دستگاه له کن انگور

دستگاه له کن انگور آراد ماشین، برای آبگیری انگور و له کردن آن جهت تهیه فرآوره های خاص از انگور استفاده می شود. این دستگاه در مدل های نیمه اتومات و اتومات در هر ساعت حدود یک تن انگور را آبگیری می کند و بیشتر با نام دستگاه خوشه گیر شناخته می شود..

آراد ماشین دستگاه های آبگیری انگور خود را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

برای آبگیری انگور دستگاه های آبگیری پرسی و خوشه گیر توسط شرکت آراد ماشین در ظرفیت های بالا و مصارف نیمه صنعتی و صنعتی ساخته شده اند. کاربرد هر کدام از این دستگاه ها برای استفاده در امور مختلفی ساخته شده اند.

دستگاه آبگیری پرسی انگور که با عملکرد پرسی و تحت فشار آب انگور را خارج می کند برای تهیه آب انگور، تولید شیره و کنسانتره استفاده می شود. توسط این دستگاه، آب انگوری نسبتا شفاف خواهید داشت و تفاله انگور که شامل پوست و دانه ی انگور است از یک خروجی مجزا خارج می شود.

انواع دستگاه آبگیری انگور

دستگاه له کن انگور اتومات (دستگاه خوشه گیر اتومات)

در دستگاه له کن انگو یا خوشه گیر انگور اتوماتیک آراد ماشین، ابتدا انگورها همراه با خوشه در مخزن دستگاه ریخته می شوند و با چرخش ماردون وارد دستگاه می شوند سپس بصورت همزمان دانه های انگور له شده و از خوشه جدا می شوند.

اتومات بودن دستگاه سبب می شود آبگیری و له کردن انگور به آسانی و با سرعت بالایی انجام شود و تفاله ی دیتگاه که همان خوشه های انگور هستند به صورت اتوماتیک خارج شوند.

مدل اتومات با بدنه ای تمام استیل دارای یک موتور با قدرت سه اسب بخار می باشد. قطعات درگیر با مواد نیز از جنس استیل است و به راحتی قابل شستشو هستند. با این دستگاه در هر ساعت حدود 1000 کیلو انگور را میتوان له کرد.

دستگاه له کن انگور نیمه اتومات (دستگاه خوشه گیر نیمه اتومات)

دستگاه خوشه گیر نیمه اتومات آراد ماشین با توان له کردن یک تن انگور در هر ساعت جزو دستگاه های پرفروش این شرکت است. این دستگاه به کمک یه موتور سه اسب با کمک مکانیزم پره ای انگورهارا از خوشه جدا و له می کند.

تخلیه تفاله انگور در این دستگاه به صورت خودکار انجام نمی شود و باید پس از آبگیری مقدار مشخصی انگور به صورت دستی آن را جدا کرد.

بدنه و قطعات درگیر با مواد از جنس استیل است. دستگاه دارای چرخ هایی به منظور جابجایی راحت تر در زیر پایه های آن است.

فیلمی که در زیر مشاهده خواهید کرد مربوط به دستگاه خوشه گیر نیمه اتومات آراد ماشین می باشد.

برای خرید دستگاه آبگیری انگور مورد نظر خود و دیگر دستگاه های آبگیری می توانید وارد صفحه مشاوره رایگان شده و با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت دستگاه مورد نظر خود کاتالوگ، فیلم و عکس مرتبط با آن را دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها