لیست قیمت فر نیمه صنعتی و صنعتی

فر 8 دیس نیمه صنعتی

برای دریافت لیست قیمت فروش انواع فر نیمه صنعتی و صنعتی به صورت مستقیم میتوان از طریق مرکز فروش معتبر اقدام نمود. به همین منظور می توانید با کارشناسان آراد ماشین تماس گرفته و از اطلاعات دستگاه آگاهی یابید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دستگاه های نو و دست دوم با ما تماس بگیرید.
09359460556
09197313849

این محصول مورد نیاز در رستوران ها و شیرینی پزی ها میباشد.
انواع دستگاه فر نیمه صنعتی و صنعتی بر اساس لیست قیمت در بازار سراسر کشور عرضه شده است و در دسترس مصرف کنندگان به صورت مستقیم میباشد. از این محصول میتوان برای مصارف مختلفی استفاده کرد و از کیفیت بسیار بالای دستگاه برخوردار شد. برای تهیه این کالا به صورت مستقیم میتوان از طریق سایت فروش آنلاین اقدام نمود که این روش بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر از سایر روشهای خریداری در سراسر کشور میباشد. از دستگاه مذکور در بسیاری از قنادیها و رستوران ها مورد نیاز بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی است.

آراد ماشین برای آسودگی شما عزیزان، کارشناسان و مشاوران حاذق در نظر گرفته است تا بتوانید به سادگی به پاسخ سوالات خود دست یابید و همچنین از مشاوره تلفنی و حضوری آراد ماشین بهره مند شوید تا بتوانید خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید

فر نیمه صنعتی

دستگاه فر نیمه صنعتی آراد ماشین بهترین کیفیت را در کنار قیمتی مناسب ارائه داده است. این دستگاه دارای 16 و بیشتر، سینی است که به سفارش مشتری ساخته می شود.
تفاوت بارز این دستگاه با دستگاه فر صنعتی در تعداد سینی ها و سیستم گردش ترولی ها می باشد. در فر های نیمه صنعتی امکان گردش ترولی ها و سینی های درون دستگاه ممکن نمی باشد. علاوه بر همه اینها تعداد سینی و ابعاد آنها، ابعاد دستگاه نیز متفاوت است. به طبع هرچه تعداد سینی ها بیشتر باشد ابعاد دستگاه نیز بیشتر می شود و علاوه بر این دلیل، فضا برای چرخش ترولی ها نیز در ابعاد دستگاه تاثیرگذار است.
دستگاه فر دارای سیستم بخار نیز می باشد و شما می توانید با این دستگاه به راحتی انواع نان و محصولاتی که حجیم هستند را به خوبی بپزید.

فر خانگی آراد ماشین

فر صنعتی

فر های صنعتی و پیشرفته آراد ماشین دارای مولد بخار قدرتنمد و توزیع مطلوب و یکنواخت دما و در نتیجه ثبات بیشتر در حین پخت و پز می باشند. فر صنعتی آراد ماشین از نظر ساختار، دستگیره های جدید، درب دو جداره  و… تضمین کننده مقاومت و کارایی دستگاه هستند.

ظرفیت مدل های صنعتی از 10 الی 20 سینی است. قدرت گرمایش گاز فر های صنعتی آراد ماشین  30 کیلو وات است و ابعاد دستگاه 185*109*121 است.

فر صنعتی آراد ماشین با توجه پنل لمسی، درزگیر سیلیکونی، حرارت غیر مستقیم، طراحی ارگونومی و کوره های پیشرفته برای تامین گرمای محفظه گزینه ای مناسب برای پخت و پز انواع کیک و کلوچه، شیرینی و حتی نان های حجیم می باشد.

بسیاری از افراد علاقه مند به کار شیرینی پزی در خانه هستند؛ اگر شما هم تمایل به شروع این کار دارید می توانید از فر نیمه صنعتی خانگی و یا فر صنعتی خانگی استفاده کنید.

معمولا فر صنعتی گازی است چرا که در سطح صنعتی و در کارخانه ها استفاده از گاز رواج بیشتری دارد. همچنین افرادی که میخواهد از دستگاه های فر صنعتی در خانه استفاده کنند میتوانند از فر گازی صنعتی خانگی استفاده کنند.

مشخصات فنی دستگاه فر

به طور کلی مشخصات فر های صنعتی و نیمه صنعتی نزدیک به یکدیگر است و تفاوت در ظرفیت و ابعاد دستگاه ایجاد می شود.

ویژگی های فر نیمه صنعتی آراد ماشین
دارای برنامه پخت
فاصیه بین طبقات 8 سانتی متر
قابلیت تنظیم دما تا 280 درجه سانتی گراد
دارای عایق بدنه پشم سنگ و پتوسرامیکی
پنل دیجیتالی با قابلیت کنترل زمان، دما، رطوبت
دارای 16 سینی(با توجه به شفارش مشتری) یک یکم
ورق بیرون و داخل دستگاه استیل 304، با ضخامت یک میلی متر

دستگاه فر نیمه صعنتی آراد توسط تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین ساخته شده است.
تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین به شکل کاملا مهندسی شده و دقیق طراحی و ساخته شده اند. در طراحی فر های نیمه صنعتی مهندسان و طراحان آراد ماشین حرارت را به شکلی در نظر گرفتند که موجب یکدست پخته شدن مواد داخل فر می شود. این حرارت به شکل غیر مستقیم، مواد داخل فر را پخته و به خوبی مغز پخت می کند.
در فرهای نیمه صنعتی، سه عدد فن گردش هوا تعبیه شده است که سبب گردش هوا در فر می شود.

فر صنعتی قابلیت ساخت به دو شکل گازی و برقی را دارد. معمولا از فر گازی صنعتی در فضای کارگاهی و کارخانه استفاده می شود و از فر برقی صنعتی در فضاهای کوچک و خانگی.

فر صنعتی کوچک

فر صنعتی کوچک برای راه اندازی کسب و کار های خانگی و یا کارگاهی گزینه مناسبی است. این دستگاه علاوه بر تعداد سینی های بالا و ظرفیت مناسب ابعاد کوچک هم دارد.
فر صنعتی کوچک  به شما امکان راه اندازی کسب و کار در فضاهای کوچک را می دهد و با ویژگی های مطابق با فر های صنعتی بزرگ، امکان تولید انواع کیک و کلوچه و یا حتی پخت نان های فانتزی را می دهد.

فر صنعتی خانگی می تواند به صورت گازی و برقی ساخته شود اما در اکثر مواقع در فضای خانه از فر صنعتی خانگی برقی استفاده می شود.

فر خانگی

فر های چهار دیس آراد ماشین با طراحی زیبا و اهمیت زیاد به ظاهر دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای استفاده خانگی هستند.

فر خانگی آراد ماشین با طراحی سیستم کانوکشن و پخش هوای گرم در تمام کابین، پختی با کیفیت و سریع را به شما خواهد داد. فر خانگی آراد ماشین می تواند با ابعاد کوچک تر از حد معمول فر های آراد ماشین تولید شود. با توجه به دیجیتال بودن و یا آنالوگ بودن پنل، سوخت مصرفی و نوع شعله و سیستم دستگاه قیمت ها متنوع می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فر خانگی کافی است با ما تماس بگیرید:

09197313849
09359460556

شرکت آراد ماشین، جهت آسودگی خیال مشتریان عزیز خود، یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای دستگاه مذکور در نظر گرفته است.
کیفیت عالی دستگاه سبب شده تا ما به راحتی بتوانیم یکسال گارانتی بی قید و شرط برای دستگاه در نظر بگیریم.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها