دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه بسته بندی شیرینگ و وکیوم، برای بسته بندی انواع غذای آماده و بیرون بر به همراه سالاد، سبزی، میوه، ماست و غیره، به کار می رود.
برای بسته بندی غذای بیرون بر یا در هتل، رستوران، تالار پذیرایی، مهمانی ها و غیره، دیگر نگران نباشید.
می توانید از هم اکنون از دستگاه های جدید و مدرنی برای بسته بندی این محصولات، با کیفیت فوق العاده و سیستم تمام اتوماتیک و پیشرفته، با نام دستگاه شیرینگ، استفاده کنید.
این دستگاه در مدل های متنوعی از کابینی، رومیزی، تونلی و در اندازه های مختلف، به فروش می رسد و همگی دارای تضمین و خدمات هستند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه و استعلام قیمت کافی است با ما تماس بگیرید:
ارتباط از طریق تماس: 09120807304

 

بسته بندی غذای بیرون بر

دستگاه بسته بندی عذای بیرون بر آراد ماشین با سیستم پیشرفته و ظاهری زیبا بهترین انتخاب برای رستوران ها، کترینگ ها و… است که بسته بندی ای کاملا بهداشتی و بسیار شیک را به مشتریان خو ارائه کنند. دستگاه شیرینگ با یک لایه سلفون از هرگونه آلودگی بر روی محصول جلوگیری می کند.

 

 

دستگاه وکیوم مواد غذایی

دستگاه وکیوم مواد غذایی آراد ماشین در سایز های مختلف و به صورت رو میزی و یا پایه دار طراحی شده اند و با وجود فضای کوچک نیز بتوانید از آن استفاده کنید.
دستگاه وکیوم غذا از محصول شما در برابر آلودگی و خرابی و یا حتی سرد شدن غذا جلوگیری می کنند.

 

دستگاه رومیزی بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی

شما می توانید برای استفاده از مشاوره رایگان و همچنین خرید دستگاه با ما در ارتباط باشید: 09120807304

 

آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه های بسته بندی در مدل های نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی می باشد. انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، توزین، سبل، ساشه، سلفون کش، وکیوم و … توسط متخصصین این شرکت طراحی و ساخته می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها