دستگاه رومیزی بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی


توسط دستگاه شیرینگ پک کوچک میتوان انواع محصولات را بسته بندی نمود. دو مدل شیرینگ کابینی و تونلی  می توانند در سایز های مختلف  ساخته شوند و بسته های بزرگ و کوچک را شیرینگ کنند.

دستگاه های شیرینگ کابینی و تونلی در سایزهای مختلف ساخته می شوند و دارای یک یال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

مقاله دستگاه شیرینگ پک چیست؟ برای آشنایی شما با انواع دستگاه شیرینگ پک نوشته شده است. با مطالعه آن اطلاعات خوبی در مورد این دستگاه دریافت خواهید کرد.

اهمیت ابعاد دستگاه دستگاه بسته بندی

شیرینگ کردن یکی از روش های بسته بندی محصولات است. کتاب ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی ها، ظروف غذا، بطری ها، قوطی ها و… را می توان به کمک نایلون شیرینگ پوشش داد و بسته بندی کرد.

در نظر گرفتن ابعاد دستگاه بسته بندی برای کسانی که از نظر فضا محدودیت دارند یک امر مهم است. در مغازه ها، منازل، کارگاه ها و … نیاز به یک دستگاه کوچک است  که بتوان به وسیله آن بسته بندی را با سرعت و کیفیت بالایی انجام داد.

دستگاه شیرینگ پک در دو مدل کابینی و تونلی ساخته می شوند. دستگاه شیرینگ کابینی می تواند به عنوان یک دستگاه مناسب و با سایز کوچک برای کسب و کارهای خانگی و کارگاهی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه و دستگاه های بسیار دیگری توسط متخصصان آراد ماشین  طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه شیرینگ پک

عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی دارای کابینی است که در قسمت زیرین آن یک فن برای هدایت گرما به داخل تعبیه شده است. ابتدا بسته، جعبه یا هر محصول دیگری درون نایلون هایی از جنس POF و PVC قرار داده می شوند سپس اپراتور، بسته را درون کابین قرار داده و در کابین را می بندد.

با بستن در کابین، هوای گرم درون آن باعث می شود تا نایلون شیرینگ جمع شود و به محصول بچسبد. پس از اتمام کار در کابین که مگنت دار است باز شده و می توان بسته شیرینگ شده را خارج کرد.

با اعلام سایز بسته و تیراژ تولید خود به مشاوران آراد ماشین کاتالوگ، فیللم و قیمت دستگاه شیرینگ پک مورد نظر برایتان رسال خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها