دستگاه شیرینگ بطری

دستگاه شیرینگ بطری برای بسته بندی بطری های آب معدنی، آب میوه، نوشابه و غیره در پک های 6، 12 و 18 تایی توسط لایه ای از فیلم پلی اتیلن استفاده می شود.

اگر با دستگاه شیرینگ پک آشنایی کاملی ندارید مقاله دستگاه شیرینگ پک چیست؟ را مطالعه کنید.

انواع دستگاه شیرینگ بطری

برای شیرینگ کردن بطری های آب معدنی و به طور کلی محصولات دیگری که درون بطری بسته بندی می شوند و نیاز است تا در کنار هم به صورت چندتایی قرار گیرند از دستگاه های شیرینگ پک استفاده می شود.

دستگاه های شیرینگ پک در دو مدل کابینی و تونلی ساخته می شوند. دستگاه شیرینگ پک کابینی برای بسته بندی محصولاتی که ابعاد و وزن کمی دارند و باید از نایلون شیرینگ POF و PVC در بسته بندی آن استفاده کرد استفاده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید: 09197313849

دستگاه شیرینگ پک تونلی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود و برای بسته بندی محصولاتی که وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شیرینگ پک تونلی قابلیت شیرینگ کردن نایلون شیرینگ پلی اتیلن، POF و PVC را دارد.

برای شیرینگ کردن بطری های آب معدنی به صورت چندتایی، از نایلون شیرینگ پلی اتیلن استفاده می شود. این نایلون نسبت به نایلون های دیگر از مقاوت بالایی برخوردار بوده و با ضخامت های مختف تولید می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه شیرینگ بطری آراد ماشین از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

 

ارتباط از طریق تماس: 09197313849

برای ارتباط از طریق واتس اپ کلیک کنید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها