دستگاه فلافل زن دست دوم

انواع دستگاه فلافل زن دست دوم


عرضه دستگاه فلافل زن ارزان که از کیفیت و قابلیت های بالایی برخوردار است در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

کار با دستگاه فلافل زن بسیار آسان است و به هیچ آموزش تخصصی نیاز نیست و کار قالب گیری در این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی است و بدون نیاز به دخالت دست انجام می گیرد.

دستگاه های فلافل زن دارای دو مدل رومیزی و ریلی می باشد و برای مکان هایی از قبیل: فست فودها، ساندویچی ها، کارگاه های کوچک، کارخانه های تولیدی فلافل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

مشخصات و ویژگی های دستگاه فلافل زن

از مشخصات و ویژگی های دستگاه فلافل زن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به تایمر جهت تنظیم مدت زمان کارکرد دستگاه
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه
  • تولید فلافل با وزن و شکل ظاهری یکنواخت
  • قابلیت استفاده از برق مصرفی تک فاز/ سه فاز
  • بازدهی بیشتر دستگاه به علت عدم نیاز به نیروی انسانی ماهر
  • قابلیت شستو شوی تمامی قطعات درگیر با مواد از طریق باز و بسته شدن راحت دستگاه
  • استیل بودن تمامی قطعات درگیر با مواد و داشتن ظاهری شکیل و زیبا

دستگاه فلافل زن رومیزی

از دستگاه فلافل زن رومیزی که دارای ابعاد مناسبی می باشد در فلافل فروشی ها، کارگاه های کوچک و غیره استفاده می شود و عمل سرخ کردن را بصورت مجزا انجام می دهد و فاقد سرخ کن و ریل اتومات می باشد.

کار قاب زنی فلافل با قرار گیری مواد داخل مخزن دستگاه شروع می شود و همزمان با قرار دادن یک سرخ کن در زیر دهانه دستگاه، عمل سرخ کردن انجام می گیرد.

دستگاه فلافل زن

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه فلافل زن صنعتی

دستگاه فلافل زن صنعتی در ظرفیت های متفاوت و با ابعاد بزرگ تر طراحی و ساخته می شود و از این دستگاه در کارخانجات و فست فودی های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه فلافل زن صنعتی به صورت تمام اتوماتیک کار می کند و با ریل و سرخ کن طراحی و ساخته شده است.

کار قالب گیری دستگاه توسط اپراتور شروع می شود و برای سرخ شدن وارد سرخ کن دستگاه می شود و از طریق حرکت ریل، براحتی از سرخ کن خارج می شود.

جنس تمامی قطعات درگیر با مواد از استنلس استیل نگیر می باشد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد در طولانی مدت از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می کند.

دستگاه فلافل زن اتوماتیک

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری از قطعات مجهز، انواع دستگاه فلافل زن ارزان را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عرضه دستگاه فلافل زن ارزان با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت( واتساپ، فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل، تلگرام و توییتر) ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها