خرید تسمه نقاله دست دوم

دستگاه نوار نقاله کار انتقال در خط تولید را انجام می دهد


دامنه کاربرد انواع نوار نقاله در تمامی صنایع کوچک و بزرگ به صورت دسته دوم گسترده شده است که طراحی نوار نقاله به صورت نیاز کاری انجام می شود.
عصر صنعت و تکنولوژی در جهان و رقابت شرکت ها برای تولید سریع با راندمان بالا و استفاده از زمان بهتر و حمل سریع مواد مهندسان دست به ساخت نوار نقاله و طراحی انواع مختلف آن شدند که از آن ها می توان به صورت دست دوم استفاده کرد. در اغلب  کار خانه می توان آنها را در حالی که خط وسیعی را به خود اختصاص داده اند مشاهده نمود، که ابزار بسیار مهمی برای تولید بشمار می آید. با استفاده این دستگاه می توان محصول را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داد و برای بارگیری کامیون هم کاربرد فراوانی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه نوار نقاله دست دوم با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:  09197313849

 

انواع نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله ها تجهیزات مکانیکی بسیار مفیدی هستند که در همه ابعاد صنعتی کاربرد زیادی دارند. در تمام زمینه های انتقال محصول می توان حضور انواع نوار نقاله را لمس کرد. انواع نوار نقاله عبارتند از:

  • نوار نقاله تمیه ای یا لاستیکی
  • نوار نقاله رولیکی یا غلطکی
  • نوار نقاله زنجیری
  • نوار نقاله صفحه ای
  • نوار نقاله باربر سقفی
  • نوار نقاله قاشقی یا ملاقه ای بالابر
  • نوار نقاله شکم دار مخصوص خطوط حمل بار

 

خرید انواع نوار نقاله دست دوم آراد ماشین

خرید انواع نوار نقاله دست دوم آراد ماشین به صورت حضوری و آنلاین قابل خریداری است. در خرید آنلاین برای مطمعن شدن مشتری از کیفیت دستگاه می توان با تماس تصویری جزئیات محصول مورد نظر را بررسی کرد و سپس برای خرید آن اقدام کرد. شرکت آراد ماشین برای اطمینان خاطر مشتری از خرید خود، تمام دستگاه های دست دوم را به صورت حرفه ای سرویس می کند و همراه با ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. گارشناسان آراد ماشین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس با کارشناسان فروش آراد ماشین: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها