شرکت سازنده دستگاه قند شکن دست دوم

دستگاه قند شکن برای خرد کردن کله قند به صورت حبه ای


دستگاه قند شکن دست دوم توسط شرکت سازنده این دستگاه با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و به صورت بی واسطه به بازار عرضه می گردد.
شرکت های سازنده دستگاه قند در کشور این دستگاه را در مدل های مختلفی تولید می نمایند و به همین علت به بهترین نحو پاسخگوی نیاز تمامی افراد بوده اند. به منظور کاهش بسیاری از هزینه ها می توان از دستگاه قند شکن دست دوم استفاده نمود که از قیمت مناسب تری برخوردار است. شکستن قند این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند به آسانی قند را مصرف نمایند. قند شکسته در بسته بندی های مختلفی و با کیفیت بالایی در بازار عرضه شده اند و به همین منظور تمامی افراد با توجه به نیاز خود می توانند این محصول را تهیه نمایند.

 

انواع قند شکن دست دوم

قند شکن در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود.
قند شکن اتوماتیک: در مدل اتوماتیک حجم قند بالاتری خرد می شود و دارای 42 تیغه است. در این مدل کله قند ها با کمک اهرم به داخل هدایت می شود و به صورت ورقه ای برش داده می شود و با کمک نوار انتقال دهنده به سمت تیغه ها هدایت می شود و قند ها به صورت حبه ای و یک دست خرد می شود.
قند شکن نیمه اتوماتیک: قند شکن نیمه اتوماتیک می تواند حدودا 100 کیلوگرم در ساعت قند خرد شده تولید کند. در این مدل کله قند بر روی یک صفحه قرار گرفته و با کمک نیروی دست به صورت ورقه ای برش می خورد و با کمک تیغه ها به شکل حبه ای خرد می شود.

 

خرید انواع قند شکن دست دوم آراد ماشین

خرید انواع قند شکن دست دوم آراد ماشین هم به صورت حضوری و هم آنلاین امکان پذیر است. در خرید آنلاین هم امکان تست دستگاه ممکن است. بنابراین مشتریان میتوانند با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند. شرکت آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را قبل از فروش به طور تخصصی سرویس می کند.

تماس با کارشناسان آراد ماشین حهت مشاوره و خرید: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها