دستگاه پرکن

دستگاه پرکن دست دوم برای پر کردن انواع مواد گرانولی


دستگاه پرکن دست دوم به تولید کننده کمک می کند که هزینه کمتری را متحمل شود. همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، هدف آن پر کردن شیشه یا بطری خاصی است. پر کن ها انواع مختلفی دارند. از پر کن مایعات گرفته تا انواع پودری و یا گرانولی، همگی جز خانواده پر کن ها به شمار می آیند. این دستگاه ها همگی در بخشی از صنایع کاربرد دارند و به طور خواسته یا نا خواسته استفاده از این دستگاه وجود دارد. پر کن ها مدل های زیادی دارند که بسته به نوع کارکرد آن می تواند متفاوت باشد. دستگاه پر کن ظروفی مانند: کیسه، بطری، قوطی و یا غیره را با یک مقدار مشخص از محصول مانند مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و یا دارویی را پر می کنند. به طور مثال، پر کن مایعات با دستگاه پر کن پاکت بسیار متفاوت است. دستگاه پر کن یکی از ماشین آلات مهم صنعتی به حساب می آید که در خط تولید کاربرد زیادی دارد.

 

انواع دستگاه پرکن

انواع دستگاه پر کن در صنایع تولیدی به خصوص صنایع غذایی برای آماده سازی مواد غذایی با رعایت اصول بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن به سه دسته، دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک بسته بندی می شود. در نوع ساده که همان پر کن دستی می باشد. دستگاه به یک پر کننده مجهز است و عملیات پر کردن به صورت دستی انجام می شود. در پرکن نیمه اتوماتیک، دستگاه از چند پر کننده تشکیل شده که توسط یک اپراتور عملیات پر کردن به صورت می پذیرد. در پر کن های تمام اتوماتیک که رایج ترین نوع دستگاه پر کننده در صنعت به حساب می آید. در این مدل، دستگاه به چندین پر کننده مجهز است که به صورت دوار و در حال چرخش است ظرف های از قبل تعبیه شده را پر می کند. دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای تولید با ظرفیت بالا می باشد. در صنایع تولیدی همه بسته ها باید به یک اندازه باشند؛ در غیر این صورت تولید کننده متضرر خواهد شد و عدم اعتماد مشتری را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

 

خرید انواع دستگاه پرکن دست دوم آراد ماشین

خرید انواع دستگاه پرکن دست دوم آراد ماشین ، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و با بودجه بسیار کم می توان این دستگاه را خریداری کرد و در عین حال از کیفیت بالای آن بهره برد. قیمت های اعلامی از سمت شرکت آراد ماشین با در نظر گرفتن تمام جوانب محصول و منفعت مشتری باعث تمایز ما نسبت به سایرین شده است. آراد ماشین با کمک از تخصص متخصصان خود در این زمینه توانسته است تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس کند و نواقص آن را برطرف کن. خرید از ما این امکان را به مشتری می دهد که تمام دستگاه ها را با ضمانت سلامت دستگاه و خدمات و پشتیبانی داشته باشند.

تماس با کارشناسان آراد ماشین برای خرید و مشاوره
09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها