پوست کن پیاز و سیب زمینی دست دوم

دستگاه پوست کن پیاز و سیب زمینی دست دوم آراد ماشین


دستگاه پوست کن سیب زمینی دست دوم ، یکی از دستگاه های پر کاربرد و با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می گیرد. پوست کن ها وظیفه پوست کندن موادی مانند پیاز، سیب زمینی و غیره را انجام می دهد. در خانه همه ما پوست کن های دستی وجود دارد؛ اما دستگاه های پوست کن معمولا برای آشپزخانه و رستوران ها  استفاده می شود که می توانند در مدت زمان کوتاه حجم بیشتری از سیب زمینی و پیاز را برای پخت آماده کند.

اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های دست دوم:
09197313849

طرز کار با دستگاه پوست کن سیب زمینی

بر اساس استفاده های مختلفی که در ایران هست، برای میوه ها، صیفی جات، انواع مواد غذایی دستگاه های متفاوتی وجود دارد که در حال حاضر می خواهیم در مورد طرز کار با دستگاه پوست کن سیب زمینی صحبت کنیم. پوست کن ها بسته به کارآیی، انواع مختلفی دارند با اینکه ظاهر تقریبا یکسانی دارند اما داخل دستگاه باهم متفاوت است.

این مدل بدنه استیل دارد. از آنجایی که در مواد غذایی رعایت اصول بهداشتی اهمیت زیادی دارد؛ بدنه استیل بسیار قابل توجه است. زیرا استیل برای مواجهه با انواع آب و مواد خوراکی، دارای بهداشت مخصوص بوده و به هیچ عنوان بیماری ایجاد نمی کند و روی کیفیت مواد غذایی اثر بدی به جای نمی گذارد. داخل دستگاه یک کفی دارد که به حالت آسفالت شکل است و وظیفه چرخاندن و پوست کندن  پیاز و سیب زمینی را به عهده دارد. در لبه های دستگاه یک سنباده است که با برخورد سیب زمینی پوست آنها کنده می شود.

خرید پوست کن دست دوم از آراد ماشین

خرید پوست کن دست دوم از آراد ماشین، با قیمت و کیفیت بالا این امکان را به مشتری می دهد که با بودجه کم، یک خرید عالی برای راه اندازی کسب و کار و سرعت بخشیدن به مراحل فرآیند تولید داشته باشد. دستگاه پوست کن پیاز و سیب زمینی دست دوم از طریق شرکت کاملا سرویس شده است و همراه با ضمانت سلامت دستگاه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مشخصات فنی دستگاه پوست کن سیب زمینی دست دوم

  • جنس: استیل
  • برق: تک فاز
  • قدرت موتور: 2 اسب
  • بازه زمانی پوست گیری: یک دقیقه
  • قابلیت پوست گیری کامل بدون آسیب به محصول
  • ظرفیت مخزن: 10 کیلو ولی امکان ساخت بزای ظرفیت های مختلف وجود دارد
  • هم زمان با پوست گیری شست و شو هم انجام می شود
  • مکانیزم پوست گیری: کف سنگ، بدنه سنباده
  • نصب سریع و آسان بدون نیاز به تخصص

اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های دست دوم:
09197313849

دستگاه های پوست کن دست دوم آراد ماشین

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها