دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار در مدل های اتومات و نیمه اتومات طراحی و ساخته می شود و برای پرکردن مواد گرانولی در پاکت، قوطی، کیسه یا ظروف دیگر بکار گرفته می شود.
با دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار می توانید در اسرع وقت تمام محصولات را بسته بندی یا پر کرد. این دستگاه ها با توجه به این که راحت و آسان می باشد کاربرد فراوانی درصنعت خشکبار کشور و حتی دنیا داشته است. جنس و مقاومت دستگاه بسیار عالی می باشد که تمام استاندارد های بین المللی را داراست. با این دستگاه شما می توانید انواع مواد گرانولی شامل: سبزی خشک، قند و شکر، مواد دارویی و شیمیایی و… در کیسه  های سلفونی و ظروف  است، می باشد.

دستگاه پرکن رومیزی آراد ماشین برای استفاده در منزل،مغازه ها و کارگاه های کوچک بسته بندی حبوبات و خشکبار کاربرد دارد.

با آراد ماشین در ارتباط باشید تا از مشاوه رایگان تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید و دستگاهی متناسب با نیازتان خریداری کنید.

دستگاه پر کن حبوبات

دستگاه پر کن حبوبات آراد ماشین با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارد تمامی محصولات شما را با دقت و به میزانی که شما تایین کرده باشید پر می کند.

دستگاه دارای مخزن برای تخلیه محصول می باشد. شما پس از تخلیه بار در مخزن، کافیست از طریق ماژول دستگاه تنظیمات آنرا انجام دهید و به دستگاه فرمان دهید تا بسته ها به اندازه ای که تعیین کرده اید پر و بسته بندی شود.

با مشاهده محصولات، مناسب ترین دستگاه برای کسب و کار خود را انتخاب کنید:

با آراد ماشین در ارتباط باشید تا از مشاوه رایگان تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید و دستگاهی متناسب با نیازتان خریداری کنید.

ویژگی های دستگاه پر کن حبوبات

110*140*240 :ابعاد
500 کیلوگرم :وزن دستگاه
تک فاز و سه فاز :برق مصرفی
وزنی با دو ترازو دیجیتال :سیستم توزین
2_+ گرم :قدرت توزین
25 بسته در دقیقه :سرعت بسته بندی
:طول و عرض بسته
متالایز، ترسبافون، سلفونی، ورق آلومینیوم ،صدفی و …

:لفاف بسته بندی

دستگاه های پر کن توزین حبوبات را در بسته های سلفونی بسته بندی می کند و همنطور که از نام آن پیداست دارای سیستم توزین است.
سیستم توزین، دقت زیادی بر روی وزن بسته ها دارد. همینطور که از نام آن پیداست دارای ترازو می باشد که وزن بسته ها را دقیق و با نهایتا اختلاف 2+_ گرم پر می کند.
دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار آراد ماشین به طور متوسط با سرعت 25 بسته در دقیقه را پر می کند اما در نظر داشته باشید که سرعت دستگاه به تعداد نازل ها نیز بستگی دارد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها