دستگاه رب گیری

تولید رب گوجه فرنگی، رب آلوچه و … با استفاده از دستگاه رب گیری صنعتی و نیمه صنعتی انجام می شود. شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه رب گوجه گیری مورد نیاز در کارگاه ها و کارخانجات رب سازی، در ظرفیت های مختلف است. سرعت تولید بالا، خروج کامل آب گوجه و تخلیه تفاله کاملا خشک، قطعات با کیفیت و گارانتی و خدمات ارائه شده توسط این شرکت موجب رضایت و اعتماد مشتریان شده است.

رب های گوجه فرنگی که در کارخانه ها تولید می شوند دارای مواد  افزودنی و نگه دارنده می باشند که به همین دلیل افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را ندارند. پختن رب گوجه فرنگی دردسر های زیادی دارد و آبگیری گوجه برای استفاده از آن به عنوان رب، از معضلات افراد است. به همین علت شرکت های بزرگ صنعتی در راستای راحتی کار افراد اقدام به ساخت دستگاه رب گیری کردند.
شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری را در مدل های مختلف و با قیمت های فوق العاده ای ارائه داده که کار شما دوستان عزیز را تا حد زیادی آسان می کند.

انواع دستگاه آبگیری صنعتی

ما تمامی اطلاعات لازم در رابطه با دستگاه رب گیری و آبگیری گوجه را برای شما تهیه کرده ایم.
برای کسب اطلاعات فراتر از طریق دکمه تماس با ما، با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط قرار بگیرید.

09120807304

جدول زیر اطلاعاتی در رابطه با ویژگی های فنی دستگاه شرح را میدهد:

دستگاه رب گوجه گیر شرکت آراد ماشین
نوع نیمه اتوماتیک اتوماتیک
جنس بدنه استیل استیل
موتور 3 اسب 3 اسب
برق مصرفی تک فاز/سه فاز تک فاز/سه فاز
ابعاد (cm) 120*60*60 100*60*120
ظرفیت (kg در ساعت) 700 200 به بالا

کلیپی کوتاه از دستگاه آبگیر گوجه، جهت آشنایی بیشتر شما با دستگاه رب گیر آماده کرده ایم:

دستگاه رب گیری

آراد ماشین، دستگاه آبگیر گوجه را در چند نوع ارائه داده است. تفاوت این دستگاه ها در سیستم عملکرد و ظرفیت رب گیری و یا همان آبگیری آن است.
دستگاه آبگیری معرفی شده، دارای سیستم پارویی می باشد. این سیستم عملکرد به وسیله پارویی که در مخزن آن تعبیه شده با سرعت شروع به چرخش می کند و گوجه های شما را رب گیری می کند.
دستگاه رب ساز آراد ماشین دارای مش است که قبل از خارج شدن محصول از دستگاه، آب گوجه را کاملا صاف می کند و هسته و پوست آن را جدا می کند.
دستگاه آبگیری گوجه اتومات دارای سیستم تخلیه تفاله خودکار می باشد.

دستگاه رب گیر سیار

دستگاه رب گیری آراد ماشین با چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه و همچنین وزن کاملا مهندسی شده و دقیق، برای استفاده سیار کاملا مناسب است. از مزیت های دستگاه رب گیر سیار ، ساخت این دستگاه با برق تک فاز و قابلیت شست و شو سریع و آسان است.

حتی شما می توانید از دستگاه آبگیری چند کاره سیار استفاده کنید و در تمام فصول سال، آبگیری محصولات مختلف را به صورت پرتابل انجام دهید. بدنه تمام استیل و  ساخت حرفه ای دستگاه و تفاله کاملا خشک شده میوه ها، در جذب مشتری و جلب اعتماد، به شما کمک می کند.

دستگاه رب گیر نیمه صنعتی

دستگاه آب گوجه گیری نیمه اتوماتیک دستگاهی بسیار کاربردی برای کسب و کارهای کوچک نیمه صنعتی و خانگی است. این دستگاه با قیمت بسیار مناسب و ابعاد و اندازه کوچک می تواند کار چندین نیروی انسانی را در مدت زمان بسیار کوتاه انجام دهد. این دستگاه تناژ تولیدی حداقل ۳۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم در ساعت را رب گیری می نماید.

دستگاه آبگیری گوجه نیمه اتوماتیک مناسب استفاده برای کسب و کارهایی است که می خواهند دستگاه را زیاد جابجا کنند و در مغازه شان روزانه از جایی به جای دیگر حرکت دهند و یا اینکه این دستگاه را پشت یک وانت قرار می‌دهند و به همراه محصول به صورت سیار در شهر هر حرکت می کنند و محصولات مختلف را آبگیری نموده و به فروش می رساند.

چه دستگاه هایی در خط تولید رب مورد استفاده قرار می گیرند؟

برای تولید رب و سس گوجه فرنگی دستگاه های مختلفی مورد قرار می گیرد. دستگاه های شستشو، آبگیری، دیگ پخت، دستگاه های بسته بندی و… از جمله این دستگاه ها می باشند.

برای بسته بندی رب، در صورتی که قصد داریم رب را درون ظروف جار بسته بندی کنیم از دستگاه پرکن و در بند استفاده می شود.

قیمت دستگاه رب گیری صنعتی و نیمه صنعتی

قیمت دستگاه رب گوجه گیر آراد ماشین با توجه به ظرفیت تولید دستگاه مشخص می شود. با توجه به اینکه آراد ماشین سازنده دستگاه های صنایع غذایی است و ماشین آلات خود را بر طبق نیاز مشتری می سازد و به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت تجهیزات و قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه ها، امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. برای خرید دستگاه رب گوجه گیری نیمه صنعتی و صنعتی با از شماره های موجود در سایت برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ دستگاه ها و دریافت مشاوره رایگان استفاده کنید.


برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید:
شماره موبایل: 09120807304
2.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها