عرضه انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی

لیست قیمت دستگاه فر شیرینی پزی

انواع فر برای پخت انواع غذاها و دسر ها


عرضه انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی که توسط تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین طراحی و تولید شده است، با بالا ترین سطح کیفی و عملکردی خوب، در ظرفیت های 4، 6، 8، 10 دیس انجام می شود.

دستگاه های فر امروزه با پیشرفت تکنولوژی در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند و در زمینه صنایع غذایی بسیار پرکاربرد هستند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

به طور کلی فرها به دو دسته تقسیم می شوند: دسته فرهای صنعتی و دسته فرهای نیمه صنعتی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای پخت کیک، شیرینی و نان در فست فودها، رستوران ها، قنادی ها و غیره از فرهای صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود.

شرکت آراد ماشین انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی را در ابعاد مختلف طراحی و تولید می کند که دارای کیفیت ساخت خوب و طول عمر بالایی می باشد.

فروش انواع فر صنعتی خانگی

فر صنعتی خانگی انواع مختلفی دارد و به دلیل اشغال کردن فضای کم استفاده های بیشتری دارد و کاربردهای بیشتر و متنوع تری در صنایع غذایی مختلف و همچنین مشاغل خانگی می باشد.

به همین دلیل فروش انواع فر صنعتی خانگی در بازار رونق مناسبی دارد و توسط این دستگاه می توان غذاهای مختلفی از قبیل کیک و شیرینی، کلوچه، برخی از غذاها و غیره را پخت کرد.

کار کردن با انواع فر صنعتی خانگی بسیار آسان است و نیاز به هیچ آموزش تخصصی ندارد. می توان از آن در  کارگاه های تولیدی صنایع غذایی استفاده کرد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی  ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

سازنده انواع فر صنعتی قنادی

فر صنعتی قنادی نیز در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود و برای مصارف مختلفی به کار می رود و به صورت ساده و کانوکشن دار ساخته می شوند. برای پخت بعضی از نان ها و یا شیرینی ها نیاز به بخار است که فرهای صنعتی می توانند بخار دار هم باشند.

فر قنادی صنعتی برای کارگاه های بزرگ و قنادی هایی که به صورت مستقیم شیرینی جات را در بازار عرضه می کنند بسیار مناسب است و با سوخت گازی و برقی ساخته می شوند.

از قابلیت های فر قنادی صنعتی می توان به این اشاره کرد که قادر است در زمان بسیار کوتاه انواع کیک و شیرینی های مختلف را با سرعتی بالا آماده کند. توسط این دستگاه می توان محصولات دیگری از قبیل نان را با کیفیت بالا پخت و به مشتریان عرضه کرد.

به طور کلی دستگاه فر صنعتی طراحی شده در دو نوع فرهای صنعتی گردان و فر قنادی ثابت می باشد. حرارت در فرهای صنعتی گردان توسط چرخش سینی ها سبب پخت یکنواخت محصول می شود. در فرهای قنادی ثابت، حرارت به صورت یکنواخت به کل محصول داده می شود.

از خدمات آراد ماشین می توان به یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت عرضه انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها