رب گیری آراد ماشین این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. سیستم عملکرد این ستگاه نیمه اتومات است و تفاله ها در مخزن جمع شده و باید به صورت دستی خالی شوند. همچنین سرعت عملکرد و ظرفیت این نوع دستگاه محدود می باشد.

 

دستگاه آبگیری سطلی

 

دستگاه رب گیری تمام اتوماتیک

دستگاه رب گیری تمام اتوماتیک آراد ماشین در ظرفیت بالا و کیفیت فوق العاده و به صورت نو و دست دوم موجود می باشد. این دستگاه طرفیت بیشتری نسبت به دستگاه آبگیری پره ای، یا همان سطلی دارد. در دستگاه آبگیری پارویی کار با سرعت عمل بیشتری انجام می شود و به دلیل سیستم تخلیه اتوماتیک تفاله، کار با آن راحت تر و ساده تر است. در دامه به توضیح در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه خواهیم پرداخت.

 

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

 

فروش دستگاه رب گیری دست دوم نسبت به اکثر دستگاه های آبگیری، بیشتر است. چرا که کمپانی آراد ماشین، جزء بهترین تولید کنندگان این نوع دستگاه می باشد و با به کار گیری قطعات و بدنه استیل که از هرگونه زنگ زدگی و خردگی توسط اسید آب میوه ایجاد می شود، جلوگیری می کند.
دستگاه تمام اتوماتیک دست دوم آراد ماشین، آب گوجه را از یک سمت و تفاله را از خروجی دیگر رد می کند. همچنین پرتابل بودن این دستگاه، امکان جا به جایی را برای شما کاملا آسان می کند.

 

بررای خرید یا اطلاع از قیمت دقیق دستگاه ای رب گوجه  گیری نو و دست دوم آراد ماشین، کافی است با شماره 09359460556 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ، با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها