دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم آراد ماشین

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم آراد ماشین


طراحی و ساخت تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط شستشو و بسته بندی تربچه به منظور صادرات این محصول به کشورهای سرد سیر مانند روسیه انجام شده است.

این خط شامل وان های شستشوی اتومات، نوار نقاله آبگیر، دستگاه سورتینگ، بالابرZ، دستگاه بسته بندی توزین دار، نوار نقاله جلو بسته بندی و میز ترافیک می باشد.

 

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده ماشین آلات مورد نیاز در خطوط تولید مختلف مواد غذایی است.

ما افتخار همکاری با شرکت های موفق و برندهای شناخته شده بسیاری را داشته ایم. برای آشنایی با مشتریان ما و دانستن دلایلشان برای اتخاب آراد ماشین اینجا را کلیک کنید.

 

وان های اتومات جهت شستشوی تربچه

یکی از مراحل مهم در بسته بندی تربچه و انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات مرحله شستشو است. نوع محصول، ظرفیت تولید و نوع مجوز در طراحی و ساخت خط شستشو اثر گذارند.

شستشوی محصولات به صورت تک مرحله ای و چند مرحله ای انجام می شود. شستشوی مورد تایید وزارت بهداشت برای سبزیجات دارای سه مرحله است.

  1. گل گیری
  2. انگل زدایی و ضد عفونی
  3. آبکشی

برای انجام هرکدام از این مراحل نیاز به یک وان شستشو مجزا دارید. تربچه ها پس از گل گیری در وان اول به وسیله نوار نقاله  وارد وان دوم  می شوند. در این مرحله ضد عفونی شده و برای شستشوی نهایی وارد وان سوم خواهند شد.

با مطالعه صفحه دستگاه شستشو میوه و سبزیجات با عملکرد و مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

 

نوار نقاله آبگیر

با خارج شدن تربچه ها از آخرین وان شستشو برای گرفتن آب سطحی محصول یا به اصطلاح خشک کردن آن، تربچه ها روی نوار نقاله آبگیر قرار می گیرند.

روی این دستگاه فن هایی تعبه شده است که با ایجاد جریان هوا سبب خشک شدن محصولات روی نوار می شوند.

 

دستگاه سورتینگ تربچه

پس از انجام مراحلی که پیش تر گفته شد تربچه ها باید برای بسته بندی آماده شوند. با استفاه از دستگاه سورتینگ، تربچه ها سایز بندی می شوند.

در دستگاه سورتینگی که در فیلم بالا مشاهده کردید تربچه ها در سه سایز ریز، متوسط و درشت جدا سازی می شوند. تربچه هایی که ابعاد مناسبی دارند وارد مرحله بعد می شوند.

 

بالابرZ

بالابرZ

دستگاه بالابرZ وظیفه انتقال محصول به دستگاه های بسته بندی را دارد. در بسته بندی تربچه پس از مرحله سورتینگ تربچه ها  به کمک بالابرZ وارد مخزن دستگاه بسته بندی می شوند.

 

دستگاه توزن دار

دستگاه های توزین یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت بسته بندی است. با استفاده از دستگاه توزین محصولات گرانولی در وزن های 10 گرم الی 2000گرم در پاکت های سلفونی بسته بندی می شوند.

این دستگاه در مدل های دو توزین، چهار توزین، شش توزین و … تولید می شوند که افزایش تعداد توزین ها باعث افزایش سرعت بسته بندی خواهد شد.

جهت جلوگیری از فساد تربچه نیاز به پانچ کردن پاکت هاست. این کار به وسیله دستگاه پانچ که امکان نصب آن روی دستگاه توزین وجود دارد انجام می شود.

دستگاه بسته بندی دوتوزین

 

خط شستشو و بسته بندی تربچه نمونه ای از خظوط تولید طراحی شده توسط متخصصین آراد ماشین است.

 

مشاوزه رایگان راه اندازی خطوط تولید و بسته بندی

شرکت آراد ماشین به افرادی که قصد زاه اندازی کسب و کار خود در ظرفیت های مختلف دارند مشاوره رایگان ارائه می دهد.

در صورت داشتن هر گونه سوال، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها