عرضه دستگاه تفت بادام زمینی

دستگاه تفت تخمه

عرضه دستگاه تفت بادام زمینی که عملکرد و کارایی خوبی دارد توسط شرکت آراد ماشین، با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود.

بادام زمینی دانه ای مقوی است که به صورت های مختلف تولید می شود از این رو تولید کنندگان برای ارتقای طعم و کیفیت این محصول اقدام به خرید دستگاه تفت بادام زمینی می کنند.

شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید آجیل و خشکبار، نظیر دستگاه های تفت، طعم زن، شورکن، خشک کن سرندی و انواع دستگاه بسته بندی را طراحی و تولید می کند.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

کارخانه های تفت و بسته بندی بادام زمینی نیاز به خرید دستگاه تفت بادام زمینی دارند که این محصول را به طعم و مزه دلخواه خود برسانند علاوه بر آن، این محصول به صورت فله و بسته بندی در بازار موجود است و مشتریان خاص خود را دارد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

مشخصات و ویژگی های دستگاه تفت بادام زمینی

از مشخصات و ویژگی های دستگاه تفت بادام زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دستگاه دارای سه ظرفیت است: ظرفیت 20 کیلویی، 45 کیلویی و 90 کیلویی. دستگاه تفت در هر شیفت به طور معمول و تقریبی پانزده الی بیست دقیقه ای کار می کند که این بازه زمانی به نوع محصول وسلیقه افراد بستگی دارد.

این دستگاه دارای مخزنی(درام) است که با قرار گرفتن محصول در آن شروع به چرخیدن می کند.

درام دستگاه و کاورکشی آن از جنس استیل است و بسیار مقاوم می باشد. استیل فلزی بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی در طولانی مدت است.

گرمای مورد نیاز جهت تفت دادن محصولات، توسط سوخت گازی و یا گازوئیلی تامین می شود.

برق مصرفی دستگاه براساس نیاز و درخواست مشتری می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد.

دستگاه تمام اتوماتیک است و دارای تایمر، دماسنج و همچنین اینورنر می باشد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

راهنمای خرید دستگاه تفت آجیل و تخمه

فروش دستگاه تفت بادام زمینی

از دیگر دلایل رونق داشتن فروش دستگاه تفت بادام زمینی این است که این دستگاه حرارت مناسبی را تولید می کند و حتی در برخی از موارد برای دانه های دیگر آجیل و خشکبار نیز مناسب است.

استفاده از دستگاه تفت باعث می شود تا تفت دادن دانه های بادام زمینی با کیفیت مناسبی انجام گیرد.

همانگونه که در بازار شاهد هستیم کارخانه های تفت و بسته بندی بادام زمینی در ایران زیاد هستند و نیاز به معامله با سازنده های دستگاه تفت که شرکت آراد ماشین یکی از آن ها می باشد، دارند.

دستگاه های تفت بادام زمینی آراد ماشین به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسند و به سراسر ایران و کشورهای خارجی عرضه می شوند.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی، انواع دستگاه تفت از جمله دستگاه تفت بادام زمینی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان می گذارد.

جهت اطلاع از نحوه عرضه دستگاه تفت بادام زمینی و یا کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها