دستگاه سلفون کش

سیستم پیشرفته سلفون کشی را با دستگاه بسته بندی سلفون کش ارزان قیمت آراد ماشین تجربه کنید.
یکی از روش های بسته بندی انواع محصولات از جمله مواد غذایی سلفون کشی و سیل و سیل وکیوم است. دستگاه های سلفون کش به دو دسته اتوماتیک و دستی می باشند که نوع دستی بسیار ارزان قیمت بوده و مناسب کسب و کار های کوچک و خانگی و کارگاهی است. نوع اتوماتیک سلفون کش گران قیمت بوده و مناسب کارخانه ها و سرمایه گذاری های بزرگ است.

 

دستگاه بسته بندی شرکت آراد ماشین با یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، امکان ارسال به تمام نقاط ایران عرضه می شود. دریافت لیست قیمت، کاتالوگ و فیلم عملکرد، از طریق ارسال پیام و یا تماس به شماره:

09120807304

دستگاه سلفون کش

محصولاتی مانند مرغ، گوشت، سبزی، ماهی، مواد غذایی، حبوبات، تنقلات، لوازم التحریر، کتاب، روزنامه و مجله، قطعات صنعتی، لوازم خانگی، لوازم آزمایشگاهی و…، به روش سلفون کشی و یا دستگاه سلفون کش، بسته بندی می شوند تا با کیفیت و تازه بمانند و بتوان از آن ها تا مدت زمان بیشتری نگهداری نمود.

دستگاه سلفون کش خانگی یا دستی برای استفاده در منازل، مغازه ها، فروشگاه های گوشت و مواد پروتئینی مناسب هستند.

 

مشخصات دستگاه سلفن کش دستی

*دارای المنت برش حرارتی
*مجهز به کنترل حرارتی
*دارای صفحه اتو تفلونی
*بدنه دستگاه استیل
*برق تک فاز

 

نحوه کار با دستگاه سلفون کش

روش کار به این شکل است، که بعد از قرار گرفتن محصول در جعبه های مخصوص شان و یا در ظرف مورد نظر و یا حتی بدون ظرف و جعبه، روی آن ها سلفون از هر جنس که بخواهید، پوشش داده می شود و بسته بندی محصول، تکمیل می گردد. سلفون با ضخامت های مختلف و با گرید غذایی و غیرغذایی و با عرض های متنوع در دسترس می باشد که برای هر محصولی می توان از سلفون مناسب استفاده کرد.

 

 

دستگاه سلفون کش اتوماتیک

دستگاه سلفون کش اتوماتیک برای بسته بندی محصولات مختلف برای تیراژهای بالای تولید در کارخانه ها و خطوط تولید بزرگ مواد غذایی استفاده می شود.


قیمت دستگاه سلفون کش

قیمت این دستگاه را با قیمت مناسب، و با کیفیت عالی و با یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش خرید کنید و از خدمات آراد ماشین بهره مند شوید.

دستگاه های ساخته شده توسط شرکت آراد ماشین قابلیت ارسال به تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر را دارند و همچنین امکان خرید به صورت حضوری و عیر حضوری برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

برای دریافت کاتالوگ، عکس، فیلم و لیست قیمت دستگاه های مورد نظر خود با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین در ارتباط یاشید.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه های بسته بندی مختلفی همچون دستگاه سیل، ساشه، شیرینگ، توزین و … می باشد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های دستگاه های بسته بندی این شرکت روی دکمه های زیر کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها